تاریخ انتشار: چهارشنبه 1403/01/29 - 22:32
کد خبر: 501857

انتقاد افسران صهیونیست از ناتوانی نیروی هوایی در مقابله با حملات پهپادی حزب‌الله

انتقاد افسران صهیونیست از ناتوانی نیروی هوایی در مقابله با حملات پهپادی حزب‌الله

افسران ارشد فرماندهی شمال ارتش رژیم صهیونیستی از ناتوانی نیروی هوایی در تأمین یک حلقه حفاظتی کامل در برابر پهپادهای حزب الله انتقاد کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ افسران ارتش اشغالگر مستقر در شمال فلسطین اشغالی، نیروی هوایی رژیم صهیونیستی را به دلیل ناتوانی در مقابله کامل با پهپادها و راکت‌های پرتاب شده از خاک لبنان به سمت اهداف صهیونیستی مورد انتقاد شدید قرار دادند.

وب‌سایت عبری واللا امروز چهارشنبه گزارش کرد همزمان با افزایش اتکای حزب‌الله لبنان به پهپادها در حملات اخیر خود به مواضع صهیونیستی، ارتش رژیم صهیونیستی همچنان از دستیابی به راه حلی برای مقابله با این پهپادها ناتوان مانده است.

این وب‌سایت به نقل از افسران بلندپایه صهیونیستی گزارش کرد: «اگر نیروی هوایی زمان و هشدار کافی در مورد موشک‌ها و پهپادهای پرتاب شده از لبنان نداشته باشد، از دفاع عقب می‌ماند».

واللا نوشت ارتش اشغالگر به عنوان بخشی از تلاش خود برای غلبه بر این مشکل و ارسال این پیام به حزب الله که تسلیم حملات پهپادی نمی‌شود، حجم و قدرت حملات و فواصل هدف گذاری شده در داخل لبنان را افزایش داده است.

حمله پهپادی حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی

افسران صهیونیست در یگان‌های نظامی مستقر در منطقه مرزی لبنان از نیروی هوایی به دلیل توانایی نه چندان کافی آن در حفاظت از نیروها و شهروندان به شدت انتقاد کردند و خواستار راه حل های جدید و متفاوت برای مقابله با تهدیدات فزاینده و نیز انجام حملات شدیدتر و قدرتمندتر علیه حزب الله لبنان شدند.

در همین رابطه، به گفته منابع صهیونیستی، ارتش اشغالگر از سال ۱۹۴۸ با تاکید بر منطقه بعلبک که پهپادها از آنجا پرتاب می‌شوند، بمباران اهدافی را در فاصله ۱۰۰ کیلومتری از مرز لبنان و سرزمین های فلسطینی اشغالی آغاز کرد که به گفته خودش متعلق به حزب‌الله هستند.

منابع نظامی صهیونیستی تشریح کردند این حملات مسیرهای پرتاب پهپادها در لبنان، انبارها و مکان‌های تولید پهپادها را هدف قرار داده و در بخشی از این حملات، ارتش اشغالگر فعالان حزب‌الله را هدف قرار داده است.

واللا نوشت حملات ارتش اشغالگر در روزهای اخیر، حزب‌الله را وادار به پاسخ‌های استثنایی کرده است و این حزب ده‌ها موشک به سمت اهداف صهیونیستی پرتاب کرده که برخی از آنها در بلندی‌های جولان اشغالی سوریه فرود آمدند.

با توجه به اتکای روزافزون حزب الله به پهپادها، افسران صهیونیستی حاضر در منطقه الجلیل که واللا نام آنها را فاش نکرد، گفتند اکنون صحبت از سلاح های دقیق به تمام معناست که می‌توانند به سایت‌های حساس حمله کنند و پایگاه‌های نظامی و سربازان را هدف قرار دهند.

پهپاد حزب‌الله

این افسران افزودند پهپادها سلاح بسیار خطرناک و دقیقی هستند و اصلا شبیه گلوله‌های راکتی که توسط گنبد آهنین رهگیری می‌شود، نیستند. از این روی، در غیاب راه حل رادیکال توسط ارتش رژیم صهیونیستی که در بازدارندگی حزب الله موفق عمل نکرده است، همه صهیونیست‌ها احساس خطر می‌کنند.

وب‌سایت واللا همچنین به نقل از افسران تیم‌های ذخیره در منطقه شمال فلسطین اشغالی نوشت با توجه به ادامه تشدید تنش‌ها و استفاده روزافزون حزب‌الله از پهپاد، انتقادات شدیدی علیه نیروی هوایی رژیم صهیونیستی آغاز شده است که هنوز راه‌حل مناسبی برای مقابله با پهپادهای مقاومت لبنان پیدا نکرده است مقاومتی که تقریباً با آزادی زیادی در حریم هوایی فلسطین اشغالی عمل می‌کند و سربازان و شهروندان را تهدید می‌کند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اسکای ویو دبی: تجربه فوق العاده سرسره شیشه ای و سکو تماشای دبی
دیزل ژنراتور؛ راهکاری قدرتمند برای تأمین برق
اصولی که هر دانشجویی باید آن را رعایت کند
تظاهرات دانشجویان دانشگاه راتگرز در نیوجرسی آمریکا +فیلم
وعده صادق ضربه مهلکی به غرب پرستان داخلی بود!
شگرد جدید صهیونیست‌ها برای کودک‌کشی در غزه
محل آخرین بازی استقلال در لیگ برتر
آیا طرفداران امام خمینی خرافاتی بودند؟! +فیلم
پیام حماس به گروه‌های مقاومت درباره مذاکرات
معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
اوسمار مدعی شد که سپاهان بلوف زده است
زمان بیست و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد
کارگران قرارداد موقت دائمی می‌شوند؟
آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از امروز
پرتاب به آینده با اینترنت ۵.۵G
سیر تا پیاز جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در آمریکا
کاهش صادرات تسلیحاتی فرانسه به اسرائیل با فشار افکارعمومی
بورس جذاب شد/ کوچ نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه
کمک‌های اهدایی به سیل‌زدگان در کارتخوان عبدالحمید!
اعتراف «آسترازنکا» درباره عوارض جانبی واکسن
برخورد خشن پلیس با دانشجوی دختر +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top