تاریخ انتشار: پنجشنبه 1403/01/16 - 13:54
کد خبر: 500520

بیانیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس

 بیانیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس

راه صحیح مبارزه با حکومت غاصب، همان است که امروز خود فلسطینی‌ها آن را یافته و قدم استوار خود را در آن گذاشته‌اند و وظیفه همه‌ی مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان است که آنان را در این مبارزه مقدس یاری کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ جبهه پایداری انقلاب اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللَّهَ عَلى‌ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ»
«به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل گردیده، اجازه جهاد داده شده است؛ چرا که مورد ستم قرار گرفته‌اند؛ و به یقین خدا بر یاری آنها تواناست.» (سوره حج آیه ۳۹)

امسال در شرایطی به استقبال روز جهانی قدس می‌رویم که جنایات جنگی رژیم صهیونیستی بر ضد مردم مظلوم غزه و تکرار صحنه‌های دلخراش و فاجعه‌آمیز کشتار هزاران نفر از انسان‌ها و تخریب خانه‌های آنان، دل هر انسانی را به درد می‌آورد. تصاویر زنان و فرزندانی که قربانی جنون رژیم صهیونیستی شده‌اند و سکوت و انفعال مجامع جهانی و حقوق بشری، سندی روشن بر دروغین بودن همه شعارهایی است که سالیان سال است ابزار سوءاستفاده ایشان برای پیشبرد اهداف سیاسی آنها شده است.

انقلاب بزرگ اسلامی ایران نشان داد که کلید حل مشکلات بزرگ، در دست خود ملت‌هاست و اراده انسان‌هاست که در صورت تکیه به خدا و اعتماد به وعده الهی، بر تدبیر و خواست قدرت‌های مسلط غلبه خواهد کرد. و امروز با حوادثی که در نقاط متعددی از جهان رخ داده، نقش ملت‌ها بیش از پیش به اثبات رسیده است. امروز نیز در برابر درنده‌خویی رژیم صهیونیست غاصب فلسطین، این اراده ملت مبارز فلسطین است که با مقاومت مردانه و صبر غیرقابل وصف خود، توانسته دشمن را با انواع جنایت‌هایی که طی ۶ ماه گذشته از آن سرزده است، دچار شکست نماید.

راه صحیح مبارزه با حکومت غاصب، همان است که امروز خود فلسطینی‌ها آن را یافته و قدم استوار خود را در آن گذاشته‌اند و وظیفه همه‌ی مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان است که آنان را در این مبارزه مقدس یاری کنند. امروز، هیچ عذری از دولت‌های مسلمان در بی‌تفاوتی نسبت به مسأله فلسطین و جنایات جنگی صهیونیست‌ها در غزه پذیرفته نیست. دولت غاصب، وحشی‌گری و ددمنشی را به اعلی درجه رسانده و ثابت کرده است که در راه اهداف خود، آماده دست زدن به هر جنایتی است.

مقاومت ملت فلسطین نیز حجت را بر همه تمام کرده و علی‌رغم فشارهای همه‌جانبه دشمن در طول سال‌های گذشته، جریان مقاومت در آماده‌ترین سطح خود به سر می‌برد و انجام عملیات طوفان الأقصی توانست یک نقطه عطف تاریخی و فصل نوینی در جبهه مقاومت را ایجاد نماید. عملیاتی که با گذشت ۶ ماه از آن، همچنان صهیونیست‌ها را دچار گیجی و سردرگمی کرده و هر چقدر هم دست و پا می‌زنند، بیشتر در این باتلاق فرو خواهند رفت.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی اعلام می‌نماید که حضور گسترده مردم بصیر ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس همراه با بدرقه شهدای جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، پشتوانه‌ای مهم برای پاسخ مناسب جبهه مقاومت به این اقدام جنایتکارانه خواهد بود.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته
جبهه پایداری انقلاب اسلامی

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
طرح انسداد مرزهای شرقی افغانستان آغاز شد
رقم هدیه روز معلم مشخص شد
شکایت خواننده معروف به پلیس فتا
دستگیری ۲۵ داوطلب کنکور
نتانیاهو: با یا بدون توافق به رفح حمله می‌کنیم
آقای اژه‌ای برای رفع هرگونه نگرانی در تضییع حق طلبه خوزستانی دستور به بررسی مجدد دهید
طباطبایی: اظهارات نصیری تکرار یک شوخی بی‌مزه است/ رسولی:حرف‌های نصیری ارتباطی به جریان اصلاحات ندارد
اسکای ویو دبی: تجربه فوق العاده سرسره شیشه ای و سکو تماشای دبی
دیزل ژنراتور؛ راهکاری قدرتمند برای تأمین برق
اصولی که هر دانشجویی باید آن را رعایت کند
تظاهرات دانشجویان دانشگاه راتگرز در نیوجرسی آمریکا +فیلم
وعده صادق ضربه مهلکی به غرب پرستان داخلی بود!
شگرد جدید صهیونیست‌ها برای کودک‌کشی در غزه
محل آخرین بازی استقلال در لیگ برتر
آیا طرفداران امام خمینی خرافاتی بودند؟! +فیلم
پیام حماس به گروه‌های مقاومت درباره مذاکرات
معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
اوسمار مدعی شد که سپاهان بلوف زده است
زمان بیست و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد
کارگران قرارداد موقت دائمی می‌شوند؟
آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از امروز
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top