تاریخ انتشار: دوشنبه 1402/05/09 - 12:26
کد خبر: 477497

۱۰ هزار موکب سیار دانشجویی در ایام اربعین راه اندازی می‌شود

 ۱۰ هزار موکب سیار دانشجویی در ایام اربعین راه اندازی می‌شود

معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی از اجرای پویش خدمت رسانی “در مدار حبیب” مقارن با ایام اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ رضا غلام زاده معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی از اجرای پویش خدمت رسانی «در مدار حبیب» مقارن با ایام اربعین حسینی خبر داد.

 وی افزود: حضور و فعالیت جهادگران در بستر اربعین علاوه بر ارائه خدمات به زائرین فرصتی است جهت ترویج و گسترش گفتمان جهادی بین سایر ملت ها؛ لذا با محوریت این مفهوم، پویش در مدار حبیب جهت اجرا توسط عموم دانشجویان و جهادگران طراحی گردیده است.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: در این پویش محدودیت مواکب و نیروهای مورد نیاز ایشان برای نقش آفرینی دانشجویان وجود ندارد و به تعداد دانشجویان شرکت کننده در زیارت اربعین و مشارکت کنندگان در این طرح می تواند گسترش یابد. در این طرح هر یک از دانشجویان علاوه بر وسایل شخصی خود، با همراه داشتن یک بسته شامل ابزارها و تجهیزات مورد نیاز به ارائه خدمت و رفع نیازها و مشکلات سایر زائرین کمک می کند.

معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی در پایان گفت:  ️از اهداف این پویش می‌توان به ترویج و فراگیر شدن نهضت خدمت رسانی در اربعین در پرتوی محبت اهل بیت علیهم السلام، ارائه خدمت اجتماعی، مادی و معنوی به زائرین اربعین و فرهنگ سازی عمومی آن و همچنین استفاده از ظرفیت‌های دانشجویی در رفع مشکلات و خدمت رسانی به زائرین اربعین اشاره نمود.

منبع: فارس

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top