تاریخ انتشار: جمعه 1397/11/12 - 12:18
کد خبر: 300577

افزایش ۲۰درصدی ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی طی ۲ سال

رئیس دانشگاه امیرکبیر گفت: این دانشگاه در حال رسیدن به رتبه 2 خوابگاه‌های دانشجویی است، برای رسیدن به این وضعیت از توان خیرین و فارغ التحصیلان قدیمی دانشگاه استفاده کرده‌ایم که نتیجه آن طی 2 سال افزایش 20 درصدی ظرفیت بوده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، احمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی از قرمز به نارنجی تبدیل شده است، گفت :خوابگاه‌های دانشجویی برای ما از اهمیت بسزایی بر خوردار است چراکه تعداد قابل توجهی از دانشجویان نخبه و علمی ما که از استان های دیگر هستند در خوابگاه‌ها اسقرار دارند.

وی افزود: از آنجایی که همه دانشجویان مانند فرزندان خود ما هستند هیچگونه تبعیضی بین آنها وجود ندارد از طرفی دانشجویانی که از شهرستان های مختلف کشور مهمان ماهستند برای دانشگاه از اهمیت بالایی برخور دارند که در این رابطه ما برای بهبود کیفیت سکونت آنها همه تلاش خود را انجام داده ایم و می دهیم.

معتمدی اضافه کرد: در چهارچوب برنامه های دانشگاه ما در مسیر افزایش ظرفیت خوابگاه دانشجویی هستیم و این حرکت را از چند سال قبل با همکاری بخش غیر دولتی  آغاز کرده ایم و این موضوع در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه توانستیم با تعمیرات اساسی و جا به جایی خوابگاه ها کیفیت را بالا ببریم.

وی ادامه داد: با بازسازی خوابگاه ها موفق شدیم از رتبه 4و5 به رتبه 3 از نظر استاندارد و کیفیت برسیم و اکنون در حال رسیدن به رتبه 2 هستیم این در حالی است که برای رسیدن به این وضعیت از توان خیرین و همچنین فارغ التحصیلان قدیمی دانشگاه استفاده کرده‌ایم که نتیجه آن طی 2 سال افزایش 20 درصدی ظرفیت بوده است.

رئیس دانشگاه امیرکبیر در پایان با اشاره به اینکه تا سال 1404 ظرفیت خوابگاه‌های ما با سرمایه گذاران غیر دولتی 2 برابر خواهد شد، خاطر نشان کرد: به لحاظ ظرفیت خوابگاهی ما همچنان دارای کمبود هستیم به طوری که باید 70 درصد به ظرفیت خوابگاه ها اضافه شود البته وضعیت بحرانی نداریم اما باید به این نکته اشاره کنم که تعداد قابل توجهی از خوابگاه‌ها قدیمی هستند و اکنون با بازسازی صورت گرفته در حال استفاده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top