تاریخ انتشار: دوشنبه 1403/05/29 - 00:08
کد خبر: 514247

سرپرست سازمان ملی سنجش خبر داد؛

اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون دکتری سال ۱۴۰۳

اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون دکتری سال ۱۴۰۳

سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، دکتر عبدالرسول پورعباس با اعلام این خبر گفت: آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۳ با حضور حدود ۱۵۱ هزار داوطلب برگزار شد که از این تعداد بیش از ۱۲۵ هزار نفر مجاز به انتخاب رشته شدند و اسامی پذیرفته‌شدگان پس از طی مرحله دوم آزمون در دانشگاه‌ها شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی اعلام شده است.

وی افزود: متقاضیانی که هم در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی قرار می‌گیرند توجه داشته باشند که منحصراً می‌توانند در یکی از کدرشته‌محلهای قبولی ثبت‌نام کنند و به عبارتی مجاز به ثبت‌نام در هر دو محل قبولی نیستند.

سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در مورد ثبت نام از پذیرفته‌شدگان، نیز تصریح کرد: متقاضیانی که اسامی آنها به عنوان پذیرفته‌شدگان نهایی هر یک از کدرشته محل‌های تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی اعلام شده است، لازم است از روز چهارشنبه ۳۱ مرداد ماه برای اطلاع از تاریخ و مدارک ثبت‌نام به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا مؤسسه محل قبولی خود و پذیرفته‌شدگان رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی نیز از روز سه شنبه ۳۰ مرداد ماه برای اطلاع از تاریخ، مدارک و نحوه ثبت نام در مراکز قبولی به سایت مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد مراجعه کنند.

وی ادامه داد: ثبت‌نام منحصراً در تاریخ‌های اعلام شده توسط هر دانشگاه و با ارائه مدارک اعلام شده صورت می‌پذیرد و عدم اقدام پذیرفته‌شدگان در تاریخ یا تاریخ‌های تعیین شده برای ثبت‌نام به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد و به پذیرفته‌شدگان توصیه می‌شود اطلاعیه مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل قبولی خود را به دقت مطالعه کنند.

سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در مورد متقاضیانی که حداقل برای یک کدرشته محل جهت انجام مصاحبه به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی معرفی شده اند، گفت: برای متقاضیان واجد شرایط حدود یک هفته بعد از اعلام نتایج، کارنامه نهایی حاوی اطلاعات لازم، نمره آزمون، نمره مصاحبه، حدنصاب نمره اعلام شده از طرف دانشگاه، رتبه متقاضی و آخرین رتبه پذیرفته‌شده در هریک از کدرشته محل‌های معرفی شده برای مصاحبه در سهمیه مربوط تنظیم و از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور قابل دسترسی خواهد بود.

پورعباس به پذیرفته‌شدگان توصیه کرد اطلاعیه‌های منتشر شده در درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در مورد نتایج نهایی آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ را به دقت مطالعه کنند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
گوشه ای از سطح نازل مباحث رقبای انتخاباتی آمریکا
معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور منصوب شد
واکنش توییتری مهاجرانی به صحبت‌های ثابتی
اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
آغاز رقابت‌های مچ‌اندازی قهرمانی جهان با درخشش دختر ایرانی
اعلام جزییات ثبت نام پذیرفته‌شدگان‌ آزمون‌ دکتری سال ۱۴۰۳
تجلیل فعالان مساجد سراسر کشور در مسجد مقدس جمکران
بدرقه کاروان پارالمپیک ایران در حرم مطهر رضوی +عکس
اعتراض هیئت مدیره پرسپولیس به عذرخواهی تاج از استقلال
آیت‌الله نوری‌همدانی: وضعیت اقتصادی مردم مشکل دارد
زائران اربعین حسینی در گرمای ۴۷ درجه +عکس
جستجوی مدارک و اشیاء گمشده زائران اربعین فراهم شد
رسانه عبری: در صورت بن بست در مذاکرات حزب الله حمله می‌کند
هریس در نظرسنجی‌ها از ترامپ پیشی گرفت
پنج بازی برای الهلال، چهار جام!
سبقه سیاسی و عملکرد وزرا بررسی شود
جمله نامتعارف پزشکیان صدای معلولان را درآورد!
شیوه‌نامه اجرایی شناسایی و حمایت از دانشجویان سرآمد منتشر شد
اعتراض هیئت مدیره پرسپولیس به عذرخواهی تاج از استقلال
بررسی اعتراض پرستاران در شورای امنیت کشور
هشدار «مینو محرز» درباره بیماری آبله میمونی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top