تاریخ انتشار: یکشنبه 1401/10/25 - 17:17
کد خبر: 457883

انتفاضه گسترده‌ای در کرانه باختری در راه است

انتفاضه گسترده‌ای در کرانه باختری در راه است

از آغاز سال جاری میلادی، ۲۳ نفر از شهروندان فلسطینی از جمله سه کودک، در حملات نظامیان رژیم موقت صهیونیستی به شهادت رسیدند؛ حملاتی که در حد جنایت است و احتمال آغاز انتفاضه تازه‌ای در کرانه باختری را تقویت می‌کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، از آغاز سال جاری میلادی، ۲۳ نفر از شهروندان فلسطینی از جمله سه کودک، در حملات نظامیان رژیم موقت صهیونیستی به شهادت رسیدند؛ حملاتی که در حد جنایت است و احتمال آغاز انتفاضه تازه‌ای در کرانه باختری را تقویت می‌کند.

خبرگزاری شهاب فلسطین به نقل از «جلال رمانه» تحلیلگر مسائل رژیم صهیونیستی گزارش داد شرایط کرانه باختری به نحوی است که به سمت آغاز یک انقلاب فراگیر از سوی ملت فلسطین حرکت می‌کند؛ به ویژه پس از سیاست‌های کابینه جدید صهیونیستی علیه این ملت، احتمال این انقلاب افزایش یافته است.

رمانه تأکید کرد با توجه به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، کرانه باختری در آستانه انتفاضه سوم قرار دارد؛ جبهه عملیاتی کرانه بسیار خطر بیشتری برای صهیونیست‌ها دارد.

وی افزود کابینه جدید صهیونیستی هم به زعم خود در تلاش است وضعیت این منطقه را با «آهن و آتش» کنترل کند تا به صهیونیست‌های حامی خود این پیام را بدهد که از این طریق فلسطینیان را تحت فشار قرار می‌دهد.

او با بیان اینکه فرماندهان امنیتی صهیونیستی نسبت به سیاست‌های کابینه بنیامین نتانیاهو هشدار می‌دهند، خاطر نشان کرد، این کابینه نه تنها فاشیست است، بلکه یک کابینه استعمارگر است که تمامی خصوصیت‌های یک حکومت اشغالگر نژادپرست را دارد.

جریان امنیتی-نظامی خاصی کنترل کابینه صهیونیستی را در دست دارد

«سری سمور» تحلیلگر فلسطینی هم در این زمینه به شهاب گفت: اقدامات اخیر صهیونیستی، عملیات‌های قتل عمدی نشانگر تداوم تنش علیه ملت فلسطین است. انتظار می‌رود این عملیات‌ها با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان افزایش یابد.

سمور ادامه داد: کابینه‌های جدید اسرائیل مانند کابینه‌های قبلی، زمام امور را در دست ندارند، بلکه یک جریان امنیتی نظامی وجود دارد که سیاستمداران را هر گونه که بخواهند، هدایت می‌کنند. این جریان محاسبات خاص خود را دارد که مربوط به امور داخلی آن و جنگ در منطقه است.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها از موشک‌های مقاومت در غزه و جبهه حزب الله لبنان وحشت دارند، خاطرنشان کرد کابینه جدید صهیونیست نیز فقط نمای بیرونی این جریان امنیتی و نظامی است که بر این رژیم حاکم است و کنترل تصمیمات آن را در اختیار دارد.

این تحلیلگر فلسطینی با اشاره به ترس صهیونیست‌ها از گسترش پدیده مقاومت در کرانه باختری، در پایان تأکید کرد صهیونیست‌ها با این وجود وانمود می‌کنند که کنترل امور را در دست دارند و اقدامات یهودی‌سازی را افزایش داده‌‌اند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سرکوب دانشجویان دانشگاه کلمبیا در نیویورک / برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران /آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
اولین تمرین پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی برگزار شد
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top