تاریخ انتشار: یکشنبه 1397/12/12 - 15:46
کد خبر: 304238

تجمع دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی؛

اعتراض به غذای بی کیفیت دانشگاه/ چیدن ظرف‌های غذا از درب سلف تا درب ساختمان ریاست +عکس و فیلم

یکی از دانشجویان گفت: اینقدراز این دست موارد دیده شده که برای دانشجویان عادی شده است ولی دیگر صبر دانشجویان به پایان رسید و با هماهنگی قبلی تصمیم گرفته شد که دانشجویان از درب ورودی سلف تا دفتر ریاست دانشگاه ظروف خود را بچینند

به گزارش خبرنگار صنفی-آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ روز گذشته (شنبه 11 اسفندماه) جمعی از دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در اعتراض به مسائل صنفی و غذایی خود تجمعی اعتراضی برگزار کردند. این دانشجویان در اعتراض به غذای بی کیفیت سلف که چندی پیش نیز در غذای یکی از دانشجویان سوسک بوده است از درب سلف دانشگاه تا ساختمان ریاست دانشگاه غذاهای خود را بر روی زمین چیدند.

یکی از دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در گفت و گو با «خبرنامه دانشجویان ایران» پیرامون این تجمع گفت: در سلف این دانشگاه بارها این اتفاق افتاده است و اینقدراز این دست موارد دیده شده که برای دانشجویان عادی شده است ولی دیگر صبر دانشجویان به پایان رسید و با هماهنگی قبلی تصمیم گرفته شد که دانشجویان از درب ورودی سلف تا دفتر ریاست دانشگاه ظروف خود را بچینند و بر خلاف تصور ما دانشجویان زیادی در این تجمع شرکت کردند.

این دانشجو گفت: در بین تجمع کنندگان رئیس و مشاور رئیس دانشگاه حضور یافتند اما خبری از معاونت دانشجویی و فرهنگی نبود و فقط ما توجیهاتی پیرامون این مسئله از سوی رئیس دانشگاه شنیدیم که رئیس دانشگاه در صحبت های خود تلویحا دانشجویان را تهدید کرد و سه نماینده از دانشجویان معترض به اتاق ریاست دانشگاه جهت برگزاری جلسه فراخوانده شدند.

او افزود: در جلسه ریاست با نمایندگان دانشجویان معترض به نداشتن بودجه و غیرقانونی بودن این تجمع پرداخته شد که در واقع ما معتقدیم بودجه دانشگاه کافی است اما ضعف مدیریتی وجود دارد، این در حالی است که نمایندگان دانشجویان با تهدید کمیته انضباطی روبرو و بشدت نگران شده بودند، به گونه ای که هیچکدام از این سه دانشجو نمیتوانند درباره جزئیات جلسه نکاتی را بیان کنند.

این دانشجوی دانشگاه تربیت دبیر گفت: اعتراضات ما از مشکلات سلف آغاز شده است اما خانه از پای بست ویران است برای مثال در مسائل پژوهشی آموزشی با مشکلات فراوانی رو برو هستیم و اینجا دانشگاه تربیت دبیر است اما هیچ معلمی را پرورش نمی دهند، شما اگر کیفیت کلاس ها ارزیابی کنید متوجه این مهم می شوید و در زمینه فرهنگی نیز با مشکلاتی از قبیل عدم برگزاری کرسی های ازاد اندیشی و عدم اجازه برای برگزاری تریبون آزاد مواجه هستیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top