تاریخ انتشار: سه شنبه 1402/05/10 - 12:16
کد خبر: 477617

به چه صورت می توان از صرافی ووچر پرفکت مانی خرید

به چه صورت می توان از صرافی ووچر پرفکت مانی خرید

آیا شما با سرویس های شرکت پرفکت مانی آشنا هستید؟ شرکت پرفکت مانی یکی از معتبر ترین و قوی ترین شرکت های فعال در زمینه ارائه خدمات مربوط به پرداخت های بین المللی به حساب می آید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ آیا شما با سرویس های شرکت پرفکت مانی آشنا هستید؟ شرکت پرفکت مانی یکی از معتبر ترین و قوی ترین شرکت های فعال در زمینه ارائه خدمات مربوط به پرداخت های بین المللی به حساب می آید. خدمات این شرکت همگی در بهترین حالت صورت گرفته و نیازهای کلی و جامع شما را به طور کامل رفع می کنند. جالب است بدانید که در حال حاضر راه های بسیار زیادی برای خرید پرفکت مانی وجود دارد. هر کدام از این راه ها و روش ها یک سری معایب و مزایای خاص دارند. از همین رو، اگر شما هم قصد خرید ووچر پرفکت مانی را دارید در ادامه با ما همراه باشید. چرا که شما در این زمینه باید به یک سری نکات خاص توجه داشته باشید.

معرفی شرکت پرفکت مانی

بیایید تا قبل از پرداخت به روش های موجود برای خرید پرفکت مانی، خود شرکت پرفکت مانی را بررسی کنیم. این شرکت یکی از شرکت های فعال در زمینه ارائه خدمات پرداخت بین المللی به حساب می آید. در دورانی که شرکت های بین المللی خاص همچون پی پال و ویزا و مستر کارت ایران را تحریم کرده اند، استفاده از این شرکت بهترین راهی است که در جلوی پای ما قرار گرفته است. خوشبختانه پرفکت مانی یک شرکت اهل سوئیس به حساب می آید. به همین علت هم خدمات این شرکت با هیچ مشکلی مواجه نبوده و نیازهای کلی و جامع شما را به طور کامل رفع می نمایند.

با استفاده از این شرکت شما می توانید در وب سایت های بین المللی خدمات پرداختی را به اتمام برسانید. هنگامی که شما قصد ثبت سفارش یک کالای دیجیتال یا فیزیکی از یک فروشگاه اینترنتی را دارید، استفاده از تیم پرفکت مانی بهترین گزینه ای است که در جلوی پای شما قرار گرفته است. پرفکت مانی بدون اینکه تابع قوانین ایالات متحده آمریکا باشد به مردم در سراسر جهان خدمات خود را ارائه می کند. اگر شما نیاز به کاهش تعرفه و کارمزد اصلی این شرکت ندارید، حتی نیازی نیست که حساب خود را وریفای کنید. وریفای کردن حساب یعنی شما اطلاعات اصلی خود را در اختیار پرفکت مانی قرار دهید. در صورتی که شما این کار را انجام ندهید هیچ مشکلی برایتان ایجاد نمی شود. فقط کارمزد بالاتری باید پرداخت کنید.  

اهمیت خرید پرفکت مانی 

شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که چرا ما باید از خدمات شرکت پرفکت مانی استفاده کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این شرکت خدمات خود را در بهترین حالت ارائه کرده و به دست مشتریان می رساند. مشتریان برای افتتاح حساب و استفاده از خدمات شرکت پرفکت مانی نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای ندارد. ولی برای شارژ حساب و خرید پرفکت مانی آنها باید از روش های قانونی اقدام کنند تا فعالیت های مربوط به شارژ را به اتمام برسانند. در لیست زیر شما می توانید یک سری از مهم ترین ویژگی های شرکت پرفکت مانی را مشاهده کنید.

  • دارا بودن امنیت بالا
  • دارا بودن سرعت فوق العاده
  • دارا بودن کارمزد مناسب در مقایسه با دیگر شرکت ها
  • دارا بودن تیم پشتیبانی حرفه ای
  • امکان ایجاد حساب های حقیقی و حقوقی
  • امکان ایجاد حساب بدون احراز هویت
  • اجازه ساخت حساب و انجام تراکنش از داخل ایران

همه این مزایا و ویژگی ها باعث شده اند تا استفاده از خدمات اصلی شرکت پرفکت مانی در میان مردم کشور عزیز ما رایج شوید. شما با خیال راحت می توانید هم اکنون نسبت به باز کردن حساب در این شرکت اقدام کنید.

