تاریخ انتشار: یکشنبه 1401/11/30 - 07:47
کد خبر: 461799

بهترین مارک و برند هواکش خانگی و صنعتی بازار ایران

بهترین مارک و برند هواکش خانگی و صنعتی بازار ایران

این هواکش به خاطر ظاهر زیبا علاوه بر اماکن خانگی، در اماکن تجاری نیز مورد استفاده قرار میگیرد. این هواکش نه تنها در داخل لوله بلکه , در دیوار و وسط شیشه هم قابلیت نصب دارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در بازار هواکش ایران، فن های تهویه توالت و سرویس بهداشتی، آشپزخانه و هواکش برای تهویه هوای حمام ارائه می شوند که با بررسی موقعیت نصبی (پنجره، دیوار، سقف و لوله) نزدیک بودن هواکش به منبع آب و رطوبت (هواکش های ضد آب) می توانید هواکش خانگی مناسب خود را انتخاب کنید.

مزیت های دیگری مانند گارانتی تعمیر، دارای دمپر، کلید و ریموت بودن نیز می تواند در انتخاب هواکش شما تاثیر بگذارد. با توجه به بودجه شما در خرید هواکش خانگی یا خرید فن هواکش صنعتی میتوانید ویژگی های فنی اصلی مانند ابعاد , محل نصب هواکش و همچنین قدرت مکش (تعداد دفعات تهویه محل بر ساعت) می توانید هواکش های مقرون به صرفه ای را تهیه کنید. در غیر این صورت اگر میخواهید بهترین و باکیفیت ترین برند های موجود در بازار ایران هواکش زیلابگ میباشد را تهیه کنید، می توانید به مزیت های دیگر مانند دمپر دار بودن و نوع موتور و میزان صدای هواکش نیز توجه ویژه ای داشته باشید.

 

انتخاب هواکش بر اساس محل نصب

  • هواکش لوله ای
  • هواکش وسط شیشه ای
  • هواکش دیواری و سقفی

هر هواکشی با توجه به کاربرد و قدرت مکش و جایگیری آن، موقعیت نصبی متفاوتی دارد. در ساختمان های ایرانی معمولا هواکش های داخل لوله ای پر فروش ترین است. اما اگر در داخل حمام و سرویس بهداشتی پنجره دارید، می توانید هواکش های وسط شیشه ای را نیز استفاده کنید که نسبت به هواکش های داخل لوله ای قدرت تخلیه هوای بیشتری را دارند.

 

بهترین برند هواکش بر اساس موقعیت نصبی داخل لوله ای

هواکش های داخل لوله ای با توجه به سایز لوله در اندازه های 10 سانت , 12 سانت، 15 سانت و 20 سانت ارائه می شود. اما با توجه به اینکه اکثر لوله های تعبیه شده 10 سانت است، معمولا هواکش های لوله ای سایز 10 سانتی متر پرکاربردترین آن هاست.

کیفیت مناسب هواکش های سری توربو دمنده در هنگام قرار گیری روی لوله به طور کامل در دهانه لوله چفت می شود و دیگر نیازی نیست تا دور تا دور لوله را با پلاستیک یا موادی دیگر پر کنید. اما اگر هواکشی شما کامل در داخل لوله چفت نشد برای جلوگیری از کاهش قدرت مکش ( کاهش دو برابری قدرت مکش ) حتما باید فضا های خالی را با چیزی مانند پلاستیک و یا پارچه پر کنید.

 

معرفی هواکش داخل لوله ساخت کمپانی دمنده (سری توربو)

هواکش سری توربو دمنده پر فروش ترین هواکش داخل لوله ای در بازار ایران است. به دلیل با کیفیت بودن، قدرت مکش خوب، و مقرون به صرفه بودن مورد توجه بسیار از مشتریان قرار گرفته است. علاوه بر نصب هواکش در درون لوله، می توان از این مدل برای نصب در وسط شیشه نیز استفاده کرد.

این هواکش دمنده در برابر گرد و غبار نیز مقاوم است. کم صدا بودن و قدرت مکش کافی برای سرویس بهداشتی های کوچک ( 3 متر معکب تا 8 متر معکب) را دارد.

 

هواکش داخل لوله ای ساخت شرکت دمنده (سری هایلوکس)

این هواکش به خاطر ظاهر زیبا علاوه بر اماکن خانگی، در اماکن تجاری نیز مورد استفاده قرار میگیرد. این هواکش نه تنها در داخل لوله بلکه , در دیوار و وسط شیشه هم قابلیت نصب دارد.

این هواکش دارای دریچه های اتوماتیک ( دمپر) است که پس از روشن شدن هواکش و گذر 20 ثانیه، دریچه ها به طور خودکار باز می شود. این دریچه ها برای جلوگیری از ورود حشرات موزی و گرد و خاک تعبیه شده اند.

