تاریخ انتشار: دوشنبه 1403/04/18 - 18:54
کد خبر: 510179

امکان خرید کارت اعتباری ویژه آزمون های عملی کنکور ۱۴۰۳ فراهم شد

امکان خرید کارت اعتباری ویژه آزمون های عملی کنکور ۱۴۰۳ فراهم شد

امکان خرید کارت اعتباری ویژه ثبت علاقه مندی آزمون های عملی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ رشته های هنر و علوم ورزشی فراهم شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، آزمون اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در ۴۰۸ شهرستان و بخش مختلف کشور و در صبح و بعد از ظهر ۲۱ تیر و صبح ۲۲ تیرماه در گروه‌های آزمایشی پنجگانه برگزار خواهد شد.

نحوه و زمان پرینت برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون

کارت‌های شرکت در آزمون همه داوطلبان به‌همراه راهنمای شرکت در آزمون تا چهارشنبه ۲۰ تیرماه در سامانه جامع آزمون سراسری (مندرج در درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور) برای مشاهده و پرینت فعال است.

داوطلبان باید با ورود به کارپوشه خود از طریق درج کدملی / شناسه یکتا و رمز عبور یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

داوطلبانی که در ۲ گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند (یک گروه آزمایشی اصلی «علوم ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی» به همراه یکی از گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان‌های خارجی) دارای ۲ کارت هستند.

داوطلبان باید طبق تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن الزامی است. درصورت مشاهده نقص احتمالی در کارت شرکت در آزمون، باید مطابق بند «پ» اطلاعیه به واحدهای رفع‌نقص کارت مراجعه کنند.

یادآوری مهم: با توجه به اینکه روش ورود به سامانه جامع آزمون سراسری و کارپوشه داوطلبان از طریق وارد کردن کدملی / شناسه یکتا و رمز عبور و سپس دریافت کد تأیید ارسالی توسط سامانه به شماره تلفن همراه اعلام شده در زمان ثبت نام است، ضرورت دارد در زمان ورود به سامانه جامع، شماره تلفن همراه اعلام شده زمان ایجاد حساب کاربری در دسترس باشد.

جزئیات رفع‌نقص کارت شرکت در آزمون

محل رفع‌نقص کارت شرکت در آزمون داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی‌، علوم انسانی‌، علوم تجربی‌، هنر و زبان‌های خارجی بر مبنای شهرستان انتخابی آنان‌ که‌ در تقاضانامه‌ ثبت نام‌، مشخص‌کرده‌اند و آدرس محل رفع‌نقص در سایت سازمان ملی سنجش درج شده است.

تذکر مهم: در این آزمون تغییر گروه آزمایشی و حوزه امتحانی به هیچ‌وجه امکان‌پذیر نیست. لذا از مراجعه به واحدهای رفع‌نقص کارت، برای این موارد جداً خودداری شود.

داوطلبان گروه آزمایشی هنر در صورت علاقه‌مندی به رشته‌های پذیرش با آزمون مندرج در جدول زیر به منظور شرکت در آزمون عملی، باید نسبت به انتخاب حداکثر دو مجموعه از رشته‌های تحصیلی جدول زیر و پرداخت هزینه آزمون عملی از ۱۷ تا ۲۲ تیر از طریق سامانه جامع آزمون سراسری اقدام کنند.

خریدکارت اعتباری ویژه ثبت علاقه مندی آزمون‌های عملی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در این لینک فعال است.

نکته مهم: داوطلبانی مجاز به شرکت در آزمون عملی خواهند بود که اولاً نسبت به پرداخت هزینه برگزاری آزمون عملی در بازه زمانی اعلام شده و اعلام علاقه‌مندی به یک رشته یا رشته‌ها اقدام کرده و ثانیاً در جلسه آزمون گروه آزمایشی هنر در یکی از آزمون‌های سراسری نوبت اول و یا دوم (و یا هر دو نوبت) سال ۱۴۰۳ حاضر باشند.

رشته‌های با آزمون شرایط خاص و دارای آزمون عملی در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳

تعداد کارت شرکت در آزمون قابل دریافت برای داوطلبان با توجه به ثبت نام آنها در گروه‌های آزمایشی به شرح جدول ذیل خواهد بود:

برای اطلاع از تعداد سوالات و مدت پاسخ‌گویی دفترچه‌های سوال هر گروه آزمایشی و همچنین نکات مهم درخصوص پاسخنامه‌ها، ضرورت دارد «راهنمای شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت دوم)» را که همراه کارت شرکت در آزمون از طریق سامانه جامع آزمون سراسری قابل دریافت است، به دقت مطالعه شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
مایکروسافت اندروید را برای کارمندان چینی خود ممنوع اعلام کرد!
سیگنال نامه پزشکیان به سیدحسن نصرالله
انتقاد از تصمیم جنجالی کویت در محدودیت برای عزاداران حسینی
حمایت از مقاومت با قدرت تداوم خواهد داشت
گفت‌وگوی تلفنی پوتین و پزشکیان درباره توسعه روابط ایران-روسیه
گفت‌وگوی تلفنی اردوغان و پزشکیان درباره مسائل منطقه و جهان
ترامپ را دوباره شکست می‌دهم
حقوق بشر برای آمریکا استانداردی دوگانه دارد
ضرورت آموزش فنون معلمی در دستور کار دانشگاه‌ها
اینفوگرافیک/ کدام کشورها به رئیس‌جمهور منتخب تبریک گفتند؟
انتقاد از آموزش و پرورش و صداوسیما در توجه به آموزش ایمنی
آیت‌الله صادق آملی لاریجانی انتخاب «مسعود پزشکیان» را تبریک گفت
صدور گذرنامه زیارتی برای اربعین در کمترین زمان
فقط دو ورزشگاه مطابق قوانین AFC هستند
انتشار فراخوان بخش بین‌الملل چهل‌وسومین جشنواره فیلم فجر
جلیلی با سرپرست ریاست جمهوری دیدار کرد
اجرای پویش آموزش همگانی شهر آماده به زودی در تهران
شناسایی یک مورد ابتلا به تب دنگی در قزوین
تبریک اعضای انجمن زنان مدیریت شهری کشور به رئیس جمهور منتخب
بایدن: من بهترین گزینه برای شکست ترامپ هستم!
تعویض پرده کعبه +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top