 روش های خرید پرفکت مانی

به چه صورت می توان از صرافی ووچر پرفکت مانی خرید

منظور از خرید پرفکت مانی، خرید ووچر پرفکت مانی می باشد. شرکت پرفکت مانی راه های زیادی را برای خرید این ووچر قرار داده است. ووچر حاوی کدی است که می تواند حساب شما را شارژ کند. مطمئنا راه های بسیار زیادی برای خرید پرفکت مانی وجود دارد و هر کدام از این راه ها و روش ها نیز یک سری ویژگی های خاص و منحصر به فرد دارند. مثلا، شما می توانید از روش های مربوط به پرداخت با استفاده از بیت کوین اقدام کنید. ولی برای خرید بیت کوین شما باز هم باید به صرافی های ایرانی، مبدل های ایرانی و صرافی های بین المللی کارمزد پرداخت کنید. در نتیجه بازدهی که شما از این راه دریافت می کنید نسبتا پایین است.

دیگر راهی که برای خرید پرفکت مانی در جلوی پای شما قرار گرفته است استفاده از درگاه های بانکی بین المللی می باشد. شاید این روش به نظر خوب و پر بازده به نظر برسد ولی، در واقع این روش خرید هم افراد را با چالش های خاص خود مواجه می کند. از همین رو، توصیه ما به شما استفاده از نمایندگی های رسمی ایرانی برای خرید ووچر پرفکت مانی می باشد. استفاده از نمایندگی های تایید شده برای خرید پرفکت مانی درون ایران می تواند بازدهی بالایی را برای شما به همراه داشته باشد. اما حال این سوال به وجود می آید که ما چگونه باید بهترین نمایندگی را پیدا کنیم؟

خرید پرفکت مانی از نمایندگی های ایرانی

هنگامی که حرف از نمایندگی می شود، خیلی از افراد به دنبال دفاتر تایید شده در شهر های مختلف هستند. ولی، این تعریف از نمایندگی برای شرکت هایی است که خدمات فیزیکی انجام می دهند. از آنجایی که پرفکت مانی همه فعالیت های مربوط به شارژ حساب، افتتاح حساب و خرید و فروش ووچر را به صورت اینترنتی انجام می دهد، شما نیازی به حضور در دفاتر رسمی این شرکت در کشور سویس ندارید.

امروزه فروشگاه های اینترنتی زیادی هستند که در زمینه ارائه خدمات مربوط به فروش پرفکت مانی فعالیت می کنند. ولی، اگر شما هم قصد خرید پرفکت مانی در حجم های کم و زیاد را دارید، حتما باید بهترین شرکت موجود را پیدا کنید. برای انجام این کار هم استفاده از خدمات تیم پرفکت فا بهترین گزینه ای است که در جلوی پای شما قرار گرفته است. پرفکت فا یکی از اصلی ترین و معتبر ترین نمایندگانی است که در زمینه ارائه خدمات مربوط به پرفکت مانی فعالیت می کند. برای خرید پرفکت مانی از وب سایت پرفکت فا، شما خیلی راحت می توانید مراحل مربوط به احراز هویت را انجام دهید و خرید خود را ثبت کنید.

منبع:شهر سخت افزار

 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اعتراف تازه رسانه‌های رسمی رژیم صهیونیستی درباره حمله ایران
۵ تکنیک [تست شده] برای تمیز کردن کیف چرم طبیعی و مصنوعی
سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟
معلم‌های سلبریتی که نمی‌شناسید! +فیلم
کلاهبرداری اینترنتی خودش را خواننده سرشناس جا زد
دریافت هرگونه هدیه از سوی کارمندان دولت ممنوع
حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز/ ۴ نفر مصدوم شدند
واکنش وزیر کشور به گزارش ادعایی درباره مرگ نیکا شاکرمی
افت ۳ هزار و ۹۰۲ واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند
طالبان حق‌آبه هیرمند را رهاسازی کرد
اعلام جرم دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای درباره پرونده نیکا شاکرمی + جزئیات
دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب +عکس
جزییاتی جدید از پرونده بابک زنجانی
بسته ویژه اینترنت رایگان برای معلمان
واکنش رهبرانقلاب به خیزش دانشجویی در جهان +فیلم
یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟
رهبر انقلاب: الگوهای جامعه معلمین باید به‌ عنوان قهرمان معرفی شوند +فیلم
۷ جاذبه دیدنی که شما را به سبزوار می‌کشاند
تنها مرکز چاپ نمایشگاهی در تهران
۵ جراح بینی برتر شهر مشهد در سال ۱۴۰۳
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top