تاریخ انتشار: چهارشنبه 1402/03/31 - 12:53
کد خبر: 473850

حسین یکتا مطرح کرد؛

با همان جهادی که طهرانی مقدم‌ها کردند فناوری موشکی بومی شد

با همان جهادی که طهرانی مقدم‌ها کردند فناوری موشکی بومی شد

حسین یکتا فعال عرصه فرهنگ و جهاد در گفتگوی تلویزیونی جهان آرا که از شبکه افق پخش می شود به تبیین دیدگاه های ولی امر مسلمین در باب جهاد و احیای تفکرات جهادی در جوانان و نوجوانان پرداخت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از سراج24، حسین یکتا در برنامه تلویزیونی جهان آرا با تببین دیدگاه های جهادی امام خامنه ای و تأثیرات آن در احیای روحیه جهادی در جوانان و نوجوانان گفت: تفکر جهادی نشأت گرفته از دیدگاه ها و اندیشه های امامین انقلاب زمینه ساز درک فرج و آمادگی جوانان برای حرکت های جهادی است.

وی افزود: افق دید و اندیشه های رهبر معظم انقلاب اضمحلال صهیونیست ها و استکبار جهانی را می بیند و لذا با همین اندیشه و اتکا به ذات باریتعالی مسیر پیشرفت و تعالی را برای ما ترسیم می نمایند.

یکتا با اشاره به اتفاقات مهمی که این ایام در منطقه و سطح دنیا رخ می دهد، گفت: امروز در گردنه حساس و به تعبیر حضرت آقا پیچ تاریخی بزرگی هستیم که برای ما مسیر عزت و پیشرفت است، امروز تحرکات منطقه، بیانگر افول قدرتهای فرامنطقه ای و به منصه ظهور رسیدن اقتدار جمهوری اسلامی است، که این حاکی از عمق نفوذ انقلاب در سطح دنیا و قلوب مردم است.

وی ادامه داد: اگر کسی بخواهد باری از دوش کشور بردارد، راهش حضور در جهاد با تفکر جهادی است. امروز ما در گام دوم انقلاب و جهاد گام دوم نیز هستیم، این جهاد از این جهت مهم است که جهاد فی سبیل الله است. اثر وضعی که خدای منان به جهادگران می دهد اگر در جهادهای علمی، فرهنگی، تبیین، سبک زندگی، اقتصاد، بین الملل و سایر ابعاد جهاد بیاید اثرگذار بوده و کشور را به خودکفای در همه زمینه ها می رساند.

یکتا در خصوص اهمیت و اثرگذاری جهاد مردمی، یادآورشد: تنها جایی که می توان از ظرفیت های عظیم مردمی در هه ابعاد آن بهره جست، جهاد است، وقتی کار جهادی می شود قیام لله است و کار آرمانی می شود، در کارهای جهادی هرچه بچه ها کارشان سخت تر می شود، انگیزه هایشان بیشتر می شود، و این اثرگذاری منویات رهبری معظم انقلاب است که شخصیت و روح جوانان را جلا داده و آماده جهاد الهی می کند.

این فعال عرصه جهاد تصریح کرد: کار جهادی که برای خدا شروع شود و برای خدا، توقف در آن نیاید، تاثیرگذار هم خواهد بود، همان جهادی که طهرانی مقدم‌ها کردند و فناوری موشکی را بومی کردند. خیلی از جوانان با همین کارهای جهادی، متحول شده‌اند و عشق خدمت پیدا می‌کنند و نقطه شروعش هم رفتن به هجرت و رفتن به مناطق محروم است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
اینفوگرافیک/ قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
حواشی جدید سریال «پایتخت»
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top