تاریخ انتشار: پنجشنبه 1393/11/09 - 09:15
کد خبر: 156209

واکنش انجمن اسلامی دانشگاه سیستان و بلوچستان به دخالت‌ مقام آلمانی؛

مشی اصلاح طلبان، تکرار رفتار مداخله جویانه غربی‌ها به سبک دوران قاجار است

مشی اصلاح طلبان، تکرار رفتار مداخله جویانه غربی‌ها به سبک دوران قاجار است

نشست و برخواست و ملاطفت با مقام آلمانی در حالی که گزارش های جدید رسانه‌های خودشان، حاکی از نقش اصلی این کشور در تجهیز صدام به سلاح‌های کشتار جمعی در حمله آن ملعون به ایران است، چه معنایی جز تمایل جریان مدعی اصلاح‌طلبی به ارتجاع ایران به دوران قاجار دارد؟!

خبرنامه دانشجویان ایران: انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در اعتراض به دخالت‌های کلودیا روت، نائب رئیس مجلس آلمان در مسائل داخلی که در دیدار با محمد رضا عارف و معاون امور زنان رئیس جمهور صورت گرفت، بیانیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ متن بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

شنیدن اخبار تاسف بار دخالت مقام دسته چندم یک کشور خارجی در امورات داخلی کشور، سبب شد تا نکاتی را به مسئولان ذی ربط گوش زد نمائیم.

مطالعه تاریخ کشورمان ایران، پر است از دلاوری‌های مردان و حتی زنان این آب و خاک که حاضر نبودند مثقالی از خاک وطن را به اجنبی بفروشند تا چه رسد به اینکه بخواهند در برابر کسی سر تعظیم فرو آوردند یا اینکه برای حتی حل مشکلات، دست به دامان کشور خارجی گیرند! البته بوده اند حاکمانی که چشم از مردم خود بسته و مشتاقانه به آغوش اجنبی رفته اند و اتفاقا نقاط تاریک و تاسف بار تاریخ ایران همان جایی است که عده ای استقلال این خاک و آب را به اندک بهایی فروخته اند.

حال چه شده است که پس از سپری شدن دوران نکبت بار و ذلت زای قاجار، مجددا عده ای عجز و لابه به درگاه غرب برده اند! حالی آنکه درس امام عزیزمان «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» بود.

دیدارهای گاه و بیگاه با مقامات کشورهای خارجی و اظهارات مداخله گرایانه آنان این بار با حضور یک مقام دسته چندم از آلمان تکرار می شود. اظهار تاسف ما دانشجویان پیش از آنکه به سبب اظهارات نائب رئیس مجلس آلمان باشد به منش یک گروه سیاسی است که رفتارهای آنان باعث شده تا هر بی مقداری به خود اجازه دهد اینگونه در خصوص مسائل داخلی کشورمان سخن بگوید. این جماعت که خود را مصلح کل و نوید دهنده دوران طلایی کشور می دانند، چطور حاضر می شوند کشور خود را به این جمعیت بفروشند؟! آنهم کشوری که هنوز جنایت هایش ذیل لوای نازیسم برگ آشکاری از نقض حقوق انسانی است!

ما دانشجویان، منتقد و معترض ‫مشی‌ای هستیم که این روزها منجر به تکرار رفتار مداخله جویانه غربی ها در برخورد با ایران، آنهم به سبک دوران قاجار، می شود.

نشست و برخواست و ملاطفت با مقام آلمانی در حالی که گزارش های جدید رسانه های خودشان، حاکی از نقش اصلی این کشور در تجهیز صدام به سلاح های کشتار جمعی در حمله آن ملعون به ایران است، چه معنایی جز تمایل جریان مدعی اصلاح طلبی به ارتجاع ایران به دوران قاجار دارد؟!

ما دانشجویان ایران اسلامی اعلام می کنیم که در برابر هر گونه جریانی که بخواهد با ارتجاع به دوران قاجار پای مستشار و مستشارگری را به کشور باز کنند، خواهد  خواهیم ایستاد.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top