تاریخ انتشار: یکشنبه 1395/08/02 - 15:22
کد خبر: 213752

نگاهی به آرایش جدید تئوری دشمنان جبهه انقلاب اسلامی؛

دست دوستی فرقه ضاله مسیحیت صهیونیست با گروهک منافقین

دست دوستی فرقه ضاله مسیحیت صهیونیست با گروهک منافقین

مسیحیت‌ صهیونیستی‌ نه‌ مسیحیت‌ و نه‌ صهیونیسمِ‌ کامل است اما از زاویه‌ای‌ دیگر، هم‌ مسیحیت‌ و هم‌ صهیونیسم و درواقع معجونی‌ از مسیحیت‌ و صهیونیسم‌ است. مهمترین‌ مشخصه‌ مسیحیت‌ صهیونیستی، حمایت‌ از بازگشت‌ یهودیان‌ به‌ ارض‌ موعود(فلسطین) و تاسیس‌ یک‌ دولت‌ یهودی‌ است.

خبرنامه دانشجویان ایران: مسیحیت‌ صهیونیستی‌ نه‌ مسیحیت‌ و نه‌ صهیونیسمِ‌ کامل است اما از زاویه‌ای‌ دیگر، هم‌ مسیحیت‌ و هم‌ صهیونیسم و درواقع معجونی‌ از مسیحیت‌ و صهیونیسم‌ است. مهمترین‌ مشخصه‌ مسیحیت‌ صهیونیستی، حمایت‌ از بازگشت‌ یهودیان‌ به‌ ارض‌ موعود (فلسطین) و تاسیس‌ یک‌ دولت‌ یهودی‌ است.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مسیحیان‌ صهیونیست، چنین‌ اندیشه‌ای‌ را با اعتقادات‌ مسیحی‌ و یهودی‌ و با متون‌ عهد عتیق (تورات) و جدید (انجیل) گره‌ زده‌اند. مسیحیت‌ صهیونیستی‌ ازیک‌سو با الهیات‌ مسیحی‌ درگیر است‌ و ازسوی‌‌دیگر چشم‌ به‌ لاهوت‌ توراتی‌ دارد و با مراجعه‌ به‌ منابع‌ توراتی، خواسته‌ تاسیس‌ دولت‌ یهودیِ‌ صهیونیستها را تایید می‌کند.

اما اکنون در فضای مجازی شاهد تبلیغات وسیع گروه های کوچک که خود را پیروان حضرت عیسی می‌دانند هستیم این گروه ها و بی اثر ولی در دراز مدت با تبلیغات که تحت حمایت رژیم صهیونیستی و هستند امکان نفوذ به ذهن شیعیان را به وجود می‌آورند، این گروه که به تازگی دست دوستی با گروهک تروریستی منافقین داده است با حمایت بهروز صادق خانجانی و به تازگی سعید عابدینی جاسوس منافقین و رژیم صهیونیستی و با مدیریت رامین راد، امین راد و سلیمان کوهن ساکن سرزینهای اشغالی فلسطین عده ای از پناهجویان فریب خورده ساکن ترکیه و کشورهای آلمان و اسکاندیناوی و انگلستان را جذب کرده و با وعده اخذ پناهندگی  به خیال خود به اسلام و انقلاب اسلامی ضربه می‌زنند.

سمت راست رامین راد  و سمت  چپ امین راد

جاسوس  سعید عابدینی

سلیمان  کوهن ساکن سرزمینهای اشغالی

باید به این نکته توجه داشت مسیحیان‌ کسانی‌اند که‌ از مسیحیت‌ پیروی‌ می‌کنند و مسیحیت،‌ دینی‌ است‌ که‌ به‌ عیسی‌ مسیح(ع) منسوب‌ است و البته مانند هر دین‌ دیگری، مشخصه‌هایی‌ دارد؛ از جمله: عیسی‌ مسیح، عدالت، آسایش‌ و الگوی‌ خوب‌زیستن‌ را برای‌ بشریت‌ به‌ ارمغان‌ آورده است.

او آمد تا فقیران‌ را بشارت، اسیران‌ را رستگاری، کوران‌ را بینایی و سرکوب‌شوندگان‌ را به‌ آزادی‌ رهنمون‌ شود. ازاین‌رو، عیسی‌ مسیح(ع)، محوری‌ترین‌ عنصر مسیحیت‌ به‌ شمار می‌آید.

مسیحیت‌ صهیونیستی‌ نه‌ مسیحیت‌ و نه‌ صهیونیسمِ‌ کامل است اما از زاویه‌ای‌ دیگر، هم‌ مسیحیت‌ و هم‌ صهیونیسم و درواقع معجونی‌ از مسیحیت‌ و صهیونیسم‌ است. مهمترین‌ مشخصه‌ مسیحیت‌ صهیونیستی، حمایت‌ از بازگشت‌ یهودیان‌ به‌ ارض‌ موعود(فلسطین) و تاسیس‌ یک‌ دولت‌ یهودی‌ است. مسیحیان‌ صهیونیست، چنین‌ اندیشه‌ای‌ را با اعتقادات‌ مسیحی‌ و یهودی‌ و با متون‌ عهد عتیق(تورات) و جدید(انجیل) گره‌ زده‌اند. مسیحیت‌ صهیونیستی‌ ازیک‌سو با الهیات‌ مسیحی‌ درگیر است‌ و ازسوی‌‌دیگر چشم‌ به‌ لاهوت‌ توراتی‌ دارد و با مراجعه‌ به‌ منابع‌ توراتی، خواسته‌ تاسیس‌ دولت‌ یهودیِ‌ صهیونیستها را تایید می‌کند.

این گروه که خط مشی خود را در حمایت از گروه های حامی رژیم صهیونیستی قرار داده است با منافقین و فرقه ضاله بهاییت دست دوستی داده و طبق اطلاعات بدست رامین راد و امین راد  با حمایت مستقیم از گروهک تروریستی منافقین در همایش سالیانه این گروه تروریستی همراه با سعید عابدینی که به علت  جاسوسی و ارتباط با دول متخاصم در ایران زندانی بوده است  در پاریس  حضور داشته اند.

* گزارش از سعید قلیپور

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top