تاریخ انتشار: یکشنبه 1402/01/20 - 10:44
کد خبر: 466511

۵ مدل مو که ریشه ها را به زیبایی پنهان می کند

۵ مدل مو که ریشه ها را به زیبایی پنهان می کند

وقتی موهای مان را رنگ می کنیم، در بهترین حالت خودمان هستیم. اما طولی نمی کشد که ریشه ها با رنگ طبیعی موهای ما خارج می شود و دوباره ما را کلافه می کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ وقتی موهای مان را رنگ می کنیم، در بهترین حالت خودمان هستیم. اما طولی نمی کشد که ریشه ها با رنگ طبیعی موهای ما خارج می شود و دوباره ما را کلافه می کند. بنابراین پس از رنگ یا مش کردن، احتمالا ریشه های مو بعد از چند هفته دوباره ظاهر می شوند. این ریشه های تیره می توانند ظاهری نامتناسب به موها بدهد.

خوشبختانه شما می توانید ریشه های موی خود را پنهان کرده و با استفاده از یک مدل موی مناسب، حالت جدیدی ایجاد کنید. انتخاب های زیادی وجود دارد ه شما می توانید با انتخاب آن ها، ریشه موهای تان را بپوشانید و یا حتی از آن به بهترین شکل ممکن، استفاده کنید!

اگرچه همواره می توانید با مراجعه به سالن زیبایی  تهرانپارس ریشه های موهای تان را مجددا رنگ کنید و یا یک شینیون زیبا انتخاب کنید. اما راه هایی هم هستند که شما می توانید بدون دردسر خودتان در منزل انجام دهید تا موهای تان را به زیبایی هر چه بیشتر، حالت دهید.

5 مدل مو که ریشه ها را به زیبایی پنهان می کند

بیایید 6 مدل مو را که به زیبایی ریشه ها را پنهان می کنند، با هم مرور کنیم:

1. مدل موی با هدبند

انتخاب یک هدبند یا روسری مناسب، می تواند شما را در دستیابی به یک ظاهر زیبا، کمک کند. یک هدبند متناسب با رنگ لباس تان انتخاب کنید. درست از همان قسمتی که ریشه های تان درآمده، هدبند را روی موهای تان ببندید. به این صورت انگار موهای جلویی هدبندتان یک رنگ و موهای عقبی تان رنگ دیگری است.

2.مدل موی تل بافت

بافت مو به صورت تل، یک روش دیگری است که می توانید ریشه موهای تان را از قسمت های پشتی جدا کرده و به این ترتیب آن ها را به خوبی بپوشانید.

برای این منظور، یک دسته از کنار موهای کنار گوش های تان را جدا کنید. این دسته را به 3 قسمت تقسیم کنید و به صورت ساده ببافید. سپس کمی بافت ها را شل کرده و انتهای آن را ببندید. بافت را به قسمت روی سر تان بیاورید و درست در قسمتی که ریشه های تان از موهای پشتی جدا می شوند، قرار دهید. بافت را با چند سنجاق، به محل موردنظرتان فیکس کنید. به این ترتیب گویی موهای جلویی بافت، یک رنگ و موهای پشتی بافت، رنگ دیگری است.

3. مدل موی موج دار

موهای موج دار یک مدل عالی برای پنهان شدن ریشه ها هستند.

هنگامی که موهای شما صاف است، به راحتی تفاوت های رنگی شدید نمایان خواهد شد با این حال، موج دار کردن آن ها می تواند توجه را از ریشه های شما دور کند. از آنجایی که امواج بزرگ روی موها، می توانند خطوط خشنی ایجاد کنند که توجه بیننده را به خود جلب کنند. پس فر کردن یا حالت دادن مو، یک روش ایده آل برای شماست. به علاوه اینکه، مواج بودن موها، هارمونی زیبایی بین رنگ های ناهموار موهای شما ایجاد می کند.

