تاریخ انتشار: چهارشنبه 1404/03/28 - 11:41
کد خبر: 537990

آیا می‌دانستید بدون توکن نمی‌توان وارد سامانه ساجات شد؟

آیا می‌دانستید بدون توکن نمی‌توان وارد سامانه ساجات شد؟

سامانه ساجات پلتفرمی است که برای دسترسی به خدمات سازمان برنامه و بودجه مورد استفاده قرار می ‌گیرد. این سامانه فرایندهای طولانی و پیچیده اداری را سرعت می ‌بخشد و باعث سهولت در انجام امور اداری می‌ شود. برای ورود به این سامانه و استفاده از خدمات آن، اخذ توکن ضروری است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سامانه ساجات پلتفرمی است که برای دسترسی به خدمات سازمان برنامه و بودجه مورد استفاده قرار می ‌گیرد. این سامانه فرایندهای طولانی و پیچیده اداری را سرعت می ‌بخشد و باعث سهولت در انجام امور اداری می‌ شود. برای ورود به این سامانه و استفاده از خدمات آن، اخذ توکن ضروری است.

توکن ساجات مانند کلیدی دیجیتال عمل می ‌کند که هم امنیت اطلاعات را تضمین می ‌کند و هم انجام امور اداری را تسریع می‌ بخشد. برای دریافت توکن چه مدارکی لازم است و هزینه دریافت توکن چقدر است؟ در این مقاله مفصل این موارد را بررسی خواهیم کرد.

اخذ توکن و امضای دیجیتال

توکن ساجات، کلید ورود به فرآیندهای رسمی سازمان برنامه و بودجه!

توکن ساجات فرایندهای پیچیده و طولانی اداری را پایان داده و با هدف بهبود و تسهیل خدمات دولتی طراحی شده است. توکن ساجات کلید ورود به فرایندهای رسمی سازمان برنامه و بودجه است و با در دست داشتن آن، کاربران می ‌توانند به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کرده و در کمترین زمان ممکن به درخواست ‌های خود رسیدگی کنند.

توکن ساجات تنها برای ورود به سامانه خاص ساجات مورد استفاده قرار می‌ گیرد و برای حفاظت از اطلاعات و حریم خصوصی کاربران، وجود آن بسیار مهم است. ساجات به عنوان یک سامانه مدرن و پیشرفته، امکان بهره مندی از تمامی خدمات سازمان برنامه و بودجه را به صورت غیرحضوری فراهم می کند و با وجود آن نیازی به مراجعه حضوری و صرف زمان در اداره‌ های مختلف نخواهد بود.

مدارک لازم برای اخذ توکن چیست؟

برای اخذ توکن آماده کردن یک سری مدارک و ارائه آن ها به مراکز صدور گواهی امضای دیجیتال ضروری است. این مدارک برای افراد حقیقی و حقوقی متفاوت هستند.

مدارک لازم برای دریافت توکن توسط اشخاص حقوقی

مدارک مورد نیاز برای اخذ توکن توسط اشخاص حقیقی:

  • تکمیل فرم درخواست توکن توسط صاحب امضا و ارائه آن به مراکز مربوطه
  • ارائه اصل کارت ملی صاحب امضا همراه با کپی برابر اصل آن
  • ارائه کد رهگیری که هنگام درخواست توکن صادر شده
  • ارائه اصل و کپی برابر اصل یکی دیگر از مدارک شناسایی اعم از گواهینامه رانندگی، گذرنامه، شناسنامه و...
  • ارائه آگهی تاسیس شرکت همراه با کپی مصدق آن
  • ارائه یک نسخه از آخرین تغییرات ایجاد شده در روزنامه رسمی شرکت همراه با کپی برابر اصل آن
  • ارائه معرفی نامه در صورتی که مراحل اخذ توکن توسط نماینده رسمی شرکت انجام شود
  • ارائه اصل یا کپی برابر اصل آخرین تغییرات مندرج شده در روزنامه رسمی شرکت

مدارک لازم برای اخذ توکن توسط اشخاص حقیقی

اشخاص حقیقی برای دریافت توکن به مدارک زیر نیاز دارند.

