تاریخ انتشار: سه شنبه 1402/08/02 - 13:20
کد خبر: 485692

جانیانی که بزرگترین جنایات تاریخ بشر را رقم می زنند

جانیانی که بزرگترین جنایات تاریخ بشر را رقم می زنند

سفاک ترین قوم تاریخ، با بمباران بیمارستان المعدانی نام خود را در تاریخ جنایتکاران ضدبشر در صدر قرار دادند. اگرچه این رخدا ضدانسانی در جامعه جهانی تاثیراتی بس اندوهبار و ژرف ایجاد کرد اما به لطف وجود جنایت کارانی همتراز با آل صهیون، هنوز هیچ نهاد بین المللی پاسخی فراخور به این اقدام نداشته و از محاکمه این جانیان بالفطره خبری نیست. انجام آن دارند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بیش از 78سال از جنگ جهانی دوم می گذرد و هنوز هم در مستندات، روزنامه ها، یادداشت ها و نوشته های مرتبط با موضوعات جنگی در دسترس و اسناد تاریخی، برخی اقدامات طرفین جنگ به خصوص آلمان نازی مصداق جنایت جنگی و ضد بشری اطلاق می شود. این امر در طول تاریخ جنگ های معاصر همواره دغدغه مردم دنیا بوده و هست و هر از گاهی در جنگ های مختلف مثل جنگ تحمیلی عراق علیه ایران و سایر نبردها شاهد تکرار چندین باره آنها هستیم.

اما آنچه که از چشم ها و وجدان ها و دست نوشته ها و جراید و رسانه های دنیا  75 سال است مغفول مانده، تداوم روزانه جنایات ضدانسانی و وحشیانه ای است که 75 سال است توسط سفاک ترین قوم روی زمین بر سر مظلوم ترین مردمان تاریخ می آید.

امروز مردان، زنان و کودکان فلسطینی هر روز و هرشب به وضوح نظاره گر جنایات وحشیانه آل صهیون بوده و با عمق جان ژرفای مصائب جانسوز و اندوهباری که جانیان صهیونیست بر سرشان می آورند را لمس می کنند.

سلسله جنگ های ناجوانمردانه و تحمیلی رژیم غاصب صهیونیستی علیه ساکنان سرزمین زیتون، و به ویژه مردم ستمدیده غزه یادآور اوج خونخواری و قساوت قوم صهیون علیه بشریت است و مصادیق بی شماری بر این ادعا وجود دارد اما پس از وقوع عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی و شکست ذبونانه دشمن صهیونیست، و پس از آنکه اشغالگران از سراستیصال به بمباران وحشیانه مناطق مسکونی و نسل کشی در غزه روی آوردند، اینبار وقاحت و بی شرمی غاصبان به اوج رسیده و جنایت بی سابقه و خونبار را رقم زدند.

حمله عامدانه و وحشیانه صهیونیست ها به بیمارستان المعمدانی و کشتار وسیع و فجیع زنان و کودکان پناه آورده شده به آن مرکز درمانی، نمونه هایی در برخی جنگ ها دارد اما حجم کشتار و استفاده از سلاح های مخوف و ممنوعه و همچنین اعلام امن بودن بیارستان از سوی قاتلان صهیون، این جنایت را متفاوت کرده و در ردیف جنایات جنگی بی سابقه در تاریخ قرار داده است.

علیرغم انکار این جنایت – که البته روال عادی صهیونیست ها در انکار حملات مشابه است – شواهد و قرائن بسیاری از سوی صاحب نظران و کارشناسان ارائه شد که اثبات جنایت توسط ارتش غاصب اسرائیل را نشان می داد، ضمن اینکه شبکه الجزیره در تحلیلی واقع گرایانه و با عنایت به تمامی مستندات و مولفه های موجود این اقدام ضد بشری را کار صهیونیست ها اعلام کرد.

انتخاب محل امن و معرفی رسانه ای آن، یکی از تاکتیک های قدیمی صهیونیستهاست. در فاجعه کشتار کودکان در قانا نیز اردوگاه آوارگان سازمان ملل به عنان محل امن اعلام شد و پس از پناه گرفتن مردم عادی و زنان و کودکان بی دفاع، بمباران وحشیانه ای به آن محل انجام شده و صدها انسان بی گناه تکه تکه شدند.

دولت جنایتکاراسرائیل طبق  روال همیشگی اش ابتدا هرگونه دست داشتن در این حمله را منکر شد اما حقیقت زمانی آشکارشد که سرباز نیروهای حافظ صلح سازمان ملل مستقر در مرز لبنان تصاویر حاوی پرواز پهپهاد اسرائیلی بر فراز اردوگاه که مخفیانه گرفته بود را به رسانه ها ارسال کرده و حقیقت برملا شد. اما پس از این رسوایی فرماندهان صهیونیست بمباران را اشتباهی و به دلیل استفاده از نقشه های قدیمی و منسوخ منطقه عنوان کردند! البته این رویه در همه جنایات ضدبشری غاصبان صهیون دیده شده است.

نکته قابل تأمل در جنایت کشتار مردم در بیارستان المعمدانی غزه، پرواز بالگردهای ارتش صهیونیستی قبل از انجام جنایت بود که در عملیات های جنایتکارانه قبلی نیز سابقه دارد، این پروازها برای شناسایی دقیق محل و رصد کامل منطقه بوسیله ابزار دقیق صورت می گیرد.

نکته حائز اهمیت دیگر استفاده از سلاح های بسیار پرقدرت مثل بمب های سنگر شکن آمریکایی است که قدرتی شگفت آور در تخریب دارند، این بمب ها درمقابل راکت های حماس که قدرتی کم در ایجاد تخریب دارند، قابل قیاس نیستند، چراکه حجم تخریب بسیار گسترده و غیرقابل تصور بوده است.

برکسی پوشیده نیست غاصبان قصاب صهیونیست که اساس و زیربنای تشکیل رژیم ننگین شان با دروغ و جنایت و خونریزی همراه بوده است، در طول سالیان متمادی اشغالگری خود، رویه ای جز جنایت و خونریزی و کشتار را در دستور کار نداشته اند و با بی اعتنایی به واکنش های جهانی به جنایت ضدانسانی شان، با انکار و حاشا، به دروغ پردازی های گسترده پرداخته اند، اما متاسفانه در تکرار جنایت ها ابایی نداشته و استمرارآن از سوی این قوم وحشی بعید نیست .

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دستگیری بیش از ۶۰۰ نفر در جنبش دانشجویی ایالات متحده
کاریکاتور| پاسخ مسخره!
قدردانی زلفی‌گل از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور
ایران جزو آسیب‌پذیرترین کشورها از بلایای طبیعی
زلفی گل: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا: به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید
دیپلمات ایرانی: جنبش دانشجویی در خط مقدم اعتراض‌ به حامیان نسل‌کشی در غزه است
جنبش دانشجویی در آمریکا بیداری وجدان ملت‌هاست
سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
تجمع دانشجویان در محکومیت عملکرد آمریکا در برخورد با دانشجویان آزادی خواه حامی فلسطین +عکس
حمایت دانشجویان استان قزوین از خیزش سراسری دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا
ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
نامه‌ی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
دیر پدری و دیر مادری؛ خطر گسست نسلی!
کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور «کارت هوشمند بیمه سلامت»
یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب
طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top