تاریخ انتشار: سه شنبه 1402/05/17 - 20:41
کد خبر: 478384

آینده درخشانی در انتظار والیبال ایران است

 آینده درخشانی در انتظار والیبال ایران است

رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: رشته والیبال امروزه باعث غرور و افتخار ملت است و با افتخارآفرینی‌های اخیر تیم‌های ملی پایه، آینده درخشانی در انتظار والیبال ایران است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» محمدرضا داورزنی در نشست خبری بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ و آئین رونمایی از لوگو، پوستر و هویت بصری جام بیست‌ودوم آسیا و سامانه بلیت فروشی این رقابت‌ها، گفت: والیبال در ایران نزدیک به ۱۳۰ سال قدمت دارد که بطور غیررسمی در شهر تبریز این رشته نوپا شکل گرفت و بطور رسمی سال قبل صدمین سال ورود ایران به این رشته را جشن گرفتیم.

وی افزود: در یک فرآیند زمانی صدساله از زمان ورود والیبال به ایران، از سی سال گذشته یک روند توسعه‌ای را در پیش گرفتیم. نگاه مردم به والیبال در دو دهه پیش نگاه مثبتی بود، اما هم اکنون مردم ایران نگاه ویژه و فوق العاده‌ای به این رشته ورزشی دارند.

رئیس فدراسیون والیبال به موفقیت‌های تیم ملی در یک دهه اخیر نیز گریزی زد و گفت: نقطه حرکت والیبال ایران زمانی بود که وارد لیگ ملت‌ها شدیم و تنه به تنه تیم‌های بزرگ والیبال دنیا زدیم و جرقه این موفقیت زمانی زده شد که به این باور رسیدیم که می‌شود قدرت‌های بزرگ والیبال دنیا نظیر آمریکا و لهستان را برد.

داورزنی ادامه داد: رشد موشکی و فزآینده والیبال زمانی شروع شد که تیم ملی والیبال ایران پس از سه بار تلاش برای ورود به لیگ جهانی بالاخره با برد مصر و ژاپن توانست، بلیط لیگ جهانی والیبال را در سال ۲۰۱۲ کسب کند.

رئیس فدراسیون والیبال تصریح کرد: مردم غرور و عزت ملی را در والیبال می‌بینند و بدون اغراق تیم‌های پایه والیبال ایران هم اکنون جزو برترین تیم‌های جهان هستند. امروز با افتخار می‌توانیم بگوییم که آینده درخشانی در انتظار والیبال ایران است.

داورزنی با تمجید از استعدادهایی که در آذربایجان غربی پرورش و تحویل تیم ملی شدند، گفت: این استان مستعدترین استان ایران در رشته والیبال است و هم اکنون بازیکنان تیم ملی نظیر میلاد عبادی‌پور، محمدرضا حضرت‌پور، میثم صالحی، بردیا سعادت، محمد ولی‌زاده و مبین نصری به‌عنوان ناب‌ترین استعدادهای این خطه در تیم ملی والیبال حضور دارند.

بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ با حضور ۱۸ تیم از ۲۸ مرداد تا ۴ شهریور به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر ارومیه برگزار خواهد شد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
خیزش دانشجویان بحران سیاست خارجی آمریکا را فاش کرد
اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
نظر استاندار تهران برای تقسیم استان تهران؛ باید تأمل کرد
تجمع دانشجویان امیرکبیر در حمایت از دانشگاهیان آمریکایی
قهرمانی سیزدهم فوتسال ایران در آسیا
روسیه آمریکا را تهدید کرد
تکلیف حسن یزدانی برای المپیک مشخص شد
لحظات به ثمر رسیدن گل اول و دوم ایران به تایلند +فیلم
توجیهات عجیب نخست‌وزیر ارمنستان برای واگذاری روستاها به آذربایجان
بن‌گویر با ۳ دنده شکسته از بیمارستان مرخص شد
همه چیز درباره چراغ چک تیگو ۵ + علت روشن شدن چراغ چک تیگو ۵
محبوب‌ترین میز تلویزیون چه ویژگی‌هایی دارد؟
آیا جک پارکینگ سیماران انتخاب خوبی است؟
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top