تاریخ انتشار: پنجشنبه 1402/05/19 - 10:46
کد خبر: 478566

اطلاعیه وزارت رفاه در خصوص پرداخت کمک‌هزینه بلاعوض به کارکنان برای حضور در راهپیمایی اربعین

اطلاعیه وزارت رفاه در خصوص پرداخت کمک‌هزینه بلاعوض به کارکنان برای حضور در راهپیمایی اربعین

مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه‌ای پرداخت کمک‌هزینه بلاعوض برای حضور کارکنان این وزارتخانه در راهپیمایی اربعین را کذب و بی‌اساس خواند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در این اطلاعیه آمده است: «راهپیمایی اربعین نمادی برای بقای عاشورا و یکی از جلوه‌های جبهه بین‌المللی مقاومت بوده که مردم‌محور و خودجوش است.

خبررسانی کذب علیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر پرداخت «بلاعوض» کمک‌هزینه سفر به عراق در ایام اربعین حسینی تلاشی ناکام برای کاستن از موج عظیم محبت دلدادگان اهل‌بیت(علیهم السلام) توسط عناصر فریب‌خورده و مغرض است.

این اطلاعیه می‌افزاید: با تشکیل قرارگاه اربعین حسینی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای همه ظرفیت‌های موجود اعم از ستادی، استانی و سازمان‌های تابعه جهت خدمت‌رسانی گسترده تقسیم کار صورت گرفته است.

با توجه به درخواست‌های متعدد کارکنان وزارتخانه برای حضور در این راهپیمایی جهانی و باشکوه، مصوب شد کمک‌هزینه سفر همانند دیگر تسهیلات برای سفرهای زیارتی و سیاحتی در صورت درخواست فرد و از سرفصل رفاهیات سهم هر کارمند به وی پرداخت و به مرور و ماهانه از وی کسر شود.

این رویه و پرداخت تسهیلات سفر از بدیهیات سیستم اداری است و این موج‌سازی کذب، جای سؤال دارد. همچنین اشاره به ارقام عجیب و غریب در خصوص تعداد کارکنان این وزارتخانه و ساخت مسکن و ایجاد اشتغال از محل این تسهیلات برای هر مخاطب، آگاهی دور از واقعیت و صرفاً تلاشی برای به حاشیه‌بردن اصل واقعیت به نظر می‌رسد.

در ادامه این اطلاعیه نیز آمده است: امام حسین(ع) کشتی نجات همگان است و معارف حسینی، افراد مختلف را فارغ از رنگ، نژاد، مذهب و ملیت به خود جذب می‌کند و در این میان نقش دولت در بسترسازی و تسهیل حضور عاشقان حسین(ع) در این راهپیمایی مهم است و همه ارکان دولت مردمی سیزدهم در این خصوص پای‌کارند.

همچنین با توجه به درخواست شرکای اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای کمک به برپایی مواکب و نقش‌آفرینی در این رویداد عظیم بین‌المللی اعم از تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و بازنشستگی، مسیر خدمت‌رسانی و عرض ارادت ایشان خصوصاً کارفرمایان و فعالان اقتصادی نیز فراهم شده است.

این اطلاعیه در پایان می‌افزاید: بغض و کینه دشمنان اسلام در طول تاریخ نسبت به محبت خاندان پیامبر مکرم اسلام آشکار و غیرقابل کتمان است و در اعصار مختلف و به اشکال مختلف نمود پیدا می‌کند اما در این میان فرمایشات مدبرانه مقام معظم رهبری چراغ راه مردم ایران و ملت امام حسین(ع) می‌باشد. ایشان در خصوص عظمت راهپیمایی میلیونی اربعین فرمودند: کار بزرگی انجام گرفته است؛ روزبه‌روز هم بهتر، قوی‌تر، پخته‌تر و جاافتاده‌تر می‌شود، هر سالی از سال قبل بهتر می‌شود؛ إن‌شاء‌الله بعد از این هم ادامه خواهد داشت. غربی‌ها هم مجبورند تماشا کنند و نتوانند تحلیل کنند، نتوانند بفهمند و ضربه‌ این حرکت را هم خواهند خورد.»

منبع: همشهری آنلاین

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
حواشی جدید سریال «پایتخت»
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
بیش از ۳۰ مدل ایده عکاسی طبیعت (پسرانه و دخترانه)
گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در غزه + جزئیات
دستور مهم رئیسی برای دیوارکشی مرزهای ایران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top