تاریخ انتشار: سه شنبه 1396/08/09 - 11:34
کد خبر: 249135

نامه دانشجویان دانشگاه صدا و سیما به حجت‌الاسلام محمدیان

جمعی از دانشجویان دانشگاه صدا و سیما درباره برخی از مشکلات جاری در مجموعه صدا و سیما، نامه‌ی اعتراض‌آمیزی به حجت‌الاسلام محمدیان رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها نوشتند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در بخش مهمی از این نامه آمده است: نفوذ یعنی سپردن گلوگاه سازمان صدا و سیما به دست کسانی که یک شبه گزینش را لغو میکنند و چند روز مانده به اربعین اردوی شمال میگذارند.

متن کامل این نامه را در ادامه می‌خوانید:

بسمه تعالی

مقام معظم رهبری:الان نبض صدا و سیما در این دانشکده شما دارد می زند.یعنی حقیقتا آنجایی که شما آقایان کار می کنید آینده صدا و سیما در حقیقت آنجا دارد شکل می گیرد.این شما هستید که بایستی این افرادی را که آنجا هستند چه کسانی که داخل سازمان هستند و چه کسانی که از بیرون می آیند اینها را جوری از لحاظ علمی و عملی باید تربیت کنید که اینها بتوانند صدا و سیمای ما را تبدیل کنند به همان چیزی که امام آرزویش را کردند.یعنی دانشگاه..

جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین محمدیان
ریاست محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها

سلام علیکم
ضمن عرض ادب و احترام همانطور که مستحضر هستید دانشگاه صدا و سیما به عنوان قلب تپنده این سازمان وظیفه خطیر تربیت و پرورش نیروی انسانی کارآمد و انقلابی را، برای بزرگترین رکن رسانه ای جمهوری اسلامی ایران بر عهده دارد. از این رو این دانشگاه همیشه مورد هجوم و لطمه بدخواهان و دشمنان انقلاب اسلامی بوده است تا بتوانند از این طریق خللی در کار سازمان ایجاد کنند. اما به لطف خدا و حمایت های رهبر معظم انقلاب و همت مدیران ارشد سازمان صدا و سیما، این دانشگاه همیشه مورد توجه قرار داشته  است، اما برخی موارد پیش آمده در ماه های اخیر نگرانی ها نسبت به قلب تپنده رسانه ملی را مضاعف کرده و همین موجب شد تا نکاتی را با حضرتعالی درمیان بگذاریم:

۱-همان گونه که مستحضرید سازمان صداوسیما قرارگاه مقدم و فعال مقابله با جنگ نرم است؛ بزرگ‌ترین سرمایه سازمان صدا و سیما به عنوان یک سازمان رسانه ای در جنگ نرم نیروی انسانی آن است، دانشگاه صدا و سیما به عنوان اصلی ترین و تنها مرکز تربیت نیروی انسانی برای سازمان صدا و سیما تعریف شده است.با این همه در جذب دانشجویان جدید به صورت یک شبه گزینش، تحقیقات محلی و مصاحبه عقیدتی و سیاسی حذف گردید.اساتید معارف حق ورود در جلسات مصاحبه دانشجویان ورودی جدید را نیافتند و اساتید انقلابی از جلسات مصاحبه حذف گردیدند.گرچه پیش از این تذکرات لازم به مسئولان محترم داده شد، اما امروز وضعیت فرهنگی در دانشگاه و تغییرات آن نسبت به ترم های گذشته بسیار نگران کننده است .

2- علی رغم توصیه های رهبر معظم انقلاب به دکتر علی عسکری ریاست محترم سازمان صدا و سیما برای جذب، تربیت و حفظ نیروهای انقلابی و با وجود دستورات ریاست محترم سازمان صدا و سیما، اما عملکرد چند ماه اخیر برخی از مدیران میانی در منابع انسانی سازمان صدا و سیما و دانشگاه در تعلل و کندی جذب فارغ التحصیلان و موانع بی شمار ایجاد شده بر سر راه فارغ التحصیلان متعهد و انقلابی دانشگاه صدا و سیما، موجب دلسردی و خروج این نیروها از دانشگاه و سازمان گردیده است.بدیهی است. تعلل بیشتر در بکارگیری نیروهای انقلابی و گماشتن آنها در پست های غیر مرتبط منجر به خروج نخبگان انقلابی از سازمان صدا و سیما می شود که این خود خدای ناکرده  راه را برای ورود افراد غیر متخصص و غیر انقلابی به سازمان صدا و سیما باز می کند.

3-با وجود تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب در چند وقت اخیر بر توجه به نیروهای انقلابی اما تغییرات مدیریتی در دانشگاه صدا و سیما مسیر دیگری را طی کرد و در دوره جدید معاونین انقلابی و کارامد دانشگاه صدا و سیما یکی پس از دیگری حذف گردیدند و خبرهای رسیده حاکی است اندک مدیران انقلابی باقی مانده هم در روزهای آینده برکنار شوند.امروز وضعیت در دانشگاه صدا و سیما به جایی رسیده که معاونت فرهنگی و دانشجویی در آستانه اربعین حسینی و ماه صفر که تمامی دانشگاه ها و دانشجویان در سراسر کشور در حال عزیمت به سوی کربلا و پیاده روی اربعین حسینی هستند قرار است اردوی شمال را برگزار کند.

4-بر هیچکس پوشیده نیست که سازمان صدا و سیما و رسانه از مراکز حساس و مهم جمهوری اسلامی است. و قطعا نفوذ در این سازمان برای غرب اهمیت بسزایی دارد. و قطعا امروز ما در جنگ با غرب هستیم، یک جنگ فرهنگی تمام عیاروقطعا دانشگاه سازمان گلوگاه استراتژیکی است.اما متاسفانه عناصر سست بنیاد امروز تنگه را رها کرده‌اند، تنگه احد که رها شود دشمن از پشت حمله خواهد کرد، از درون متلاشی خواهد کرد!! دندان رسول دین خواهد شکست...نفوذ یعنی سپردن گلوگاه سازمان صدا و سیما به دست کسانی که یک شبه گزینش را لغو میکنند و چند روز مانده به اربعین اردوی شمال میگذارند...نفوذ یعنی همین جریان خزنده‌ای که سازمان صدا و سیما را به لپه پرتگاه خواهد برد!!!

با تشکر
جمعی از دانشجویان دانشگاه صدا و سیما

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top