تاریخ انتشار: پنجشنبه 1393/07/24 - 14:00
کد خبر: 145014

حال و هوای دانشگاه‌های شیراز و اصفهان در ابتدای سال تحصیلی

افتتاح یک هیئت دانشجویی، برگزاری یک نمایشگاه و جشن عصای سفید

افتتاح یک هیئت دانشجویی، برگزاری یک نمایشگاه و جشن عصای سفید

در حالی که فصل سرما آرام آرام فرا می‌رسد اما فعالیت دانشجویان در دانشگاه‌های سراسرکشور گرمای خاصی به فضای دانشگاه‌ها بخشیده است. هیئت دانشجویی حضرت علی اکبر(ع) به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه پیام‌نور خوراسگان اصفهان افتتاح شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: در حالی که فصل سرما آرام آرام فرا می‌رسد اما فعالیت دانشجویان در دانشگاه‌های سراسرکشور گرمای خاصی به فضای دانشگاه‌ها بخشیده است.

به گزارش خبرنگار صنفی- آموزشی«خبرنامه دانشجویان ایران»؛ هیئت دانشجویی حضرت علی اکبر(ع) به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه پیام‌نور خوراسگان اصفهان افتتاح شد.

هیئت دانشجویی حضرت علی اکبر(ع) با نظارت و همکاری انجمن اسلامی  دانشجویان مستقل پیام نور خوراسگان اصفهان  فعالیت خود را در روز 93/7/20 مصادف با عید غدیر خم و ولایت امیرالمومنین علی(ع) در این دانشگاه آغاز کرد وبه همین مناسبت جشن عید غدیرخم در نمازخانه دانشگاه همراه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین نجاری نماینده نهاد رهبری  این دانشگاه برگزار شد.

و در پایان دبیر انجمن اسلامی دانشگاه  پیام نور خوراسگان با تبریک این روز بزرگ وتشریح نقش موثر سیاسی و فرهنگی حکومت  جمهوری اسلامی ایران در منطقه و لازم دانستن ادامه راه  حضرت علی(ع) و ولایت آن امامان معصوم ،دانشجویان را مهم ترین قشر در عرصه سیاست و فرهنگ خواند.

مهدی رضایی در پایان سخنان خود از مسئولین دانشگاه تشکر کردوتشکیل این هیئت را به تمامی دانشجویان دانشگاه تبریک گفت و مهم ترین هدف تشکیل هیئت دانشجویی را افزایش معنویات در دانشگاه دانست چراکه یکی از مطالبات مقام معظم رهبری از تشکل های دانشجویی است.

نمایشگاه بصیرت در دانشگاه‌های شیراز

به همت تشکل‌های دانشجویی شهر شیراز ، نمایشگاهی با عنوان "بصیرت" در دانشگاه‌های شهر شیراز برگزار می‌شود.

این نمایشگاه با برگزاری افتتاحیه از روز شنبه مورخ 26/7/93 در دانشگاه شیراز شروع به کار خواهد کرد و با برپایی این نمایشگاه در دانشگاه آزاد شیراز به کار خود ادامه میدهد و در نهایت در تاریخ 4/8/93 در دانشگاه صنعتی شیراز با سخنرانی سید جواد هاشمی نژاد دبیر کل بنیاد هابیلیان به کار خود خاتمه می‌دهد.

نمایشگاه که با موضوع‌های تروریسم دولتی ، انجمن حجتیه و بهائیت برپا خواهد شد به واکاوی و پرده برداری از چهره خونخوار و کودک کش منافقین و مجاهدین خلق می‌پردازد.

نمایشگاه "بصیرت" به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شیراز، انجمن اسلامی دانشگاه شیراز، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شیراز و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز و همکاری بنیاد هابیلیان برگزار می‌شود.

جشن عصای سفید در دانشگاه صنعتی شیراز

به مناسبت روز جهانی نابینایان ، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شیراز  دوشنبه هفته آینده 28 مهر، "جشن عصای سفید " با حضور گروه موسیقی ، گروه تئاتر اتوپیا و عزیزان روشندل در این دانشگاه برگزار می‌کند.

گفتنی است از زمان تاسیس انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در دانشگاه صنعتی شیراز در اسفند سال گذشته، این تشکل متولی فعالیت های گوناگون با محوریت فرهنگی و انسان دوستانه بوده است که جشن حمایت از بیماران هموفیلی با همکاری کانون هموفیلی استان فارس، دیدار از سرای سالمندان شیراز و مسابقه نقاشی عصای سفید از جمله برنامه های برگزار شده این تشکل دانشجویی می‌باشد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top