تاریخ انتشار: شنبه 1401/12/13 - 08:50
کد خبر: 463360

انتقال میرحسین موسوی به یکی از مراکز درمانی

انتقال میرحسین موسوی به یکی از مراکز درمانی

میرحسین موسوی، به یکی از مراکز درمانی تهران از بعدازظهر روز جاری _جمعه دوازدهم اسفندماه_ منتقل شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایرنا، یک منبع آگاه درمانی از انتقال میرحسین موسوی به یکی از مراکز درمانی تهران از بعدازظهر روز گذشته _جمعه دوازدهم اسفندماه_ خبر داد.

این منبع آگاه افزود: میرحسین موسوی به دلیل بروز برخی علائم از جمله بی‌حالی و تب، بعد از ظهر امروز به یکی از مراکز درمانی منتقل شده و تشخیص اولیه ما نیز ابتلای وی به ویروس فصلی آنفولانزا است.

این منبع درمانی تاکید کرد که مهمترین عامل انتقال ویروس آنفولانزا در این فصل بی دقتی و عدم رعایت اصول بهداشتی در معاشرت زیاد با افراد مختلف است.

چندی پیش برخی منابع خبری از اعمال محدودیت‌ها برای میرحسین موسوی خبر داده بودند اما بررسی‌های خبرنگار یکی از رسانه‌ها حاکی از آن است که محدودیتی در معاشرت وی با افراد ایجاد نشده ولی موسوی از کنشگری در فضای مجازی منع شده است.

در هفته‌های گذشته انتشار تصویری از میرحسین موسوی و زهرا رهنورد در حال تحویل گرفتن غذا از یک پیک بیرون‌بر غذا نیز در رسانه‌ها خبرساز شده بود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top