موهای موج دار بسیار متنوع هستند و فرقی نمی کند که موهای کوتاه یا بلند داشته باشید. بهترین بخش این مدل مو این است که به روش های مختلفی می توانید موهای تان را حالت دار کنید. می توانید بیگودی بپیچید. می توانید از بابلیس استفاده کنید. می توانید از اتو مو استفاده کنید. حتی اگر هیچ کدام از این موارد را ندارید، می توانید موهای خیس را دورتادور یک جوراب یا یک نی پلاستیکی بپیچید، سشوار بکشید و بگذارید یک شب تا صبح بماند.  

استفاده از خدمات سالن زیبایی پاسداران یکی از روش هایی است که می تواند به شما کمک کند تا موهای موج دار زیبایی داشته باشید.

4. مدل موی گوجه ای

با این مدل نیز به راحتی می توانید حواس بیننده را از ریشه ها پرت کرده و به پشت سرتان متمایل کنید.

برای داشتن این مدل مو، ابتدا موهای تان را دم اسبی ببندید. لایه آخر موها را به طور کامل از کش خارج نکنید. سپس موهای آویزان شده را دورتادور کشی که با آن دم اسبی را بسته اید، بپیچید. سپس با چندین سنجاق، موها را همانجا فیکس کنید.

در نهایت می توانید کمی موهای جلویی را از کش خارج کرده و شل کنید. با این کار موها به کف سر شما نمی چسبد و ظاهر زیباتر و طبیعی تری به خود می گیرد.

5. مدل موی بافتنی

بافتن کلی مو نیز روش خوب دیگری برای پنهان کردن ریشه هاست.

با بافتن مو، موهای جلویی و پشتی شما با هم ترکیب می شوند. در نتیجه هر گونه تفاوت رنگ کمتر قابل توجه خواهد بود. مطمئن شوید که بافته های خود را خیلی محکم نکنید زیرا با این کار احتمالا توجه را به تضاد رنگ های موهای تان، بیشتر جلب می کنید. به جای محکم بستن بافت ها، آن ها را شل ببندید و یا پس از بافت، کمی آن ها را شل کنید تا بتواند ریشه ها را به راحتی پنهان کند.

خوشبختانه مدل موی بافته شده، هم می تواند ریشه ها را بپوشاند، هم آنکه نیاز به نگهداری و مراقبت زیادی ندارد. همچنین مدل های زیادی برای بافتن مو وجود دارد که می توانید بسته به حالت موهای تان یکی از آن ها را انتخاب کنید و از سالن زیبایی مرزداران  برای بافت آن ها کمک بگیرید.

5 مدل مو که ریشه ها را به زیبایی پنهان می کند

ریشه موهای مان را رنگ کنیم یا با شینیون بپوشانیم؟

اگر مهمانی یا مجلس مهمی پیش رو دارید، بهترین کار این است که ریشه های موهای تان را با استفاده از خدمات یک سالن زیبایی معتبر، رنگ کنید. اما اگر مجلس مهمی ندارید، می توانید به راحتی با کمی تغییرات جزئی در حالت موهای تان، از تغییر و تضاد رنگ موهای اصلی ریشه با رنگ انجام شده، استفاده کرده و حالت زیبایی به موهای تان بدهید.

سالن زیبایی

سالن زیبایی ما در تمام محله های تهران شعبه دارد. ما معتقدیم که شما لایق بهترین ها هستید. پس خدمات خود را به نزدیکی شما آورده ایم تا بتوانید به راحتی نوبت آرایشگا رزرو کنید و هر چه بهتر در مجالس و میهمانی تان بدرخشید. پس همین حالا با ما تماس بگیرید و نوبت خود را رزرو کنید.

 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
لحظه حمله پلیس به تحصن‌کنندگان در دانشگاه واشنگتن +فیلم
دانشجویان یونانی هم به‌ پا خاستند +فیلم
تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
بشاگرد چگونه بشاگرد شد؟ +فیلم
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
شروط معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه در انتقال املاک تعیین شد
امکان تحصیل دختران متأهل در مدارس روزانه
ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان
روایت جالب وزیر راه پاکستان از استقبال مردم از رئیسی
بارش‌ ها ادامه دارد/ کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top