به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از همشهری، در ویدئوی زیر یک گیمر را میبینید که با یک رایانه قدیمی (اوایل دهه ۱۹۹۰) در حال انجام بازی «شاهزاده پارس» است!
این بازی که در پلتفرمهای مختلف ارائه شده است، نخستین بار در سال ۱۹۸۹ به بازار عرضه شد.



