تاریخ انتشار: پنجشنبه 1402/12/17 - 11:36
کد خبر: 498568

سقط جنین زن جوان پس از زورگیری وحشیانه

سقط جنین زن جوان پس از زورگیری وحشیانه

متهمانی که در جریان زورگیری از یک خانواده باعث سقط جنین یک زن جوان شده بودند، با هوشیاری ماموران پلیس دستگیر شدند و به دنبال آن یک باند تبهکاری در تهران منهدم شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ چندی قبل، مرد جوانی به شعبه هفتم دادسرای ویژه سرقت مراجعه کرد و در طرح شکایت خود گفت: همسرم باردار بود، روز حادثه ما قصد داشتیم تا دختر 4 ساله خود را به مهدکودک ببریم برای همین تصمیم گرفتیم تا آنجا به صورت خانوادگی پیاده‌روی کنیم؛ در یکی از خیابان‌های تهرانپارس بودیم که ناگهان 2 مرد جوان با یک موتورسیکلت جلوی پای ما ایستادند و با چاقو به قصد سرقت آیفون 13 پرومکس به من حمله کردند؛ آنها پس از اینکه زخمی‌ام کردند، موفق به سرقت موبایل شدند و سریعا از صحنه جرم گریختند.

شاکی پرونده ادامه داد: دقایقی نگذشته بود که همسرم که شاهد این حادثه بود در خیابان درد شدیدی در شکم خود احساس کرد، سریعا به بیمارستان رفتیم اما در آنجا مشخص شد جنین همسرم سقط شده است و ما فرزندمان را از دست دادیم.

بدین ترتیب با دستور بازپرس پرونده تیمی از ماموران پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت وحشیانه وارد عمل شدند و در نخستین‌گام برای بازبینی دوربین‌‌های مداربسته پای در صحنه جرم گذاشتند اما در فیلم‌ها مشخص شد که متهمان پلاک موتورسیکلت و چهره خود را پوشانده‌‌ بودند.

تیم پلیسی در گام بعدی به سراغ تحقیقات محلی رفت که در این مرحله موفق شدند هویت یکی از متهمان سابقه‌داررا شناسایی کنند؛ در ادامه نیز مشخص شد این فرد زورگیر با همدست خود یک باند حرفه‌ای مجرمانه‌ای را تشکیل داده و آنها دست به جرائم زیادی‌ در محله‌های شرق، جنوب و شمال تهران زده‌اند.

ماموران در تجسس‌های بیشتر با اقدامات فنی و اطلاعاتی، پاتوق 2 نفر از سارقان را در میدان خراسان و خیابان پیروزی شناسایی کردند و متوجه شدند که آنها در یک سال گذشته با 6 متهم دیگر اقدام به 200 فقره سرقت موبایل‌قاپی و زورگیری از مردم کرده‌اند.

تیم پلیسی در مرحله بعد راهی مخفیگاه متهمان شدند و پس از تعقیب و مراقبت‌های چند ساعته، 2 سارق خشن را در عملیات‌های هماهنگ و جداگانه دستگیر کردند که در ادامه نیز 6 نفر از اعضای این باند تبهکاری در نقاط مختلف تهران بازداشت شدند.
تحقیقات دقیق‌تر نشان می‌داد، متهمان با پول‌های سرقتی اقدام به خرید اجناس لوکس گرانقیمت از جمله ساعت و تابلوفرش کرده و اقدام به پولشویی با کارت‌های بانکی اقوام درجه یک خود کرده‌اند؛ همچنین تعداد زیادی اموال سرقتی از مخفیگاه این 8 متهم کشف شد.

متهمان نیز که در جریان تحقیقات و جلسه‌های بازپرسی، منکر جرم خود بودند پس از مواجه با شکات و فیلم‌های دوربین مداربسته موجود در صحنه جرم به سرقت‌های متعدد در تهران و تشکیل باند تبهکاری اعتراف کردند.

به گزارش تسنیم، با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان جهت کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات احتمالی در اختیار پلیس تهران قرار گرفتند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
طرح انسداد مرزهای شرقی افغانستان آغاز شد
رقم هدیه روز معلم مشخص شد
شکایت خواننده معروف به پلیس فتا
دستگیری ۲۵ داوطلب کنکور
نتانیاهو: با یا بدون توافق به رفح حمله می‌کنیم
آقای اژه‌ای برای رفع هرگونه نگرانی در تضییع حق طلبه خوزستانی دستور به بررسی مجدد دهید
طباطبایی: اظهارات نصیری تکرار یک شوخی بی‌مزه است/ رسولی:حرف‌های نصیری ارتباطی به جریان اصلاحات ندارد
اسکای ویو دبی: تجربه فوق العاده سرسره شیشه ای و سکو تماشای دبی
دیزل ژنراتور؛ راهکاری قدرتمند برای تأمین برق
اصولی که هر دانشجویی باید آن را رعایت کند
تظاهرات دانشجویان دانشگاه راتگرز در نیوجرسی آمریکا +فیلم
وعده صادق ضربه مهلکی به غرب پرستان داخلی بود!
شگرد جدید صهیونیست‌ها برای کودک‌کشی در غزه
محل آخرین بازی استقلال در لیگ برتر
آیا طرفداران امام خمینی خرافاتی بودند؟! +فیلم
پیام حماس به گروه‌های مقاومت درباره مذاکرات
معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
اوسمار مدعی شد که سپاهان بلوف زده است
زمان بیست و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد
کارگران قرارداد موقت دائمی می‌شوند؟
آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از امروز
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top