تاریخ انتشار: جمعه 1402/11/27 - 10:34
کد خبر: 496707

سخنگوی اعتماد ملی: ما در تهران، از لیست علی مطهری حمایت می‌کنیم

سخنگوی اعتماد ملی: ما در تهران، از لیست علی مطهری حمایت می‌کنیم

سخنگوی حزب اعتماد ملی، ضمن اشاره به احراز صلاحیت ۲ تن از اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، گفت: ما در تهران، از لیست آقای مطهری حمایت خواهیم کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سخنگوی حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با بیان حمایت این حزب از لیست با محوریت علی مطهری، گفت: در تهران، بنای ما بر آن است که از لیستی که آقای مطهری در حال آماده کرده آن هستند، حمایت کنیم. این لیست، با محوریت آقای مطهری می‌باشد و ایشان سرلیست آن هستند.

وی ادامه داد: در شهرستان‌ها نیز ما در حال جمع‌بندی هستیم و حدود 6 تا 7 نفر از مرتبطین با حزب و اعضای قدیمی و جدید احراز صلاحیت شده‌اند، که از آن‌ها حمایت می‌نماییم. همچنین، اصلاح‌طلبانی که به عنوان یک نامزد اصلاح‌طلب در انتخابات حضور دارند و دارای رأی‌آوری نیز می‌باشند، و یا افراد مستقل رأی‌آوری که تمایل داشته باشند از آن‌ها حمایت کنیم یا در لیست با محوریت آقای مطهری در سراسر کشور قرار دهیم، حمایت خواهیم کرد.سخنگوی حزب اعتماد ملی بیان کرد: اگر آقای مطهری در شهرستان‌ها نیز لیست بدهند، از آن لیست حمایت می‌کنیم؛ اگر نه، نیروهای خودمان و نیروهای اصلاح‌طلبی که در حوزۀ انتخابی‌شان رأی آوری نسبی داشته باشند، مورد حمایت ما قرار خواهند گرفت.

جوادی حصار تصریح کرد: اکنون، در حال آخرین بررسی‌ها در این خصوص هستیم؛ به همین دلیل، فعلاً تعداد را بصورت قطعی نمی‌توانیم اعلام نماییم.وی در ادامه با بیان این نکته که چهار حزب کارگزاران سازندگی، اعتماد ملی، ندای ایرانیان و اعتدال و توسعه در ائتلاف مذکور حضور دارند، گفت: از شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، تا کنون 2 نفر احراز صلاحیت شده و در انتخابات حضور دارند، که یکی از آن‌ها آقای رضا امیدوار تجریشی است.سخنگوی حزب اعتماد ملی در پایان در توضیح موضع این حزب، در خصوص بیانیۀ امضا شده توسط 110 فعال اصلاح‌طلب برای شرکت روزنه‌گشا در انتخابات، بیان کرد: در میان امضاء کنندگان بیانیۀ مذکور، آقای الیاس حضرتی و اسماعیل گرامی‌مقدم به عنوان رئیس و نائب رئیس حزب و آقای مازیار بالایی، به عنوان نمایندۀ ما در شورای اصلاح‌طلبان، حضور داشتند؛ به عبارتی، سه نفر از اعضای شورای مرکزی و دفتر سیاسی حزب، بیانیه را امضاء کرده‌اند. به همین دلیل، موضع ما نسبت به آن، جانبدارانه خواهد بود و از مواضع بیانیه، حمایت می‌کنیم.

جوادی حصار ادامه داد: ما، پیش از این نیز اعلام کرده بودیم که اگر در جایی روزنه‌ای برای مشارکت در انتخابات و حمایت از حقوق نامزدهایی که احراز صلاحیت شده‌اند، در عرصۀ عمومی وجود داشته باشد ، از آن استفاده خواهیم کرد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بررسی آخرین وضعیت ایجاد حساب واحد خزانه توسط دستگاه‌ها در کمیسیون اصل نود
دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر معظم انقلاب +عکس
ثبت دانشکده تاریخی «سه‌گوش» اهواز به نام دانشگاه
بازداشت حداقل ۱۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های آمریکا
برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های دشمن برای نابود کردن خانواده‌هاست
آماده‌باش مدیریت بحران تهران برای بارش‌های شدید
استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
بن کتاب دانشجویان و طلاب چقدر است؟
افتتاح اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس
کلید اولیه نوبت اول کنکور منتشر شد
آغاز معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز
برآورد شرکت ۵ میلیون نفر در پیاده‌روی اربعین امسال
دستور خزاعی برای فیلم‌های خارجی عرضه شده در پلتفرم‌ها
بیرانوند به بازی پرسپولیس رسید
کاریکاتور| خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان معترض؛ وقتی آزادی بیان می‌میرد
گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه +عکس
کاریکاتور| گرانی سرسام‌آور در سرزمین‌های اشغالی
مستمری والدین شهدا افزایش یافت
آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب
محرومیت معلمان خرید خدمات و حق‌التدریس از عیدی روز معلم
یادی از اسکوییِ فقید؛ صدای ماندگار ورزش
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top