تاریخ انتشار: دوشنبه 1403/08/07 - 18:17
کد خبر: 520917

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور:

تدابیر لازم برای تحقق عملیات «وعده صادق ۳» طراحی و اجرا شود

تدابیر لازم برای تحقق عملیات «وعده صادق ۳» طراحی و اجرا شود

شهادت چهار تن از نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در راه دفاع از وطن و آرمان‌های انقلاب اسلامی در راستای مبارزه با ظلم و استکبار جهانی، نشان داد که جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح تا پای جان، پای این آرمان‌ها ایستاده‌اند و ان‌شاءالله به برکت خون این شهدا روز‌به‌روز پرچم مبارزه با استکبار بالاتر می‌رود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»،  شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در بیانیه‌ای به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«یُقَاتِلُونَکُمْ جَمِیعًا إِلَّا فِی قُرًى مُحَصَّنَةٍ أَوْ مِنْ وَرَاءِ جُدُرٍ ۚ بَأْسُهُمْ بَیْنَهُمْ شَدِیدٌ ۚ تَحْسَبُهُمْ جَمِیعًا وَقُلُوبُهُمْ شَتَّىٰ ۚ ذَٰلِکَ بِأَنَّهُمْ قَوْمٌ لَا یَعْقِلُونَ»
«(یهودان از ترس) بر جنگ با شما جمع نمی‌شوند، مگر در قریه‌های محکم حصار یا از پس دیوار (دشمنی مکر و حیله و جاسوسی). کارزار بین خودشان سخت است، شما آنها را جمع و متّفق می‌پندارید، در صورتی که دل‌هاشان سخت متفرق است، زیرا آن قوم دارای فهم و عقل نیستند.»
سوره حشر - آیه ۱۴

حمله رژیم وحشی، منحوس و موقت صهیونیستی با پشتیبانی همه‌جانبه ایالات متحده آمریکا به جمهوری اسلامی ایران که موجب شهادت تعدادی از جان‌برکفان ارتش جمهوری اسلامی ایران و خساراتی اندک به برخی اماکن شد، هرچند از جهتی بر همگان ثابت کرد که این رژیم کودک‌کش هیچ نیتی برای برقراری آتش‌بس در منطقه ندارد و خط قرمز‌ها را یکی پس از دیگری رد می‌کند، اما از جهتی دیگر، توان بالای پدافندی جمهوری اسلامی ایران که موجب رهگیری و انهدام اکثر پرتابه‌ها شد، بر همگان ثابت کرد که توانمندی‌های نظامی ایران صرفاً در حوزه آفندی خلاصه نمی‌شود!

شهادت چهار تن از نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در راه دفاع از وطن و آرمان‌های انقلاب اسلامی در راستای مبارزه با ظلم و استکبار جهانی، نشان داد که جمهوری اسلامی و نیرو‌های مسلح تا پای جان، پای این آرمان‌ها ایستاده‌اند و ان‌شاءالله به برکت خون این شهدا روز‌به‌روز پرچم مبارزه با استکبار بالاتر می‌رود.

اکنون و با توجه به عبور این رژیم از خط قرمز‌ها و تصریح به حمله علنی به جمهوری اسلامی ایران، مطابق با مشی فرماندهی معظم کل قوا و دستور ایشان، و همچنین ایستادگی و حمایت تمام‌قد ملت رشید ایران در برابر طاغوت، انتظار می‌رود نهاد‌های مربوطه به‌ویژه ستاد کل نیرو‌های مسلح و وزارت امور خارجه، تدابیر لازم به منظور تحقق عملیات «وعده صادق ۳» بر اساس منطق جنگ ترکیبی و بدون شتاب‌زدگی یا تعلل، طراحی و اجرا نموده و دشمن صهیونیستی را از این تجاوز آشکار پشیمان کنند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی، ضمن اعلام پشتیبانی همه‌جانبه از نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران تا حصول نتیجه، مسئله را از مسئولین امر و دستگاه‌های ذی‌ربط پیگیری خواهد نمود.

در پایان به برخی جریانات سیاسی داخل کشور نیز متذکر می‌شویم که تنها سیاست اعلامی و اعمالی جمهوری اسلامی ایران ناظر به فلسطین، مقاومت همه‌جانبه و مبارزه علیه اشغالگران صهیونیست تا ریشه‌کن کردن کامل این غده سرطانی از منطقه و آزادی کامل سرزمین‌های اشغال‌شده و همچنین تعیین سرنوشت آن سرزمین‌ها از طریق همه‌پرسی است.

تذکر به این نکته هم ضروری است که بی‌شک هر شخص یا جریانی که از رفتار یا گفتارش بوی «دو دولتی» به مشام برسد، خائن به سیاست‌های کلان جمهوری اسلامی ایران است و سیلی این خیانت را از ملت غیور ایران اسلامی خواهد خورد.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
مراسم یادبود شهید دکتر علی حیدری در دانشگاه تهران +عکس
آئین استقبال از دانشجویان جدید الورود دانشگاه تهران +عکس
بانک مرکزی مکلف به پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج شد
تأکید رئیس هلال‌احمر بر لزوم تجهیز و توان‌افزایی امدادگران
بیانیه دفتر نتانیاهو درباره توافق پیشنهادی آتش‌بس در نوار غزه
بایدن: به آتش بس در غزه نیاز داریم
تماس تلفنی «بن فرحان» و «عراقچی»
جزئیات توافق مورد نظر صهیونیست‌ها درباره آتش‌بس با حزب‌الله
۲ گروه از مجلس به تفتان اعزام شدند
قبل از دیر شدن اصلاح کنید/ مسئولان دانشگاه باید دارای ویژگی‌هایی درخور انقلاب اسلامی باشند
دستور عارف برای احصاء راه‌های افزایش رتبه علمی کشور
پالس‌های شکست؛ اختلاف در کابینۀ نتانیاهو
تکرار اظهارات متوهمانه نتانیاهو درباره تجاوز اخیر به ایران
جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر اعدام شد
وداع باشکوه خوزستانی‌ها با شهدای امنیت حریم هوایی کشور +فیلم
اختتامیه المپیک فناوری ۲۰۲۴ با حضور معاون اول
نخستین المپیک فناوری با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد/ دولت با تمام توان در خدمت راهبرد توسعه فناوری است
بهترین پاد ماد (ویپ دو کاره)
چرا کشورهای بریکس به دنبال استفاده از یک ارز جدید هستند؟
واکنش وزیر آموزش و پرورش به کلاس‌های خالی از معلم
کار عجیب آیت الله بهجت در کفشداری حرم حضرت معصومه
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top