تاریخ انتشار: شنبه 1393/11/11 - 13:24
کد خبر: 156418

«دادخواهان»؛ کمپین دانشجویی حمایت از قوه قضاییه و محاکمه عادلانه «آقازاده»

«دادخواهان»؛ کمپین دانشجویی حمایت از قوه قضاییه و محاکمه عادلانه «آقازاده»

"پویش دانشجویی محاکمه آقازاده بزرگ" را ایجاد کرده است و دانشجویان میتوانند با درج نام ، نام خانوادگی و همچنین رشته و محل تحصیل خود در قسمت نظرات وبلاگ دادخواهان، ضمن تایید نامه مذکور، سرگشاده به این پویش دانشجویی بپیوندند.

خبرنامه دانشجویان ایران: شورای تبین مواضع بسیج دانشجویی فارس با انتشار نامه سرگشاده ای در وبلاگ "دادخواهان" به آدرس اینترنتی dadkhahan.blog.ir  پیرامون لزوم محاکمه بدون اغماض مهدی هاشمی؛ "پویش دانشجویی محاکمه آقازاده بزرگ" را ایجاد کرده است و دانشجویان میتوانند با درج نام ، نام خانوادگی و همچنین رشته و محل تحصیل خود در قسمت نظرات وبلاگ دادخواهان، ضمن تایید نامه مذکور، سرگشاده به این پویش دانشجویی بپیوندند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ این نامه ضمن اشاره به پرونده رحیمی و با بیان  اینکه امروز حرکتی درخور توجه و قابل تقدیر که موجب شادی دلسوزان و خیرخواهان این نظام گردیده است در قوه قضاییه شروع شده است؛ تصریح میکند: در امر مبارزه با فساد نباید هیچ تبعیضی دیده شود. هیچکس و هیچ نهاد و دستگاهی نباید استثنا شود. هیچ شخص یا نهادی نمی تواند با عذر انتساب با دیگر مسئولان کشور، خود را از حساب کشی معاف بشمارد. با فساد در هر جا و هر مسند باید برخورد یکسان صورت گیرد. به دست اندرکاران این‌مهم تاکید کنید که بجای پرداختن به ضعفا و خطاهای کوچک به سراغ ریشه‌ها و ام‌الفسادها بروند و نقاط اصلی را رها نکنند.

در این نامه خطاب به آیت الله آملی لاریجانی با تاکید بر اینکه پرونده مهدی هاشمی از مهم‌ترین پرونده‌های قضائی چند سال اخیر محسوب می‌شود؛ تصریح می‌کند: متاسفانه به نظر می‌رسد در بررسی این پرونده مهم قضائی بدلیل سایه سنگین آقازادگی و پشت‌گرمی به برخی از مسئولین به دلیل دومینو وار بودن و وجود اسامی زبیرگونه تسامح هایی دربرخورد با متخلفین و مجرمین صورت گیرد که ممکن است روند بررسی عدالت محورانه این پرونده مهم را خدشه دار کند. ممکن است کسانی بخطا تصوّر کنند که مبارزه با مفسدان و سوءاستفاده‌کنندگان از ثروتهای ملّی، موجب ناامنی اقتصادی و فرار سرمایه‌ها است. به این اشخاص تفهیم کنید که بعکس، این مبارزه موجب امنیت فضای اقتصادی و اطمینان کسانی است که می خواهند فعالیت سالم اقتصادی داشته باشند.

لازم به تذکر است که تا کنون دانشجویان بسیاری از سراسر کشور به این کمپین پیوسته، و از محاکمه بدون تبعیض مهدی هاشمی توسط قوه قضائیه اعلام حمایت کرده اند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
عبدالله
1393/11/11 - 13:43

بايد هر مفسدي محكوم شود گيرم كه پسر نوح باشد
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top