تاریخ انتشار: شنبه 1403/07/28 - 20:02
کد خبر: 520169

۲۸۵۰ دانشجوی جدید وارد دانشگاه محقق اردبیلی شدند

 ۲۸۵۰ دانشجوی جدید وارد دانشگاه محقق اردبیلی شدند

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: از امروز و با قطعی شدن ثبت‌نام پذیرفته شدن آزمون سراسری، پذیرای ۲ هزار و ۸۵۰ دانشجوی پذیرفته شده در رشته‌های مختلف دانشگاه محقق اردبیلی هستیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»،  اسماعیل چمنی عصر شنبه در آیین استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت: بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری و پذیرش دانشجویان در دانشگاه‌های مختلف، ثبت‌نام به شکل غیرحضوری از 23 مهرماه شروع شده که تاکنون بیش از 80 درصد دانشجویان ثبت‌نام خود را انجام دادند.

وی تصریح کرد: از امروز نیز ثبت‌نام حضوری و دریافت مدارک مورد نیاز از طریق دانشگاه محقق اردبیلی انجام می‌شود و دانشجویان با مراجعه حضوری می‌توانند در کنار ثبت‌نام، با محیط دانشگاه و بهره‌مندی از امکاناتی همچون خوابگاه، سلف‌سرویس، سالن‌های ورزشی و سایر خدمات این دانشگاه آشنا شوند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: 2 هزار و 850 دانشجوی جدید در دانشگاه محقق اردبیلی پذیرفته شدند که نسبت به سال گذشته رشد 20 درصدی را در پذیرش دانشجویان شاهد هستیم.

چمنی تعداد رشته‌های جدید این دانشگاه را در مقطع کارشناسی 24 رشته اعلام کرد و افزود: در کنار سایر رشته‌های دایر شده، 24 رشته جدید نیز در این دانشگاه دایر شد تا شاهد پذیرش دانشجو در این رشته‌‌ها در مقطع کارشناسی باشیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هیچ محدودیتی برای تأمین خوابگاه دانشجویان جدیدالورود وجود ندارد و در کنار آن سلف‌‌سرویس و سایر امکانات نیز در اختیار دانشجویان به ویژه دانشجویان غیربومی قرار می‌‌گیرد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی اضافه کرد: در نشست و استقبالی که از دانشجویان داشتیم، آنها از فضای دانشگاه محقق اردبیلی و امکانات فراهم شده رضایت داشتند و امیدواریم در طول تحصیل خود در این دانشگاه بتوانند از بسترهای فراهم شده در این دانشگاه و امکانات و تجهیزات مورد نیاز با فناوری‌های جدید بهره بیشتری را ببرند.

چمنی بیان کرد: تا 30 مهرماه ثبت‌نام حضوری دانشجویان و ارائه مدارک آنها انجام می‌شود و ما به سرعت شروع کلاس‌ها را برای دانشجویان جدید در دانشگاه محقق اردبیلی با حضور اساتید در رشته‌های مختلف شاهد خواهیم بود.

وی از دانشجویان جدیدالورود خواست تا با ارائه نظرات و پیشنهادات خود کمی و کاستی‌ها را بیان کرده تا دانشگاه محقق اردبیلی بتواند در رفع این نیازمندی‌ها تلاش مؤثر و هدفمندی را انجام دهد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی یادآور شد: برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و فعالیت‌های فوق برنامه نیز برای دانشجویان در دانشگاه محقق اردبیلی در نظر گرفته شده و در کنار آن تشکل‌ها و انجمن‌های دانشجویی نیز سعی می‌کنند تا در خدمت دانشجویان جدیدالورود باشند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
شهادت السنوار، الهام بخش نسلی مبارز در جهان اسلام است
به کمک به اسرائیل ادامه می‌دهیم
شهادت یک شهروند ایرانی در عملیات تروریستی شمال بیروت
دیپلماسی هشدار و اطمینان
لغو مجوز فعالیت شبکه سعودی در عراق در پی اهانت به شهدای مقاومت
آمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به لبنان به ۲۴۴۸ تن رسید
موج بعدی اقدامات دیپلماتیک ایران در کازان خواهد بود
سرمربی آفریقایی چقدر از استقلال حقوق می‌گیرد؟
نشست سران قوا به میزبانی رئیس جمهور برگزار شد
عکس/ دیدار رئیس شورای حماس با عراقچی
۲۲ تانک اشغالگران را از ابتدای حمله زمینی به لبنان منهدم کردیم
کمربند دفاعی ملت‌ها و مسیر روشنایی
تفسیر رای محرومیت رضا درویش
اولین واکنش وزیر کشور به انتقادات در انتصابات استاندار اصفهان
انتصابات جدید در آموزش و پرورش
پیروزی شباب‌الاهلی با درخشش سردار آزمون
ذهنیت قهرمانی در پرسپولیس جا افتاده است
فراخوان جمعی علیه نظم «نوین» تحمیلی بر غرب آسیا
۲۸۵۰ دانشجوی جدید وارد دانشگاه محقق اردبیلی شدند
سلام ۱۳۰۰ نودانشجو به دانشگاه صنعتی شریف
پیام سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در پی شهادت «یحیی السنوار»
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top