تاریخ انتشار: سه شنبه 1402/05/24 - 10:41
کد خبر: 479128

امروز آخرین مهلت پیش‌ثبت‌نام خوابگاه‌ها

امروز آخرین مهلت پیش‌ثبت‌نام خوابگاه‌ها

مهلت پیش‌ثبت‌نام خوابگاه ترم مهر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانشجویان دانشگاه امیرکبیر امروز سه‌شنبه ۲۴ مرداد ماه پایان می‌یابد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مهلت پیش‌ثبت‌نام خوابگاه ترم مهر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانشجویان دانشگاه امیرکبیر امروز ۲۴ مرداد ماه پایان می‌یابد. متقاضیان اسکان در خوابگاه‌های این دانشگاه باید در سامانه سماد http://samad.aut.ac.ir درخواست خود را ثبت کنند، چرا که عدم پیش‌ثبت‌نام به منزله انصراف از خوابگاه عنوان شده است.

طبق اعلام دانشگاه امیرکبیر، پیامک ارسالی از صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم صرفا جهت پرداخت هزینه خوابگاه است و پیش‌ثبت‌نام ترم مهر خوابگاه فقط از طریق سامانه سماد مورد قبول است. درصورت عدم پرداخت هزینه ترم بهمن ۱۴۰۲-۱۴۰۱، ثبت‌نام دانشجویان برای ترم مهر ۱۴۰۲ تایید نخواهد شد.

با توجه به اتمام سنوات دانشجویان کارشناسی ورودی ۹۷ و ماقبل، کارشناسی ارشد ورودی ۹۹ و ماقبل، دکترای ورودی ۹۵ و ماقبل دانشجویان دانشگاه امیرکبیر، این دانشجویان اجازه ثبت‌نام ترم مهر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ را نخواهند داشت و باید نسبت به تخلیه خوابگاه تا تاریخ ۱۵ شهریور اقدام کنند.

درصورت وجود ظرفیت، اسکان دانشجویان حومه تهران و البرز بعد از اسکان تمام دانشجویان غیربومی، از تاریخ ۹ مهر ماه انجام خواهد گرفت و امکان پذیرش دانشجویان غیرمشمول (دانشجوی اتمام سنوات، فارغ‌التحصیل، پروژه‌ای، پژوهشی و ...) در خوابگاه‌های دانشگاه امیرکبیر وجود ندارد.

بر اساس تقویم آموزشی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ مقطع تحصیلی کارشناسی و تحصیلات تکمیلی (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری)، انتخاب واحد دانشجویان کارشناسی این دانشگاه از ۱۸ و ۱۹ شهریورماه و دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیز از ۲۱ و ۲۲ شهریور ماه آغاز می‌شود.

کلاس‌های آموزشی دانشجویان تمامی دوره‌های آموزشی (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) دانشگاه صنعتی امیرکبیر از ۲۶ شهریور ماه آغاز خواهد شد و دانشجویان از هفته دوم و سوم تحصیلی یعنی در تاریخ‌های ۴، ۸ و ۹ مهر ماه می‌توانند نسبت به حذف و اضافه واحد‌های انتخابی خود اقدام کنند.

تاریخ‌های ۲۸ و ۲۹ آذر ماه و سوم دی ماه زمان حذف اضطراری دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام شده است و کلاس‌های آموزشی دانشجویان نیز ۱۳ دی ماه پایان می‌یابد و امتحانات پایان ترم دانشجویان از ۱۶ دی آغاز می‌شود و تا ۲۷ این ماه ادامه دارد.

دانشجویان دوره کارشناسی ۱۰ و۱۱ بهمن و دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز ۷ و ۸ بهمن باید برای نیم‌سال دوم تحصیلی ثبت‌نام کنند و تاریخ‌های ۱۷، ۲۴ و ۲۵ بهمن نیز برای حذف اضطراری دانشجویان تعیین شده است.

در نهایت ۱۶ خرداد سال ۱۴۰۳ نیز کلاس‌های آموزشی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر پایان می‌یابد و امتحانات دانشجویان این دانشگاه نیز از ۱۹ خرداد ماه ۱۴۰۳ شروع می‌شود و تا ۳۰ خردادماه ۱۴۰۳ ادامه دارد.

منبع: دانشجو

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
لحظه حمله پلیس به تحصن‌کنندگان در دانشگاه واشنگتن +فیلم
دانشجویان یونانی هم به‌ پا خاستند +فیلم
تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
بشاگرد چگونه بشاگرد شد؟ +فیلم
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
شروط معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه در انتقال املاک تعیین شد
امکان تحصیل دختران متأهل در مدارس روزانه
ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان
روایت جالب وزیر راه پاکستان از استقبال مردم از رئیسی
بارش‌ ها ادامه دارد/ کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top