  • ارائه فرم درخواست توکن
  • ارائه اصل و کپی شناسنامه یا کارت ملی
  • ارائه اصل و کپی مصدق دیگر مدارک شناسایی از جمله گواهینامه رانندگی، گذرنامه و...
  • ارائه تاییدیه از حسابداری شرکت برای اعتبارسنجی نماینده معرفی شده
  • ارائه معرفی نامه نماینده رسمی همراه با مهر و امضای صاحب امضا
  • ارائه کپی از مدارک شرکت از جمله روزنامه رسمی، آگهی تاسیس و...

توکن ساجات برای انجام فرآیندهای اداری

هزینه اخذ توکن چقدر است؟

هزینه اخذ توکن ساجات به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه آن ها را بررسی خواهیم کرد.

هزینه ‌های اداری

برای دریافت توکن باید مراحل مختلفی را طی کنید و فرم ‌های تکمیل شده را همراه با مدارکی که پیش تر اشاره کردیم به مراکز صادر کننده توکن ارائه دهید. در این مسیر اگر به راهنمایی یا دریافت خدمات اضافی نیاز داشته باشید قطعاً باید هزینه ‌ای را بپردازید. هزینه‌ های مربوط به کپی مدارک از جمله هزینه‌ هایی است که در فرایند اداری و برای درخواست توکن باید پرداخت کنید.

خدمات مشاوره

برخی افراد به دلیل عدم آشنایی با مراحل دریافت توکن، به دریافت راهنمایی و مشاوره نیاز دارند و از خدمات مشاوره تخصصی برای تسهیل این فرایند کمک می‌ گیرند. در این صورت باید هزینه ای را بابت دریافت خدمات مشاوره پرداخت کنند.

با خدمات نستوه، توکن را سریع و بدون دردسر دریافت کنید!

افرادی که مایلند فرایند اخذ توکن را سریع‌ تر و بدون مشکل طی کنند می ‌توانند از خدمات شرکت نستوه استفاده کنند. این مجموعه به عنوان یک ارائه دهنده خدمات حرفه ای در ثبت و امور اداری، امکانات متعددی را برای کاربران به همراه دارد که از جمله آن ها می‌ توان به ثبت شرکت های سهامی خاص، اخذ کارت بازرگانی و ثبت لوگو اشاره داشت. در صورت اعتماد به این مجموعه از مزایای زیر بهره می برید.

  • تنوع خدمات: در مجموعه نستوه طیف گسترده ای از خدمات اداری و حقوقی به کاربران ارائه می‌ شوند.
  • تجربه و تخصص: این مجموعه تخصص و تجربه ای طولانی در حوزه ثبت شرکت، کارت بازرگانی و لوگو دارد.
  • تمرکز بر مشتری: شرکت نستوه تمرکز خود را بر رضایت مشتریان نهاده و تمام تلاش خود را در این راستا به کار می گیرد.
  • فناوری نوین: استفاده از ابزارهای به روز و پیشرفته از دیگر مزایای این مجموعه معتبر محسوب می شود.
  • قیمت رقابتی: خدماتی که در مجموعه نستوه ارائه می شوند در کنار کیفیت بالا، قیمت بسیار مناسبی دارند.
  • مشاوره رایگان: کارشناسان نستوه آماده ارائه مشاوره به کاربران هستند و در تمامی مراحل اخذ توکن، راهنمایی های لازم را به شکل کاملا رایگان ارائه می دهند.

نحوه دریافت امضای دیجیتال

جمع بندی

دریافت توکن برای دسترسی به سامانه ‌های سازمان برنامه و بودجه یک کلید حیاتی محسوب می‌ شود و مزایای بسیار زیادی دارد. برای دریافت توکن باید مدارک خاصی را آماده کنید و به مراکز مربوطه ارائه دهید. از جمله این مدارک می ‌توانیم به فرم درخواست توکن، مدارک شناسایی معتبر، گواهی آخرین تغییرات روزنامه رسمی، آگهی تاسیس شرکت و... اشاره کنیم.

