تاریخ انتشار: 17 بهمن 1388 - 00:00:00
کد خبر: 5550

فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی

رییس مرکز امور اعضای هیات علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اعلام چهارمین فراخوان جذب و استخدام عضو هیات علمی پیمانی در رشته‌های علوم پایه و بالینی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از مهلت ثبت‌نام این فراخوان تا پنجم اسفند ماه خبر داد.

به گزارش « خبرنامه دانشجویان ایران»، دکتر محمد حسین اسدی، گفت: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاع از جزییات ثبت‌نام و نیازهای استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی به سایت معاونت آموزشی به نشانی http://dme.behdasht.gov.ir مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در هر دانشگاه در شرایط مساوی، اولویت استخدام با متقاضیان بومی است، اظهار کرد: مشمولین قانون استخدام کشوری نیز در صورت تمایل به عضویت در هیات علمی دانشگاه‌ها می‌توانند با داشتن شرایط لازم در فراخوان شرکت کنند.

وی با تاکید بر اینکه این دسته از متقاضیان نیز همانند سایر افراد جدیدالورود به صورت پیمانی جذب خواهند شد، به شرایط اختصاصی جذب فراخوان هیات علمی اشاره کرد و افزود: دارا بودن دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی یا گواهی فراغت از تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد، دکترای علوم پایه پزشکی و برخورداری حداکثر سن برای داوطلبان استخدام پیمانی و رسمی مدرک کارشناسی ارشد 35 سال و دارندگان مدارک دکتری تخصصی، دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی 45 سال از جمله شرایط اختصاصی جذب است.

اسدی با بیان اینکه در صورت دارا بودن سوابق آموزشی مفید و مورد تایید هیات ممیزه مرکزی سقف سنی جهت هر یک از مراتب تا 5 سال قابل افزایش است، تصریح کرد: شرکت افراد مشغول به تحصیل در آزمون فراخوان ممنوع است و این دسته از افراد می‌توانند پس از پایان فراغت از تحصیل و اخذ مدرک دانشگاهی در فراخوان های آتی شرکت کنند.

وی افزود: همچنین شرکت متعهدین خدمت به صورت آموزشی، پژوهشی و درمانی به دانشگاهها پس از گذراندن یکسال از خدمات، در آزمون فراخوان همان دانشگاه بلامانع است و شرکت در فراخوان سایر دانشگاه‌ها به غیر ازدانشگاه محل تعهد یا خدمت با موافقت موسسه مبدا ممکن خواهد بود.

رییس مرکز امور اعضای هیات علمی وزارت بهداشت با بیان اینکه شرکت در فراخوان استخدامی مشمولین قانون نحوه تامین اعضای هیات علمی بعد از گذشت دوره ضرورت میسر است، اظهار کرد: شرکت در فراخوان دو دانشگاه مجاز خواهد بود، مشروط بر اینکه یکی از دانشگاهها، دانشگاه علوم پزشکی مادر چون تهران، ایران، شهید بهشتی، شیراز، اصفهان، تبریز، مشهد، کرمان و اهواز نباشد، البته در صورت انتخاب دو دانشگاه اولویت با انتخاب اول است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
عکس‌| ز استقلال در آزادی سوخت؟!
تتلو فعلا آزاد نمی شود
دوره شعبان بی مخ‌ها گذشته است
انشاالله ما قهرمانیم
بیانیه باشگاه پیکان علیه استقلال
خداحافظی مورایس با سپاهان؟
این همه آدم زحمت می‌کشند و یک سوت همه چیز را عوض می‌کند
احتمال قرار گرفتن اسرائیل در لیست سیاه سازمان ملل شدت گرفت
عمیقا درباره رفح متاسفیم؛ تحقیقات اسرائیل را دنبال می‌کنیم
مارپیچ سکوت کم کم داره شکسته میشه...
اورژانس هوایی ارومیه جان ۵ بیمار را نجات داد
حکم قطعی پرونده فساد در شورای شهر و مدیریت شهری مهاباد صادر شد
آیت الله رئیسی به خادمی امام رضا (ع) عشق می‌ورزید
حمله به چادرهای آوارگان در رفح را به شدت محکوم می‌کنیم
تصاویر رفح وحشتناک است
لحظه‌ای که نیکی هیلی روی بدنه بمب‌های اسراییلی را امضا کرد! +عکس
تصویب سند سبک پوشش اسلامی-ایرانی در شورای عالی انقلاب فرهنگی
درخواست همسر شهید امیرعبداللهیان از دانشگاهیان
توقف بازی استقلال و گل‌گهر به دلیل حضور جیمی جامپ!
تصاویر منتشر نشده از حضور سید حسن نصرالله بر بالین مادرش
مراسم هفتم شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان در وزارت خارجه
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top