تاریخ انتشار: یکشنبه 1396/08/21 - 09:47
کد خبر: 249924

برگزیدگان دانشگاهی جشنواره ملی قرآن و عترت تقدیر می‌شوند

۱۶۳ دانشجو و استاد در سی و دومین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان سراسر کشور در بخش‌های مختلف برگزیده و در آیین اختتامیه این جشنواره تقدیر می‌شوند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرگزاری دانشجو، میزبانی سی و دومین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان سراسر کشور بر عهده وزارت بهداشت است و مرحله نهایی آن امسال از ششم تا هشتم آذرماه ۹۶ در حوزه هنری شهر تهران برگزار می‌شود.

از تعداد ۱۶۳ برگزیده سی و دومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان سراسر کشور، ۱۲۰ نفر را دانشجویان و ۴۳ نفر را استادان تشکیل می‌دهند که در بخش‌های مختلف معارف قرآنی، آوایی، هنری، ادبی، فناوری و پژوهشی حائز رتبه‌های برتر شده‌اند.

در بخش معارف قرآنی ۳۰ برگزیده، بخش آوایی ۷۸ برگزیده، بخش هنری ۲۱ برگزیده، بخش ادبی ۱۲ برگزیده، بخش فناوری ۶ برگزیده و بخش پژوهشی ۱۶ برگزیده معرفی و در آیین اختتامیه جشنواره جوایز و لوح تقدیر خود را دریافت خواهند کرد.

امسال در سی و دومین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان سراسر کشور برای نخستین بار استادان و اعضای هیات علمی سهمیه‌ای برای حضور در بخش‌های مختلف از جمله بخش معارف قرآنی، آوایی و پژوهشی دارند.

استادان در بخش‌های هنری، ادبی و فناوری این دوره از جشنواره حضور نداشتند و در این بخش‌ها در مجموع ۳۹ نفر از دانشجویان برگزیده و حائز رتبه‌های برتر شده‌اند.

امسال در جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان سراسر کشور، ۱ هزار و ۸ شرکت کننده در بخش‌های مختلف حضور داشتند که از این تعداد ۴۵۸ نفر دانشگاهیان زنان و ۵۵۰ نفر را مردان تشکیل دادند.

دانشجویان و اساتید شرکت کننده در جشنواره سی و دوم از دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی تابعه وزارتخانه‌های علوم و بهداشت، دانشگاه‌های پیام نور، فنی حرفه‌ای، علمی کاربردی، دانشگاه آزاد، دانشگاه علوم معارف و جهاد دانشگاهی هستند.

سی و دومین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان سراسر کشور امسال به دلیل تقارن هفته قرآن و عترت با مراسم اربعین، در آذرماه برگزار می‌شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top