تاریخ انتشار: یکشنبه 1401/11/09 - 10:59
کد خبر: 459549

فعال دانشجویی: نقشه‌ شوم و بی اساس آن‌ها بار دیگر با شکست مواجه شد

فعال دانشجویی: نقشه‌ شوم و بی اساس آن‌ها بار دیگر با شکست مواجه شد

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشگاه تهران گفت:‌ ملت ایران برسر آرمان‌ها و مقدسات خود با کسی مسامحه نمی کند و عمل غیرانسانی در توهین به اعتقادات یک میلیارد و نیم مسلمان بی‌پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، شایان ترکمانی مسئول واحد تشکیلات جامعه اسلامی دانشگاه تهران گفت: همانطور که پیش‌بینی می‌شد برای چندمین بار متوالی پس از سیلی اول امام (رضوان‌الله تعالی علیه) در ۲۲ بهمن ماه ۵۷ که بزرگترین اتفاق قرن و تحقق آرزوی انبیاء بود و سیلی دوم در ۱۳ آبان‌ماه ۱۳۵۸ که معادلات جهانی و نظم دو قطبی آن زمان را به چالش کشید، امت حزب‌الله بار دیگر سیلی‌ای محکم به جبهه‌ی شیطان و استکبار وارد کرد.

وی افزود: این درحالی بود که دشمنان اسلام با برنامه‌ریزی دقیق و به میدان آوردن تمام قوای خود سعی در برآورده‌سازی خیال موهوم خودشان یعنی براندازی این نظام مقدس داشتند و فراموش کرده بودند که این مملکت یتیم نیست و صاحب داردو همچنین امت آن به مانند هر امتی نیست و پشت امام خود را هیچ‌گاه خالی نمی‌کند.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: پس از آن همه هزینه‌های میلیارد دلاری در منطقه که فکرشان هم قلب آدمی را به درد می‌آورد، برای این کفتارهای شیطان صفت قابل تحمل نبود که دسیسه و توطئه‌ای می‌کنند، به هر سویی چنگ می‌اندازند و خود را تکه تکه می‌کنند تا انواع فشارهای ضد حقوق بشری اعم از اقتصادی، امنیتی، اجتماعی و فرهنگی را به این ملت عزیز وارد بکنند، اما باز هم شاهد این هستند که علی‌رغم همه‌ی این تلاش‌ها این ملت به معنای واقعی قهرمان پایبند به ولایت باقی مانده و به مقابله‌ی تمام قد با دشمن می‌ایستد.

وی افزود: حضور مردم در حمایت از نظام دشمنان  را تا سرحد مرگ خشمگین کرد و در عین حال می‌ترساند و همین باعث می‌شود که خشم و عصبانیت خود را با توهین به پیامبر اعظم اسلام(صلوات الله علیه)،قرآن کریم، علمای دینی و رهبر معظم انقلاب دربیاورند.

وی افزود: آن ها خوب می‌دانند آنچه که ما را با ملل دیگر متفاوت می‌سازد همین مقدسات و دین مبین اسلام و مذهب شیعه است و گمان باطل ببرند که این بی‌احترامی‌ها، توهین‌ها و حرمت‌شکنی‌ها می‌تواند خدشه‌ای به شان و جایگاه آن بزرگان و این مسیر حق وارد بکند ولی این احمق‌ها نمی‌دانند که دارند به سمت خورشید درخشان و نور مطلق با قطره چکان آب می‌ریزند و تصور می‌کنند که می‌توانند آن را خاموش یا کم فروغ کنند.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: این نقشه‌ شوم و بی اساس آن‌ها بار دیگر با شکست مواجه شد و همانطور که همواره شاهد بودیم این مسائل برخلاف آنچه که انتظار می‌رود موجب اتحاد و وحدت بیش از پیش بین مسلمین و حتی ادیان دیگر با اسلام گردیده است و این را در رواج اسلام در کشورهای اروپایی می‌توان مشاهده کرد و این همان چیزی است که آنها را عصبی، خشمگین و مستأصل می‌کند.

ترکمانی عنوان کرد: مستکبرین و ظالمین عالم محکوم به شکست در مقابل جبهه‌ی حزب‌الله هستند و در لبه‌ی پرتگاه قرار دارند و بخاطر همین‌است که به هرسویی برای نجات خود دست اندازی می‌کنند و دست به کارهای احمقانه می‌زنند ولی نمی‌دانند که در این باتلاق هرچه بیش‌تر دست و پا بزنند بیشتر فرو خواهند رفت.

مسئول واحد تشکیلات جامعه اسلامی دانشجویان در پایان گفت: باید این هشدار را به این فرومایگان پست بدهیم که ملت ایران برسر آرمان‌ها و مقدسات خود با کسی مسامحه و تساهل نخواهد نمود و این عمل پلید و غیرانسانی در توهین به اعتقادات یک میلیارد و نیم مسلمان بی‌پاسخ نخواهد ماند و منتظر سیلی دیگری از سوی امت حزب‌الله باشند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
به هدف اول خودمان رسیدیم
جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها
ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top