تاریخ انتشار: پنجشنبه 1402/06/23 - 21:06
کد خبر: 481721

مظاهری: برای برد بمبئی به هند می رویم و مقابل الهلال هم بیکار نمی‌نشینیم

مظاهری: برای برد بمبئی به هند می رویم و مقابل الهلال هم بیکار نمی‌نشینیم

رشید مظاهری درمورد حضور نساجی پیش از بازی با بمبئی سیتی در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: شرایط خوب است و روی بازی‌ها تمرکز کرده‌ایم و در حال آنالیز هستیم. دوشنبه با تیم بمبئی سیتی بازی داریم و برای بردن به هند می‌رویم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، رشید مظاهری درمورد حضور نساجی پیش از بازی با بمبئی سیتی در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: شرایط خوب است و روی بازی‌ها تمرکز کرده‌ایم و در حال آنالیز هستیم. دوشنبه با تیم بمبئی سیتی بازی داریم و برای بردن به هند می‌رویم.

وی درمورد شرایط این فصل لیگ قهرمانان با توجه به اینکه خودش جزء معدود بازیکنان نساجی است که این رقابت‌ها را تجربه کرده و سابقه حضور در جام جهانی را دارد، گفت: چند سالی که در لیگ قهرمانان بودم، هر سال که بازی می‌کردیم، این تورنمنت پیشرفت می‌کرد. در واقع لیگ قهرمانان به شکلی بود که هر سال نسبت به سال قبل پیشرفت و تغییرات زیادی داشت. مخصوصاً امسال که تیم‌های عربستانی مثل الهلال، النصر، الاتحاد و کشورهای دیگر بازیکنان زیادی جذب کرده‌اند. درست است آن انتظاراتی که از این تیم‌ها و بازیکنانی مثل رونالدو، مانه، نیمار، بنزما و ... می‌رود، از ما نمی‌رود اما ما هم بیکار ننشسته‌ایم. تمام تلاش خود را می‌کنیم و دعا کنید که سربلند باشیم.

دروازه‌بان نساجی درمورد میزان رضایت از وضعیت خودش و تیم نساجی برای این مسابقات تصریح کرد: بدنسازی خوب و پرفشاری داشتیم و فکر می‌کنم بدن‌ها در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خیلی بهتر می‌شود. خودم انتظار بازی‌های خیلی بهتری از تیم را دارم هرچند نساجی در لیگ برتر هم خوب بوده است اما انتظار دارم در آسیا خیلی بهتر کار کنیم.

مظاهری درپاسخ به این سوال که آیا حمایت‌ها از نساجی کافی بوده است، گفت:  حمایت را از رسانه‌ها می‌بینم و امروز هم زحمت کشیدید و به تمرین ما آمدید اما به هر حال  انتظار داریم بیشتر به نساجی پرداخته شده و بیشتر حمایت شود. ما هم نماینده ایران هستیم و دوست داریم آبروداری کرده و کار بزرگی کنیم.

وی در مورد انگیزه‌هایشان برای حضور مقابل ستارگانی مثل نیمار، عنوان کرد: وقتی ما به جام جهانی روسیه رفتیم، با اسپانیا، مراکش و پرتغال بازی داشتیم. مقابل اسپانیا، با منتخب رئال و بارسا بازی کردیم. کافی است که تیم یکدل باشد. نمی‌گویم که الان می‌رویم تا کار خیلی بزرگی انجام بدهیم ولی تمام تلاش خود را می‌کنیم. یک تیم هستیم. همه بچه ها با هم رفاقت دارند و می‌خواهیم که کار بزرگی انجام بدهیم. این جو مثبت در تیم را در جام جهانی دیدم. من که روی نیمکت بودم برای بازیکنان داخل زمین دعا می‌کردم و همه همدل بودیم. اینجا هم به این شکل است. دعا کنید اتفاق خوبی بیفتد.

دروازه‌بان نساجی درخصوص شرایط خودش ، گفت: شرایطی را در این یکی دو سال تجربه کردم که مقداری سخت بود، اما الان خیلی بهتر است. همه چیز فراهم شده و مطمئن هستم که سال خوبی دارم و خوب تمام می‌کنم. مطمئن باشید برای جام جهانی هم برنامه دارم.

مظاهری درمورد تیم بمبئی سیتی گفت: ما این تیم را آنالیز کرده‌ایم. تیم خوبی هستند و می‌توانیم در این بازی پیروز شویم. بهتر ست نقاط ضعف و قوت خود را اینجا بیان نکنیم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اسکای ویو دبی: تجربه فوق العاده سرسره شیشه ای و سکو تماشای دبی
دیزل ژنراتور؛ راهکاری قدرتمند برای تأمین برق
اصولی که هر دانشجویی باید آن را رعایت کند
تظاهرات دانشجویان دانشگاه راتگرز در نیوجرسی آمریکا +فیلم
وعده صادق ضربه مهلکی به غرب پرستان داخلی بود!
شگرد جدید صهیونیست‌ها برای کودک‌کشی در غزه
محل آخرین بازی استقلال در لیگ برتر
آیا طرفداران امام خمینی خرافاتی بودند؟! +فیلم
پیام حماس به گروه‌های مقاومت درباره مذاکرات
معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
اوسمار مدعی شد که سپاهان بلوف زده است
زمان بیست و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد
کارگران قرارداد موقت دائمی می‌شوند؟
آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از امروز
پرتاب به آینده با اینترنت ۵.۵G
سیر تا پیاز جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در آمریکا
کاهش صادرات تسلیحاتی فرانسه به اسرائیل با فشار افکارعمومی
بورس جذاب شد/ کوچ نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه
کمک‌های اهدایی به سیل‌زدگان در کارتخوان عبدالحمید!
اعتراف «آسترازنکا» درباره عوارض جانبی واکسن
برخورد خشن پلیس با دانشجوی دختر +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top