تاریخ انتشار: دوشنبه 1401/10/12 - 13:13
کد خبر: 456093

فعال دانشجویی: شهید سلیمانی یک جریان ماندگار است

 فعال دانشجویی:  شهید سلیمانی یک جریان ماندگار است

شهید سردار سلیمانی شخص نیست بلکه یک جریان ماندگار است، دشمنان ما نمی‌دانند که شهید شیشه عطر است و هنگامی که بشکند عطرش همه جا پخش می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، نرجس فرهمندفر دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شریعتی در گفتگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به سالگرد شهادت حاج قاسم، گفت: حق و اهل آن جریان دارند و باطل فقط جولان دارد. جسم خاک می‌شود اما جریان خاک نمی‌شود و ادامه دارد.

وی افزود: شهید سردار سلیمانی شخص نیست بلکه یک جریان ماندگار است، دشمنان ما نمی‌دانند که شهید شیشه عطر است و هنگامی که بشکند عطرش همه جا پخش می‌شود.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: ترور ناجوانمردانه سردارسلیمانی و همراهان ایشان پرده از سیاست های حقیقی ایالت متحده برداشت، کشوری که برای دست یابی به اهداف سلطه طلبانه خود باکی از کشتن انسان ها ندارد.

 فرهمندفر ادامه داد: رئیس‌جمهور پیشین آمریکا که از زمان تکیه زدن به کرسی ریاست جمهوری به دنبال از بین بردن مولفه های قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی بود در منحوس ترین اقدام خود، سردارسلیمانی را که در ۱۰ سال آخر عمر خود تبدیل به یکی از افراد برجسته قدرت ساز ایران شده بود را ترور کرد.

وی افزود: این سردار غیور که به نگرانی آمریکا و اسرائیل تبدیل شده و در تلاش برای کاهش سلطه آمریکا در کشورهای خاورمیانه بود، با اقدامات خود علیه تروریست های منطقه امنیت را به کشورهای مورد تهاجم بازگردانده بود.

فرهمند فر اظهار کرد: دشمنی علنی آمریکا با سردار سلیمانی و به شهادت رساندن ایشان نشان می‌دهد که این کشور بابرقراری امنیت در منطقه مشکل دارد و برادعای حامی تروریست بودن او صحه می‌گذارد.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: حال بعد از گذشت سه سال از شهادت ناجوانمردانه سردار سلیمانی هنوز آمریکا در جوامع بین المللی ژست حامی حقوق بشر به خود می‌گیرد و از تمام قوای خود برای ناآرام کردن ایران استفاده می‌کند و نقاب ایران‌دوستی به چهره می‌زند تا عده ای از جوانان ایران را فریب بدهد و آن ها را تبدیل به مهره های خود در بازی سلطه بر ایران کند.

وی ادامه داد: نقش اصلی که جوانان دلبسته مکتب سردار سلیمانی به خصوص دانشجویان باید ایفا کنند، روایت گری جنایات امریکا و ایادی آن بخصوص داعش براساس اسناد موثق است تا افراد جامعه دریابند که این دشمن قسم خورده چه کسی را با افتخار به شهادت رسانده است.

 دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شریعتی در پایان گفت: نسل امروز جوان باید در بیان حق و روشنگری و جهاد تبیین تا می‌تواند تلاش کند و تاثیرگذار باشد و بکوشند تا مبادا دشمن از غفلت جوانان استفاده کند و با نقاب بشر دوستی آن ها را فریب بدهد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top