تاریخ انتشار: چهارشنبه 1402/07/26 - 14:32
کد خبر: 485034

آنچه از تاریخ صهیونیست بر می آید خوی تجاوزگرانه و وحشیگری است

آنچه از تاریخ صهیونیست بر می آید خوی تجاوزگرانه و وحشیگری است

کارشناس سیاسی گفت: آنچه از تاریخ صهیونیست بر می آید خوی تجاوزگرانه است که نسل کشی و پاکسازی نژادی را همواره در پرونده جنایات خود داشته است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ زهیر اصفهانی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار سراج24، پیرامون جنایتکاری تاریخی رژیم صهیونیستی اسراعیل، اظهار داشت: متاسفانه حافظه تاریخی دنیا در اتفاقات اخیر غزه در خصوص تاریخ مردم مظلوم فلسطین به دست فراموشی سپرده شده و اطلاعات ناصحیحی از عقبه صهیونیست به جوامع دنیا القا شده است.

وی افزود: برخلاف آنچه در تبلیغات و پروپاگاندای گسترده ای که غرب با دستگاههای تبلیغاتی خود در خصوص فلسطین به راه انداخته، این سرزمین  هیچگاه درطول تاریخ متعلق به یهودیان نبوده بلکه  با حیله بریتانیا و توسط افراد مزدور مسلمان نمایی از قبیل سیدضیا‌ طباطبایی و اعوان و انصار فرقه ضاله بهاییت(عباس افندی) در اوایل قرن بیستم شروع به خرید زمینهایی از این سرزمین می کنند که حدود یک الی دو درصد کل سرزمین فلسطین بوده است و پس از آن با تشکیل گروههای آموزش دیده جنایتکاری همانند هاگانا و اشترن  شروع به نسل کشی و قتل و غارت  پرداختند و بالاخره در  سال 1948 این غده سرطانی تاسیس شد.

وی با اشاره به مشخصه های لازم برای کشور بودن هر سرزمینی، بیان داشت: یک کشور باید دارای مولفه های خاصی از جمله سرزمین جغرافیایی، تبعه و حاکمیت باشد که اسراعیل فاقد سرزمین است و نمی تواند یک کشور محسوب شود؛ اولین کشوری که از اسراعیل حمایت کرد شوروی سابق بود که آن را در زمان شروع به رسمیت شناخت و از آن پس کشورگشایی صهیونیسم ادامه پیدا کرد.
کارشناس مسائل سیاسی و بین الملل عنوان داشت: صهیونیسم برای کشورگشایی های خود از امکانات کشورهای غربی به خصوص کمکهای مالی، نظامی و استراتژیک قدرتمندی استفاده کرد و هر قدمی که فلسطین به عقب رانده شد اسراعیل پیشروی کرد و این روند با پیروزی حزب اله لبنان  در سال 2هزار و آزادسازی بیشتر سرزمینهای لبنان  متوقف شد.

اصفهانی گفت: آنچه از تاریخ صهیونیست بر می آید خوی تجاوزگرانه است که نسل کشی و پاکسازی نژادی  را همواره داشته و با دستگاههای تبلیغاتی قدرتمند نیز در ارتباط قرار دارد همانطور که حدود 90 درصد تلویزیونها و رسانه های پرطرفدار آمریکایی متعلق به یهودیهاست یا معروفترین خبرگزاری فرانسه که متعلق به صهیونیست است، این رسانه ها همواره تلاش داشته اند با انواع تبلیغات و مظلوم نمایی، چهره جنایتکار اسراعیل را تلطیف کنند و وجدانهای خاموش جهان نیز  پی به این ترفندها  برده اند.

وی تصریح کرد: در طول سالهای اخیر به ویژه 5 سال گذشته پنج بار دولتهای مختلف با سردمداری گروههای افراطی یهودی صهیونیست در اسراعیل روی کار آمدند اما حمله غافلگیرانه ای که حماس و گروههای مقاومت فلسطینی در روز یوم کیپور داشتند در تاریخ و در روند مبارزه نامتقارن با رژیم اسراعیل بی سابقه است چراکه به شدت همینه اطلاعاتی و امنیتی آنان را برهم زد و چهره  متز لزل و پوشالی صهیونیست را به دنیا نشان داد.
اصفهانی خاطرنشان کرد: نبرد روایتها یکی از انواع جنگ پیچیده شناختی در عصر فعلی است که در حال حاضر بسیار پررنگ در رسانه های صهیونیستی از آن استفاده می شود، رژیم صهیونیستی اسراعیل قصد دارد با تبلیغات گسترده رسانه ای رخداد عظیم طوفان الاقصی را محدود به یک گروه خاص کند و با ظاهر دروغین جنایتکار به دنیا نشان دهد.

کارشناس مسائل سیاسی و امور بین الملل اضافه کرد: ژست های مظلوم نمایی و به فراموشی سپردن حافظه تاریخی ملتها از دیگر توطئه های احتمالی صهیونیست است که قصد دارد نسل کشی با روش مدرن را در نوار غزه ایجاد کند اما باید در مقابل هر توطئه ای آماده شد و از نشانه های بارز این نقشه شیطانی احضار 360 هزار نیروی نظامی برای نبرد با گروه های فلسطینی است که باید نیروهای مقاومت به خصوص در کشورهای اسلامی باید حساسیت ویژه ای نسبت به توطئه های صهیونیست و جلوگیری از آنها داشته باشند.

وی تشریح کرد: براساس شنیده ها آمریکا نیز طرحی را بر روی میز قرار داده که طی آن بیش از یک و نیم میلیون نفر از مردم ساکن در غزه را از منطقه خارج و به کشورهای اسلامی وارد کند و به این ترتیب صورت مسئله را پاک کند، اما تاریخ هشتاد ساله نبرد فلسطین و اسراعیل نشان می دهد که صهیونیست هیچگاه نتوانسته است روحیه استقلال طلبی و آزادیخواهی را در جوانان فلسطین از بین ببرد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
دستگیری بیش از ۶۰۰ نفر در جنبش دانشجویی ایالات متحده
کاریکاتور| پاسخ مسخره!
قدردانی زلفی‌گل از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور
ایران جزو آسیب‌پذیرترین کشورها از بلایای طبیعی
زلفی گل: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا: به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید
دیپلمات ایرانی: جنبش دانشجویی در خط مقدم اعتراض‌ به حامیان نسل‌کشی در غزه است
جنبش دانشجویی در آمریکا بیداری وجدان ملت‌هاست
سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
تجمع دانشجویان در محکومیت عملکرد آمریکا در برخورد با دانشجویان آزادی خواه حامی فلسطین +عکس
حمایت دانشجویان استان قزوین از خیزش سراسری دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا
ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
نامه‌ی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top