تاریخ انتشار: چهارشنبه 1401/09/30 - 18:41
کد خبر: 454842

چوب ندانم‌کاری‌ دولت‌های گذشته را می‌خوریم

چوب ندانم‌کاری‌ دولت‌های گذشته را می‌خوریم

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور شبانه‌روز برای حل مشکلات مردم تلاش می‌کند اما دولت مردمی سیزدهم چوب اشتباهات و ندانم‌کاری‌ دولت‌های گذشته را می‌خورد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی عصر چهارشنبه در جشنواره علمی، ترویجی و تکریمی زکات در سالن ولایت اردبیل اظهار کرد: مردم به معنای واقعی در تنگنای معیشتی و اقتصادی به سر می‌برند و گذران زندگی برای آنها سخت شده است.

وی تصریح کرد: در بررسی بودجه سال آینده در کمیسیون تلفیق که بنده نیز حاضر خواهیم بود، تلاشمان بر این است تا دغدغه‌ها و مشکلات مردم را به عنوان یک اصل اساسی مورد توجه قرار دهیم تا بیش از این کمر مردم در مقابل هجمه‌های اقتصادی نشکند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از مدیران اقتصادی به ویژه رئیس کل بانک مرکزی در بی‌توجهی به افزایش سرسام‌آور قیمت سکه، دلار، خودرو و سایر نیازمندی‌ها و مایحتاج ضروری مردم افزود: باید متولیان حوزه اقتصادی در دولت و سازمان‌های مختلف پاسخگو باشند که چرا این شرایط سخت برای مردم به وجود آمده است.

حجت‌الاسلام موسوی گفت: هر چند تشدید تحریم‌ها بر اوضاع نابسامان اقتصادی کشور تأثیر گذاشته اما برخی سو مدیریت‌های داخلی نیز بر دامنه این مشکلات افزوده است.

وی به هماهنگی و همسویی دولت، مجلس و قوه قضائیه بعد از گذشت ۴۳ سال اشاره کرد و ادامه داد: با هماهنگی کامل کارها به پیش می‌رود اما باید فکری اساسی برای حل مشکلات و دغدغه‌های مردم داشته باشیم.

حجت‌الاسلام موسوی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هر چند رئیس جمهور مردمی شبانه‌روزی تلاش می‌کند اما دولت سیزدهم چوب اشتباهات دولت گذشته را می‌خورد چرا که در چهار سال دولت گذشته بسیاری از کارها و مسیرها به خطا رفته است.

وی اصلاح امور در حوزه اقتصادی را بسیار مهم اعلام کرد و گفت: خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد از تنگناهای معیشتی و مالی به شدت نگران هستند و ما سعی خواهیم کرد در بودجه سال آینده به افزایش منابع کمیته امداد در مساعدت برای خانواده‌های نیازمند تدبیری مناسب بیندیشیم.

حجت‌الاسلام موسوی امر زکات را فریضه واجب الهی و هم ردیف با نماز عنوان کرد و افزود: پرداخت زکات نه تنها زمینه همدلی و همراهی بیشتر را فراهم می‌آورد بلکه بستر رفع فقر و خلأهای اقتصادی را نیز زمینه‌ساز خواهد شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از زحمات مدیران و معاونان کمیته امداد کشور و استان اردبیل در جمع‌آوری زکات و هزینه‌کرد آن در بخش محرومیت‌زدایی و اجرای پروژه‌های عام‌المنفعه بیان کرد: برگزاری چنین جشنواره‌هایی به توسعه و ترویج امر زکات و تکریم فعالان این عرصه کمکی مؤثر خواهد کرد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اعلام نحوه اعمال حدنصاب مرحله دوم مصاحبه دکتری
هفته فیلم سینمای دفاع مقدس در تلویزیون
آماده‌باش آتش‌نشانی برای تامین ایمنی مراسم وداع با پیکر شهید رئیسی در مصلی تهران
گزارش تصویری| دسته بزرگ عزاداری هیئات دانشجویی
افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری +عکس
اجتماع طلاب و حوزویان در بزرگداشت شهدای خدمت در مدرسه علمیه فیضیه قم +عکس
برگزاری بزرگداشت سیدالشهدای خدمت در حرم شاهچراغ
بیانیه مجمع جهانی بیداری اسلامی در پی شهادت رئیسی
مروری بر ۲۳ بار حضور و دیدار رئیس‌جمهور شهید با دانشگاهیان
تعطیلی تمامی واحدهای قضایی در روز چهارشنبه
تایید انتخابات مجلس در ۲۱ حوزه و تعیین تاریخ انتخابات ریاست جمهوری
پیام تسلیت دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در پی شهادت رئیس‌جمهور
حضور مقامات سوریه در سفارت ایران در دمشق برای ابراز همدردی
تعطیلی موزه‌ها در روز چهارشنبه
اعلام برنامه جدید امتحانات نهایی دانش‌آموزان
حیدر حیدر گویان دانشجویان عزادار شهید مظلوم در مقابل دانشگاه تهران +فیلم
دسته عزاداری دانشجویان دانشگاه تهران در فراق شهید جمهور +فیلم
بسیج تمامی امکانات شهرداری مشهد برای تشییع شهید جمهور
برپایی دسته عزاداری هیئت‌های دانشجویی در سوگ رییس جمهور شهید +عکس
استقبال از پیکر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد +عکس
محل استقرار اتوبوس ها برای جابجایی شرکت کنندگان در مراسم تشییع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top