تاریخ انتشار: چهارشنبه 1402/11/18 - 13:06
کد خبر: 495830

امتیاز خاص استخدامی برای این گروه از معلمان

امتیاز خاص استخدامی برای این گروه از معلمان

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزیر آموزش و پرورش در خصوص امتیاز ویژه تعیین‌شده برای جذب گروهی از معلمان شرکت‌کننده در آزمون استخدامی توضیح داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ علی فرهادی معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سوالی درباره جذب و استخدام معلمان نهضتی سال ۹۲ به بعد اظهار کرد: هرگونه استخدام در وزارت آموزش و پرورش ناظر به ۲ امر است؛ استخدام یا از طریق قانون و یا از طریق برگزاری آزمون استخدامی ماده ۲۸ انجام می‌شود.

وی در پاسخ به اینکه معلمان نهضتی گله‌مند هستند که با سابقه تدریس بالای ۱۰ سال هنوز جذب آموزش و پرورش نشده‌اند و از طرفی بعضا سن این معلمان بالای ۴۰ سال رفته است و به دلیل محدودیت سنی از طریق آزمون نیز شاید نتوانند جذب شوند، توضیح داد: آموزش و پرورش تعیین‌کننده قانون استخدام و تعیین‌کننده نتایج آزمون‌های استخدامی نیست. تعیین‌کننده قانون مجلس و تعیین‌کننده نتایج آزمون استخدامی هم خود فرد است. ما ناظر به قانون مجلس و نتایج آزمون استخدامی اقدام می‌کنیم.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه حتی سازمان اداری و استخدامی هم نمی‌تواند جدا از قانون مجلس تصمیم بگیرد، خاطرنشان کرد: سازمان اداری و استخدامی هم مجبور است مبتنی بر قانون مجلس، مجوز استخدام و جذب به ما دهد؛ اینطور نیست که تصور کنیم سازمان اداری و استخدامی می‌تواند هر کاری انجام دهد. سازمان اداری استخدامی هم در ریل قانون موجود به ما مجوز جذب نیرو از طریق برگزاری آزمون ماده ۲۸ و انجام مصاحبه می‌دهد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزیر آموزش و پرورش در عین حال افزود: فعلا قانون در خصوص استخدام معلمان نهضتی سال ۹۲ به بعد هم چیزی نگفته است. از این رو این معلمان برای استخدام می‌توانند در آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنند.

فرهادی در پایان سخنان خود، ضمن دعوت از معلمان نهضتی برای شرکت در آزمون‌های استخدامی وزارت آموزش و پرورش، تاکید کرد: در آزمون‌های استخدامی، به ازای سال‌های تدریس، به معلمان نهضتی امتیاز می‌دهیم و معلمان نهضتی اولویت ما در جذب هستند چراکه معتقدیم این معلمان سابقه و مهارت معلمی دارند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اسکای ویو دبی: تجربه فوق العاده سرسره شیشه ای و سکو تماشای دبی
دیزل ژنراتور؛ راهکاری قدرتمند برای تأمین برق
اصولی که هر دانشجویی باید آن را رعایت کند
تظاهرات دانشجویان دانشگاه راتگرز در نیوجرسی آمریکا +فیلم
وعده صادق ضربه مهلکی به غرب پرستان داخلی بود!
شگرد جدید صهیونیست‌ها برای کودک‌کشی در غزه
محل آخرین بازی استقلال در لیگ برتر
آیا طرفداران امام خمینی خرافاتی بودند؟! +فیلم
پیام حماس به گروه‌های مقاومت درباره مذاکرات
معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
اوسمار مدعی شد که سپاهان بلوف زده است
زمان بیست و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد
کارگران قرارداد موقت دائمی می‌شوند؟
آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از امروز
پرتاب به آینده با اینترنت ۵.۵G
سیر تا پیاز جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در آمریکا
کاهش صادرات تسلیحاتی فرانسه به اسرائیل با فشار افکارعمومی
بورس جذاب شد/ کوچ نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه
کمک‌های اهدایی به سیل‌زدگان در کارتخوان عبدالحمید!
اعتراف «آسترازنکا» درباره عوارض جانبی واکسن
برخورد خشن پلیس با دانشجوی دختر +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top