تاریخ انتشار: دوشنبه 1394/05/05 - 12:59
کد خبر: 174077

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد: مطالبات رهبری درباره بورسیه‌ها پیگیری شود

خبرنامه دانشجویان ایران: مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدارهایی با دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها به مسائل مهمی در رابطه با بورسیه‌ها و حفظ اساتید انقلابی اشاره کردند که مسئولان باید پیگیر مطالبات ایشان باشند.

امید چوپانکاره مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به دیدارهای جداگانه مقام معظم رهبری با دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدارها به مسائل مهمی اشاره کردند. مسائلی که وظیفه همه را سنگین‌تر می‌کند و همه باید برای محقق کردن مطالبات معظم‌له تلاش کنند.

وی افزود: یکی از مسائلی که مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند بحث بورسیه‌ها بود. متاسفانه مسئولانی که باید در رابطه با بورسیه‌ها وظیفه خود را انجام دهند، نتوانستند بدرستی از پس این مسئولیت برآیند تا اینکه رهبری معظم انقلاب مجبور شدند به مسئولان نکاتی را گوشزد کنند.

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: سخنان رهبری در رابطه با بورسیه‌ها مسئولیت مسئولان را دوچندان کرد. لازم است مسئولان مربوطه سریعا در این خصوص اقدام و مشکلات را برطرف کنند.

چوپانکاره در ادامه با بیان اینکه متاسفانه گاهی خبرهایی در رابطه با حذف اساتید انقلابی دانشگاه‌ها شنیده می‌شود، گفت: یکی دیگر از مسائلی که رهبری معظم انقلاب نکاتی را در مورد آن بیان کردند در رابطه با حفظ اساتید مومن و انقلابی و قدردانی از آنها بود. امیدواریم مسئولان امر و وزرای محترم علوم و بهداشت به این نکته توجه ویژه‌ای داشته باشند و آن چیزی که مطالبه رهبری در دانشگاه‌هاست یعنی حفظ اساتید مومن و انقلابی و قدردانی از آنان را در دستور کار قرار دهند.

وی در ادامه به اتفاقاتی که در دانشگاه شاهد رخ داده اشاره کرد و تاکید کرد: متاسفانه برخی اوقات خبرهایی در رابطه با برخورد نادرست با اساتید انقلابی این دانشگاه که در پی فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در سال 1369 شروع به کار کرد و ماموریت خود را تربیت نیروهای متخصص متعهد انقلابی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داد، شنیده می‌شود.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد تصریح کرد: در سال‌های اخیر این دانشگاه هم زمان با سنگر علمی در سنگر جهاد فرهنگی نیز بارها موفق به کسب رتبه اول کشوری شده است که نشان از لیاقت مدیران دانشگاه است، مدیرانی که علاوه بر جایگاه رفیع علمی افرادی مومن، انقلابی و پایبند به ارزش‌های دینی آنچنان که مقام معظم رهبری مد نظر دارند، هستند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top