تاریخ انتشار: چهارشنبه 1396/02/06 - 10:26
کد خبر: 233601

واکنش عضو انجمن اسلامی دانشجویان به میتینگ انتخاباتی یکطرفه در دانشگاه بوعلی سینا؛

آقای معین باشی یا زیباکلام یا هر اصلاح‌طلب دیگر قاعده همین است

آقای معین باشی یا زیباکلام یا هر اصلاح‌طلب دیگر قاعده همین است

جالب است در محفلی که در آن از اخلاق بحث می‌شود تشکلی که ستاد انتخاباتی شده و درحال حاضر ماندگاری خود را وابسته به ماندگاری دولت می‌داند به سانسور سوالات و طرح سوالات یکطرفه می‌پردازد!

خبرنامه دانشجویان ایران: عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان گفت: آقای معین باشی یا زیباکلام یا هر اصلاح طلب دیگر قاعده همین است.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مصطفی معین، وزیر علوم دولت اصلاحات به دعوت انجمن معتدل دانشگاه بوعلی سینا همدان در جمع دانشجویان حاضر شده بود تا درباره اخلاق انتخاباتی صحبت کند.

هنگامی که نوبت نماینده تشکل‌های دانشجویی رسید تا سوالات شفاهی خود را از معین بپرسند، اجازه حضور نماینده انجمن اسلامی دانشجویان به پشت تریبون داده نشد.

بر همین اساس، محدثه محسنی، عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی‌سینا همدان به خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ گفت: جریان اصلاحات همیشه مدعی این بود و البته هست که باید یک نگاه ازادانه و منتقدانه به مسایل داشته باشیم، باید اصلاح طلبی کنیم!

وی افزود: همواره ادعای طرفداری از آزادیشان گوش فلک را کر کرده و در مرحله عمل چیزی جز تعارض و تناقض ندیده‌ایم!

محسنی با تاکید بر اینکه آقای معین باشی یا زیباکلام یا هر اصلاح طلب دیگر قاعده همین است، خاطرنشان کرد: جالب است در محفلی که در آن از اخلاق بحث می‌شود تشکلی که ستاد انتخاباتی شده و درحال حاضر ماندگاری خود را وابسته به ماندگاری دولت می‌داند به سانسور سوالات و طرح سوالات یکطرفه می‌پردازد!

این دانشجوی دانشگاه بوعلی سینا همدان تاکید کرد: به بهانه‌های واهی به نماینده انجمن اسلامی دانشجویان اجازه صحبت کردن را ندادند.

عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان با تاکید بر اینکه با دولتی مواجهیم که به مردم دروغ می‌گوید، تصریح کرد: در زمینه اقتصادی با دولتی روبروییم که سه سال است رییس جمهور، مدعی خروج از رکود است ولی همچنان در رکود قرار داریم و رییس جمهور، آمار رشد را  ۸ یا ۶ درصد اعلام می‌کند درحالی که مرکز آمار و بانک مرکزی و وزارت اقتصاد، رشد کشور را منفی اعلام کرده‌اند.

این فعال دانشجویی با اشاره به حضور معین در دانشگاه بوعلی سینا همدان، ابراز عقیده کرد: بحث مطرح شده اخلاق است و اخلاق با انصاف گره خورده است، یکی از مصادیق انصاف نیز عدم برخورد دوگانه است؛ چیزی که ما در جریان اصلاحات تا بحال به چشم ندیده‌ایم و دوگانگی‌های اصلاحات سر به فلک کشیده است.

محسنی در ادامه با اشاره به عملکرد رسانه‌ها در مقابله با مفاسد اقتصادی گفت: روزنامه‌های اصلاحات یکسال درباره بابک زنجانی نوشتند؛ چند روزنامه اصلاح طلب درباره کرسنت دولت آقای خاتمی نوشتند؟

وی ادامه داد: چقدر روزنامه‌هایتان درباره  امیرمنصور آریا و فساد ۳۰۰۰ میلیارد تومانی نوشتند؟ چه تعداد از روزنامه های شما در مورد فساد (۸ تا ۱۶ هزار میلیارد تومانی) صندوق ذخیره فرهنگیان تیتر زدند؟ فسادی که بزرگترین پرونده تاریخ بعد از انقلاب است!

این فعال دانشجویی گفت: چه تعداد از روزنامه ها، رسانه ها و شخصیت هایتان در مورد رشوه هایی که آقای کروبی گرفته بود و خودش هم اعتراف کرده، نوشتند؟ چقدر در مورد مبلغی که آقای محمدرضا خاتمی، برادر رییس جمهور وقت به عنوان رشوه از آقای جزایری گرفته بود نوشتید؟

عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان در ادامه خاطرنشان کرد: شما که دم از املاک نجومی می‌زنید، شما که دم از قانون مداری می‌زنید که ان شاالله دادگاه قانونی را قبول دارید یقینا! زمانی که آقای کرباسچی در دادگاه قانونی محکوم به فساد اقتصادی شد، شما نه تنها نپذیرفتید بلکه اعتراض هم کردید، در مقابل خواست مردم و قانون هم ایستادید که البته از مردم هم سیلی خوردید، از مردم هم نه شنیدید! در انتخابات دوم شوراها شکست خوردید. این جوان‌ها به یاد نمی‌آورند ولی شما که به یادتان هست!

دانشجوی دانشگاه بوعلی سینا همدان با اشاره انتخابات ریاست جمهوری سال 84 ادامه داد: در انتخاباتی که هیچ رد صلاحیتی وجود نداشت شکست خوردید شما که ادعایتان این است که بخاطر رد صلاحیت ها انتخابات را می بازیم! دراین انتخابات به خاطر فساد و دزدی هایی که مرتکب شدید شکست خوردید!

محسنی در پایان گفت: چه جاها و چه زمان‌هایی که اصلاح‌طلبان دوگانگی نشان دادند چه بسیار ضد و نقیض‌هایی که از اصلاح‌طلبان وجود دارد و چه اندک است زمان برای گفتن و یادآوری آنها برای کسانی که گویا خود را به فراموشی زده‌اند!

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top