فرایند اخذ توکن شامل هزینه‌‌های اداری، کپی مدارک و خدمات مشاوره می ‌باشد. اگر به دنبال یک مجموعه معتبر جهت دریافت توکن هستید مجموعه نستوه را به شما معرفی می ‌کنیم. این مجموعه به عنوان یک ارائه دهنده خدمات حرفه‌ای، تمرکز خود را بر رضایت مشتریان نهاده و در این راستا از ابزارهای نوین، قیمت رقابتی و ارائه مشاوره رایگان استفاده می‌ کند.

سوالات متداول

مزایای استفاده از توکن ساجات چیست؟

دریافت توکن ساجات مزایای بسیار زیادی دارد که از جمله مهم‌ ترین آن ها می ‌توانیم به امکان دسترسی به خدمات آنلاین، بدون مراجعه حضوری و سریع ‌تر شدن فرایندهای اداری اشاره کنیم.

فرایند دریافت توکن ساجات چقدر طول می ‌کشد؟

مدت زمان اخذ توکن ساجات به عوامل مختلفی بستگی دارد و معمولاً چند روز طول می ‌کشد. در صورتی که دریافت توکن را به شرکت ‌های معتبر از جمله نستوه بسپارید در زمان کمتری توکن دریافت می‌ کنید.

در صورت که توکن‌ های دریافتی را گم کنیم چه اتفاقی می ‌افتد؟

اگر توکن خود را گم کردید، با مراجعه به سامانه ساجات می ‌توانید برای دریافت مجدد آن اقدام کنید.

آیا پس از ثبت درخواست توکن می ‌توان وضعیت را پیگیری کرد؟

بله. شما می ‌توانید با بهره‌گیری از خدمات نستوه یا سایر ارائه‌دهندگان معتبر، روند درخواست خود را پیگیری نمایید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
معرفی کسب و کارها
بالاگرفتن اعتراض معاونان پژوهشی دانشکده ها به ناکارآمدی معاون پژوهشی دانشگاه شهید چمران اهواز/خاموشی چراغ پژوهش
فیلم | بحران مسکن؛ نتیجه کمبود زمین یا موانع خودساخته دولت؟
فیلم | این زبان بدن شبیه شاکی است یا متهم؟!/ واکنش وزیر میراث فرهنگی به شکایت از خضریان
جلسه بررسی راهکارهای تحقق انسجام ملی و چگونگی عبور از چالش‌ها به ریاست رئیس‌جمهور پزشکیان +عکس
دانشگاه خواجه نصیرالدین دانشجوی کارشناسی ارشد بدون آزمون پذیرش می‌کند
سردار شکارچی: پس از جنگ اخیر حتی لحظه‌ای تولید موشک‌‌ تعطیل نشد
یارانه نقدی این خانواده‌ها قطع می‌شود
بازدید روسای دانشگاه‌های کشور از موزه مجلس شورای اسلامی +عکس
مراسم تجلیل از نخبگان علمى به پیشنهاد مقام معظم رهبرى برگزار شد
سهمیه بنزین به کارت بانکی منتقل می‌شود
حدود نیمی از احکام قانون جوانی جمعیت ناقص یا اصلاً اجرا نشده است
بیانیه وزارت خارجه در محکومیت اقدامات غیرقانونی آمریکا علیه ونزوئلا
تاکید پزشکیان بر تسریع در اجرای قرارداد توسعه میدان نفتی آزادگان
هشدار رؤسای دانشگاه‌های اسرائیل: زنگ خطر مهاجرت مغزها به صدار درآمده است
عرضه ۲۵۲ هزار تن هندوانه تازه برای تنظیم بازار شب یلدا
تجلیل از سردار شهید سلامی؛ نماد علم، ایمان و ایثار در جمع نخبگان
مجلس فرایند تشکیل کمیسیون تلفیق بودجه را آغاز کرد
پزشکیان: امام خمینی(ره) پیام‌آور وحدت و انسجام بود
دختر شهید سلامی: دانشمندان و فرماندهان دو بال پرواز ایران هستند
مسیر پیشرفت کشور از علم و دانشگاه می‌گذرد
ایجاد بیش از ۲۰۰ هکتار زیرساخت علمی و فناورانه در تهران با محوریت نخبگان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر و شکست سنگین از ایران، چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟





مشاهده نتایج
go to top