تاریخ انتشار: دوشنبه 1394/06/09 - 16:00
کد خبر: 177418

درد و دل یکی از دانشجویان متاهل خوابگاه دانشگاه تهران با «خبرنامه دانشجویان ایران»؛

با قطع تلفن‌ها، عدم نظافت چند هفته‌ای راهروها و نصب تابلوی خوابگاه مجردها می‌خواهند ما را از خوابگاه بیرون کنند

با قطع تلفن‌ها، عدم نظافت چند هفته‌ای راهروها و نصب تابلوی خوابگاه مجردها می‌خواهند ما را از خوابگاه بیرون کنند

این دانشجوی دانشگاه تهران تصریح کرد: برای بدست آوردن این واحد خوابگاهی، یکسال در نوبت بودیم و مقاله و رزومه ارائه کردیم اکنون که سال آخر هستیم و هنگام تهییه و تدوین پایان نامه، اینگونه ما را اذیت می کنند.

خبرنامه دانشجویان ایران: چندی پیش بود که یکی از دانشجویان متاهل و خوابگاهی دانشگاه تهران، از تصمیم عجیب مسئولین دانشگاه برای بیرون کردن متاهلین از خوابگاه و انتقال آنها به مناطق دور از دانشگاه و مرکز شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار صنفی – آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ یکی دیگر از دانشجویان متاهل و خوابگاهی این دانشگاه ابعاد جدیدی و ناگفته‌های دیگری از تصمیمات عجیب و غریب مسئولین دانشگاه تهران در قضیه تغییر کاربری خوابگاه غدیر 2 را توضیح داد.

این دانشجوی دانشگاه تهران که خواست نامش فاش نشود گفت: شش ماه پیش، دکتر به‌نژاد معاون آموزشی جدید دانشگاه جلساتی را با دانشجویان متاهل برگزار کرد و سعی کرد تا با درخواست و اصرار، دانشجویان خوابگاه را تخلیه کرده و به خوابگاه‌های «جلال» و «سعادت آباد» بروند، اما قبول نکردیم.

وی با تاکید بر مخالفت اولیه متاهلین سال بالایی (سال آخری‌ها) تصریح کرد: بعد از ماه مبارک رمضان، سال بالایی‌ها را قانع کردند که در خوابگاه غدیر 1 که در همین نزدیکی است، مستقر کنند و بقیه هم مجبور شوند به خوابگاه‌های دور از دانشگاه و مرکز شهر بروند.

این دانشجوی دانشگاه تهران در ادامه با اشاره به تماس‌های تلفنی مکرر مسئولین با ما برای تخلیه خوابگاه‌ها، مدعی شد: اقداماتی نظیر قطع 24 ساعته تلفن‌ها، عدم نظافت چند هفته‌ای راهروهای ساختمان و نصب تابلوی خوابگاه مجردها بر سر در خوابگاه، کارهایی است که برای بیرون کردن ما از این خوابگاه انجام داده اند.

وی همچنین گفت: با توجه به اینکه سال‌آخری‌ها هم سال دیگر نیبستند، خوابگاه غدیر 1 هم به مجردها می‌رسد و رفتارهای مسئولین دانشگاه نشان می‌دهدکه عملا قصد بیرون کردن متاهین از خوابگاه را دارند، چرا که به گفته‌ی همین دانشجو، معاون آموزشی دانشگاه چندین بار اعلام کرده است که «دانشگاه لطف می‌کند که به شما خوابگاه می‌دهد؛ ما خوابگاه 200 خانوار متاهل را می‌توانیم به 600 مجرد اجاره دهیم که صرفه مالی بهتری نیز دارد.»

وی با اشاره به این موضوع، ابراز عقیده کرد: دانشگاه در این مساله، منافع مالی خود را به ایجاد سهولت برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و متاهل ترجیح داده است.

این دانشجوی دانشگاه تهران تصریح کرد:  برای بدست آوردن این واحد خوابگاهی، یکسال در نوبت بودیم و مقاله و رزومه ارائه کردیم اکنون که سال آخر هستیم و هنگام تهییه و تدوین پایان نامه، اینگونه ما را اذیت می کنند.

وی افزود، دور بودن خوابگاه‌های «جلال» و «سعادت آباد» از مرکز شهر فقط تنها ایراد این خوابگاه‌ها نیست، نبودن مرکز خرید در اطراف آن و از همه مهتر، وضعیت رفاهی این خوابگاه – اطاق‌های کوچک بدون سرویس‌ و آشپزخانه‌های مجزا- از مهمترین ایرادات این خوابگاه‌ها برای تحویل به متاهلین است، حال آنکه خوابگاه غدیر چند سال پیش، با هزینه بسیار بالایی برای استفاده متاهلین، تغییر کاربری داده شده بود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top