تاریخ انتشار: چهارشنبه 1397/01/15 - 17:22
کد خبر: 262443

حواشی تمام نشدنی ایاب و ذهاب دانشگاه بجنورد

مشکل ایاب و ذهاب دانشجویان دانشگاه بجنورد چند سالی است که به دغدغه اصلی این دانشجویان تبدیل شده است . دانشجویان همواره دغدغه های صنفی را با خود همراه می بینند و این باعث شده است از توان تحصیلی آنان کاسته شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجویان بیدار، هرچند دانشجویان دانشگاه بجنورد به وعده های عملی نشده ی مسئولان دانشگاه عادت کرده اند و سعی کرده اند با شرایط کنونی خو بگیرند اما به نظر می رسد همین شرایط حداقلی نیز برایشان همواره فراهم نیست و مجبورند با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم کنند .

در آخرین حاشیه ی مسئله ایاب و ذهاب دانشگاه بجنورد ، از روز 14 فروردین ماه ، که به صورت رسمی کلاس ها شروع شده است ، سازمان اتوبوس رانی برخلاف تعهدات خود اقدام به کاهش سرویس دهی کرده که این عمل باعث شده است دانشجویانی که از روز قبل به دانشگاه رفته اند با معطلی های فراوانی رو به رو شوند . 

در این خصوص محمدرضا چاه بلندی ، مسئول کمیته ایاب و ذهاب شورای صنفی دانشگاه بجنورد گفت : متاسفانه با خبر شدیم سازمان اتوبوس رانی بر خلاف صحبت هایی که قبل از ایام تعطیلی داشتیم، به صورت مستمر اقدام به سرویس دهی نکرده که این اقدام خودسرانه باعث شده است مشکلاتی برای دانشجویان به وجود بیاید . 

وی افزود : به محض اطلاع از این اقدام با مسئولان دانشگاه و سازمان اتوبوس رانی ارتباط گرفتیم که متاسفانه پاسخ خاصی دریافت نکردیم. چرا وقتی یک روند مشخص وجود دارد ، پس از چند روز تعطیلی سازمان اتوبوس رانی روند سرویس دهی را تغییر می دهد ؟ حتی اگر بیست نفر هم دانشجو حضور داشته باشند سازمان موظف است طبق برنامه خدمت دهی کند . حالا جواب دانشجویانی به کلاس خود نرسیده اند را چه کسی می دهد ؟ این همه مدت دانشجویان در فشار بودند ، حالا چه می شود اتوبوس رانی دو روز سرویس دهی منظم داشته باشد ؟ 

چاه بلندی در پایان گفت : شب گذشته مسیر دولت اصلا سرویس دهی نشده است و دانشجویان مجبور شده اند در آن وقت شب تاکسی بگیرند وبه شهر برسند . جواب این بی برنامگی را چه کسی باید بدهد ؟ مسئول پیگیری این اقدامات سازمان اتوبوس رانی حراست دانشگاه است . شورای صنفی قدرت و اختیار پیگیری این اتفاقات را ندارد . 

قابل ذکر است رئیس دانشگاه بجنورد ، دکتر احمد محقر، در خصوص مسئله ایاب و ذهاب این دانشگاه چندی پیش گفته بود : ما برای حل این معضل حمایت سیاسی می کنیم .

حال سئوال اینجاست که تا چه زمانی عده ای از دانشجویان به نام شورای صنفی باید به صورت کارمند دانشگاه عمل کنند و بار سنگین هماهنگی ایاب و ذهاب را بر دوش بکشند و درمقابل ، مسئولان دانشگاه هیچ توجهی به این امر نداشته باشند ؟ آیا برای دانشگاه مادر استان به ریاست دکتر احمد محقر این اتفاق برازنده ای است که دانشجویانش با چنین مشکلات پیش پا افتاده ای مواجه باشند؟

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی در این کشور مسدود شد
۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
هشدار وزارت بهداشت درباره سیگارهای الکترونیک
بازداشت ۴ کنکوری متخلف
ورود سامانه بارشی جدید به کشور
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top