این هواکش در سایز های 10 سانت و 15 سانت (سایز لوله) ارائه می شوند. قدرت مکش این هواکش ها به ترتیب از سایز 10 سانت و 15 سانت 85 متر و 300 متر است. یعنی این هواکش یک سرویس بهداشتی با 10 متر مکعب را می تواند در سایز 10 ( 8 بار تهویه هوا در ساعت) و در سایز 15 سانت ( 30 مرتبه تهویه هوا در ساعت) را انجام دهد.

 

بهترین مدل هواکش بر اساس موقعیت نصبی وسط شیشه ای

هواکش هایی در روی شیشه نصب می شوند علاوه بر اینکه قدرت مکش بیشتری را دارا هستند به دلیل در دسترس بودن هوای تازه و پاک، تهویه سریعتر صورت میگیرد. دمنده شرکت قدرتمند و فعال در تولید هواکش های صنعتی و خانگی، هواکش های سری لوکس، هایلوکس و اتولوکس را ارائه می دهد که مخصوص نصب بر روی شیشه هستند.

اما هواکش های لوله ای را نیز می توان بر روی شیشه نصب کرد اما با توجه به اینکه هواکش های لوله ای قدرت مکش کمتری را دارند بهتر است از سری های دیگر این تولید کننده ایرانی استفاده کنید.

 

هواکش مناسب نصب بر روی شیشه ( سری اتولوکس)

هواکش سری اتولوکس با طراحی بهینه شده برای نصب روی پنجره و شیشه برای تهویه اتاق، آشپزخانه استفاده میگردد. این هواکش دارای دمپر اتوماتیکه که پس از زدن کلید هواکش، دمپر ها با جریان هوا باز می شود.

مزیتی این که هواکش نسبت به دیگر هواکش ها دارد ظاهر زیبا و جذاب، صدای کمتر به دلیل نصب شدن پروانه پلاستیکی است. صدای کمتر، قدرت موتور بالا در کنار زیبایی که دارد مورد علاقه مصرف کنندگان ایرانی قرار گرفته است.

هواکش سری اتولوکس دمنده در سایز های 15 سانت , 20 سانت , 25 سانت و 30 سانت تولید می شود. و به ترتیب با قدرت هوادهی 300 متر معکب و 420 متر مکعب , 720 متر معکب و 800 متر مکعب را دارا هستند. به طوری که اگر شما هواکش سایز 25 سانت اتولوکس را در یک آشپزخانه 20 متری نصب کنید در طول ساعت هوای آشپزخانه 21 مرتبه تهویه خواهد شد

 

هواکش مناسب نصب بر روی شیشه ; هواکش خانگی با دمپر دستی مدل لوکس

بر خلاف هواکش اتولوکس و هایلوکس، هواکش خانگی سری لوکس دمنده دارای دمپر دستی است که برای باز شدن دریچه ها باید نخ متصل به دمپر را بکشید تا باز شود. این می تواند کمی دردسر افرین نسبت به مدل های دیگر با دمپر اتوماتیک باشد زیرا نخ دمپر بعد از استفاده های متعدد ممکن است عمل نکند و خراب شود.

در آشپزخانه ها به خاطر گرمای موجود ناشی از پخت غذا و بوهای ایجاد شده وجود یک هواکش قدرتمند ضروری است. دریچه های هواکش مدل لوکس از ورود چربی به پروانه ها جلوگیری می کند در نتیجه طول عمر بالاتری را تجربه خواهید کرد.

این سری همانند اتولوکس دارای سایز بندی 15 , 20 , 25 , 30 سانتی متر می باشد. هواکش سی سانت مدل لوکس با دبی 1000 متر معکب پر قدرتمند ترین مکش را دارد و در کنار آن هواکش لوکس سایز 15 سانتی متر با ظرفیت تخلیه 210 متر کمترین قدرت مکش را دارا می باشد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
شروط معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه در انتقال املاک تعیین شد
امکان تحصیل دختران متأهل در مدارس روزانه
ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان
روایت جالب وزیر راه پاکستان از استقبال مردم از رئیسی
بارش‌ ها ادامه دارد/ کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار
کنایه سنگین یک استقلالی به پرسپولیس
واکنش‌ها به گفته‌های تازه اشکان خطیبی
گلایه بازیگر نقش سلمان از مردم +فیلم
مرگ شهروند آمریکایی پس از دستگیری توسط پلیس
واکنش رسانه‌های بیگانه به اعتراض دانشجویان آمریکایی +فیلم
حضور رئیس مخالفان کابینه نتانیاهو در تظاهرات شهرک‌نشینان
ادعای گاردین درباره طرح اعزام نیروهای انگلیس به غزه
جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
لیونی خطاب به نتانیاهو: اسرائیل در ورطه «سقوط آزاد» است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top