تاریخ انتشار: دوشنبه 1402/05/30 - 10:09
کد خبر: 479748

ارسال پالس «آشوب در مدارس» توسط یک روزنامه داخلی

ارسال پالس «آشوب در مدارس» توسط یک روزنامه داخلی

دشمن به طرق مختلف در پی بهانه سازی با هدف ایجاد اختلال در بازگشایی مدارس و دانشگاه ها است. اما نکته قابل تأمل اینجاست که برخی رسانه های داخلی منتشب به جریان غربگرا نیز در این پازل بازی کرده و آب به آسیاب دشمن می ریزند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در روزهای گذشته، سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان این‌که دشمن برای سال جدید تحصیلی، برنامه خواهد داشت، تاکید کرد:«در این حوزه باید برنامه‌ریزی شود تا کودکان، ابزار دشمنان نشوند. زیرا آنان هیچ ابزار علم و پیشرفتی را شایسته ما نمی‌دانند و ضرورت دارد تا خانواده‌ها را مطلع کنیم و اجازه ندهیم مدل‌های ظاهری، قلب و چهره‌های جوانان ما را لکه‌دار کند یا افکار آنان ذهن‌های دانش‌آموزان ما را آلوده کند.»

در سال گذشته چند حوزه بسیار مهم در جنگ ترکیبی به‌صورت همزمان مورد حمله قرار گفت؛ یکی از این بخش‌ها، حوزه آموزش بود که با تمرکز بر به تعطیلی کشاندن دانشگاه‌ها و مدارس کلید خورد و امتداد این پروژه در ماجرای مسمومیت سریالی در مدارس نیز دنبال شد و البته در نهایت ناکام ماند.

ارسال پالس «آشوب در مدارس» توسط یک روزنامه داخلی

رهبر معظم انقلاب- ۱۱ مهر ۱۴۰۱- با اشاره به آشوب ها فرمودند:« این حرکات عادّی نبود، طبیعی نبود. این اغتشاش برنامه‌ریزی داشت؛‌ این اغتشاش برنامه‌ریزی‌شده بود. اگر قضیّه‌ی این دختر جوان هم نبود، یک بهانه‌ی دیگری درست میکردند برای اینکه امسال در اوّل مهر به دلیلی که عرض خواهم کرد، در کشور ناامنی درست کنند، اغتشاش درست کنند. چه کسی این را برنامه‌ریزی کرده؟ بنده بصراحت میگویم این برنامه‌ریزی کار آمریکا، کار رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی و دنباله‌روهای آنها است؛ نشسته‌اند برنامه‌ریزی کرده‌اند. عَمَله و مزدوران و حقوق‌بگیران آنها، بعضی از ایرانی‌های خائن هم که در بیرون از کشور هستند، به اینها کمک کردند.»

دشمن به طرق مختلف در پی بهانه سازی با هدف ایجاد اختلال در بازگشایی مدارس و دانشگاه ها است. اما نکته قابل تأمل اینجاست که برخی رسانه های داخلی منتشب به جریان غربگرا نیز در این پازل بازی کرده و آب به آسیاب دشمن می ریزند.

در جدیدترین نمونه، «علی ربیعی» وزیر استیضاح شده ی «تعاون،کار و رفاه اجتماعی» در دولت قبل در یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت: «لایحه عفاف و حجابی که به مجلس رفت و در نهایت به دور از منظر افکار عمومی به صورت «اصل هشتاد و پنجی» آن‌چنان گسترده شده که نزاع و ستیز را به مدارس هم انتقال خواهد داد.»

وی در ادامه نوشت:«من به سهم خودم در اوایل ناآرامی‌های پاییز ۱۴۰۱، در چند مقاله اشاره کردم که این رخدادها به پایان خواهد رسید و منحنی این ناآرامی‌ها روزی فروکش خواهد کرد اما ذهنیت ناآرام در جامعه همچنان باقی خواهد ماند.»

منبع: فارس

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
بیش از ۳۰ مدل ایده عکاسی طبیعت (پسرانه و دخترانه)
گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در غزه + جزئیات
دستور مهم رئیسی برای دیوارکشی مرزهای ایران
تجمع دانشجویان حامی فلسطین در نزدیکی کاخ سفید+فیلم
تفاوت چاپ مش و چاپ استیکر در چیست؟
بعد از ژل لب چکار کنیم؟/ تا نخوانده اید تزریق ژل لب انجام ندهید!
ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مهم است؟
تحویل مشعل المپیک به فرانسه
جزئیات مشوق‌های مهارت آموزی برای سربازان
زمان تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات
فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
کدام ورزشکاران و مربیان در ایران مسلمان شدند؟ +جزئیات
دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
کدام دانشگاه‌های آمریکا صحنه اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top