تاریخ انتشار: شنبه 1394/03/16 - 15:17
کد خبر: 168695

تجمع «ما اجازه نمی‌دهیم» دانشجویان نفت اهواز در اعتراض به «توافق بد» هسته‌ای +تصاویر

تجمع «ما اجازه نمی‌دهیم» دانشجویان نفت اهواز در اعتراض به «توافق بد» هسته‌ای +تصاویر

دانشجویان دانشگاه صنعت نفت اهواز با برگزاری تجمع با عنوان «ما اجازه نمی‌دهیم» در خصوص مذاکرات هسته‌ای به دولت و مجلس متذکر شدند که اگر در برابر زیاده‌خواهی‌های غرب، لطافت از خود نشان دهید، هرگز ملت ایران زیر بار این ذلت نخواهد رفت.

خبرنامه دانشجویان ایران: دانشجویان دانشگاه صنعت نفت اهواز با برگزاری تجمع با عنوان «ما اجازه نمی‌دهیم» در خصوص مذاکرات هسته‌ای به دولت و مجلس متذکر شدند که اگر در برابر زیاده‌خواهی‌های غرب، لطافت از خود نشان دهید، هرگز ملت ایران زیر بار این ذلت نخواهد رفت.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ تجمع «ما اجازه نمی دهیم» با حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشکدۀ نفت اهواز، در اعتراض به زیاده خواهی های غرب در بحث مذاکرات هسته ای، در این دانشکده برگزار شد.

تجمع کنندگان با سر دادن شعارهای ” توافق بد ما / نافی عزت ما”، ” اراک و آب سنگین / نماد عزت ماست”، ” نه تحریم نه ذلت / مذاکره با عزت / با حفظ شان ملت”، از تیم مذاکره کنندۀ هسته ای خواستند که شان و منزلت ملت غیور ایران اسلامی را در مقابل زیاده خواهی های غرب ضعیف نشان ندهند.

در ادامه، تجمع کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی که روی آن نوشته بود ” مردم با غیرتیم / دلواپسان عزتیم”، ” لغو همه تحریم ها شرط توافقات است / این شرط ملت ما در این مذاکرات است”، ” امنیت اسرائیل / توی مذاکرات نیست” به دولت و مذاکره کنندگان اعلام کردند که توافق خوب، توافقی است که عزت انقلاب اسلامی در آن حفظ شود و از حق خود که همان لغو تمام و کمال تحریم های ظالمانه است، دفاع کند، زیرا که غرب با تحت فشار قراردادن ایران، قصد تامین امنیت اسرائیل را دارد، که این هم خیال باطلی است.

تجمع کنندگان همچنین با سر دادن شعار “مرگ بر آمریکا”، “مرگ بر اسرائیل”، ” مصالحه با شیطان / خیانت است به قرآن”، ” نه تعلیق نه تحریم / نبرد با صهیونیسم”، اصل برائت جستن از مشرکین زمان و مقابله و ایستادگی با آنان را از مسئولین خواستار شدند.

گفتنی است که تجمع کنندگان با شعارهای خود نکاتی را به مجلس شورای اسلامی و دولت متذکر شدند: ” مجلس اگر راه بیاد / ملت کنار نمیاد”، ” آنچه به جان خریدیم / به نان نمیفروشیم”، ” مذاکرات با ذلت / توهین به رای ملت”،” نظارت نظامی / عجب خیال خامی”، ” این آخرین کلام است / هیهات من الذله”. آنان همچنین تاکید کردند اگر دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای و به خصوص نمایندگان مجلس در برابر زیاده خواهی های غرب لطافت از خود نشان دهند و ایران را در موضع ضعف قرار دهند، هرگز ملت ایران اسلامی ذلت را نمی پذیرد و زیر بار آن نخواهد رفت.

لازم به ذکر است که حجت الاسلام بهرام، رئیس نهاد رهبری دانشگاه، به عنوان سخنران این برنامه به طرح موضوعات اصل تقابل ایران با آمریکا، پروتکل الحاقی، اهداف دشمن در گره زدن موضوع یمن به مذاکرات هسته ای و اقتصاد مقاومتی، سخنانی را ایراد کرد و در پایان “گزاره برگ ملی هسته ای” که در ۶ اصل مهم تدوین شده بود، توسط دانشجویان، اساتید و کارکنان شرکت کننده، امضاء شد.

تصاویر مربوط به این تجمع را درادامه می‌بینید

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top