تاریخ انتشار: چهارشنبه 1402/12/09 - 21:28
کد خبر: 497754

امیری: خریدهای خوب پرسپولیس به تیم اعتماد به نفس داد اما نباید بازیکنان زحمت کش را نادیده گرفت

امیری: خریدهای خوب پرسپولیس به تیم اعتماد به نفس داد اما نباید بازیکنان زحمت کش را نادیده گرفت

بازیکن تیم پرسپولیس در پاسخ به اینکه نقل و انتقالات خوبی سرخ پوشان داشتند و چند بازیکن به جمع آنها اضافه شد، گفت: یکی از بهترین نیم‌فصل‌هایی بود که داشتیم. بازیکنانی خریداری شد که به تیم اعتماد به نفس دادند و نیمکت پر شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛  وحید امیری پس از پیروزی پرسپولیس مقابل ذوب آهن گفت: خداراشکر که بازی را بردیم. می‌دانستیم بازی سختی داریم زیرا ذوب آهن با ربیعی در نیم فصل اول نیز ما را در آزادی اذیت کرده بودند. بچه‌ها ولی از ابتدای بازی نشان دادند که تیم برتر هستند و به دنبال 3 امتیاز اند. می‌توانست بیشتر گل بزنیم ولی خداشکر بازی پرموقعیت بود و 3 امتیاز از آن ما شد.

بازیکن تیم پرسپولیس در پاسخ به اینکه نقل و انتقالات خوبی سرخ پوشان داشتند و چند بازیکن به جمع آنها اضافه شد، گفت: یکی از بهترین نیم‌فصل‌هایی بود که داشتیم. بازیکنانی خریداری شد که به تیم اعتماد به نفس دادند و نیمکت پر شد. امیدوارم که شرایطی رقم بخورد که بهترین نحو استفاده کنیم زیرا بازیکن زیاد هم اگر نتوانیم مدیریت کنیم حواشی ممکن است ایجاد کند. وی ادامه داد: خداراشکر تیم ما به آن بلوغ فکری رسیده است که بتواند این موضوعات را هضم کند. من 2 هفته پیش نیز به هواداران قول دادم که تیم ما بازمی‌گردد و بازیکنان خیلی خوبی داریم، بازیکنانی که از تمام وجود مایه می‌گذارند. در 2 هفته گذشته 2 بازی جذاب و 6 امتیاز مهم را توانستیم کسب کنیم.

امیری اظهار داشت: بازیکن روزی که قرارداد می‌بندد روی آن پول حساب باز می‌کند. ما به نمایندگی از تمامی بچه‌ها آمدیم وگرنه تمام بازیکنان این درخواست و خواهش را از مدیریت دارند که دغدغه بازیکنان را کمتر کنند. هواداران چیزی جز پیروزی نمی‌خواهند و باید همه چیز فراهم باشد که بازیکن با خیال راحت وارد زمین شود و تمام وجودش را بگذارد. امیدوارم بیایند صحبت کنند و به بازیکنان دلگرمی بدهند که ما این حس را درک کنیم که می‌خواهند تیم ما با هم یکدل باشد.

وی ادامه داد: همه چیز نقل و انتقالات نیست. در این 7-8 سال‌ بهترین سال‌های پرسپولیس بوده و نیاز است به بازیکنانی که در این سال‌ها زحمت کشیدند، نهایت احترام را بگذارند.امیری در خصوص عدم حضور هواداران بانوان اظهار داشت: من همیشه اعتقادم این است که حضور بانوان باعث شور و نشاط می‌شود. نه فقط در ورزشگاه بلکه در محیط خانه. خانواده‌ها وقتی با کل اعضا به ورزشگاه بیایند و انرژی خود را تخلیه کنند تا مدت‌ها این خاطره خوشی می‌سازد. امیدوارم که تمام ورزشگاه‌ها این تمهیدات را داشته باشد تا شاهد حضور بانوان باشیم که موجب خوشحالی همه می‌شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
شروط معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه در انتقال املاک تعیین شد
امکان تحصیل دختران متأهل در مدارس روزانه
ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان
روایت جالب وزیر راه پاکستان از استقبال مردم از رئیسی
بارش‌ ها ادامه دارد/ کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار
کنایه سنگین یک استقلالی به پرسپولیس
واکنش‌ها به گفته‌های تازه اشکان خطیبی
گلایه بازیگر نقش سلمان از مردم +فیلم
مرگ شهروند آمریکایی پس از دستگیری توسط پلیس
واکنش رسانه‌های بیگانه به اعتراض دانشجویان آمریکایی +فیلم
حضور رئیس مخالفان کابینه نتانیاهو در تظاهرات شهرک‌نشینان
ادعای گاردین درباره طرح اعزام نیروهای انگلیس به غزه
جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
لیونی خطاب به نتانیاهو: اسرائیل در ورطه «سقوط آزاد» است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top