تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/12/05 - 15:07
کد خبر: 346614

کلاس‌های دانشگاه شریف مجازی نیست

وی ادامه داد: برای دانشجویان مقطع دکتری که درحال تحقیق برای رساله خود هستند، تلاش می‌کنیم در جایی دیگر اسکان داده شوند. البته شرایط این دانشجویان که جزو موارد خاص هستند، بررسی شده و سپس اجازه حضور آنها در خوابگاه داده می‌شود.

خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از ایرنا، رییس دانشگاه صنعتی شریف گفت: هر چند تدابیر زیادی برای مبارزه و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این دانشگاه عملیاتی شده ولی فعلا برنامه‌ای برای برگزاری کلاس‌های درس به صورت الکترونیکی نداریم.

محمود فتوحی فیروزآباد در این خصوص افزود: از روز جمعه که خبر شیوع کرونا در کشور منتشر شد، دانشگاه تجهیزات و امکانات لازم را در این خصوص تدارک دید و روز شنبه سوم اسفندماه نیز ستاد مبارزه با ویروس کرونا در دانشگاه تشکیل شد.

وی گفت: در کمیته‌ای که تشکیل شد، رییس دانشگاه، اعضای هیات رئیسه، معاونان، رییس مرکز بهداشت دانشگاه، ‌مسوول تاسیسات و رییس شورای صنفی دانشگاه حضور داشتند.

رییس دانشگاه شریف با بیان اینکه برای برگزاری کلاس‌ها به صورت الکترونیکی فعلا برنامه‌ای تدارک دیده نشده است، اظهار داشت: در همه رشته‌ها امکان برگزاری کلاس آموزشی به صورت الکترونیکی وجود ندارد. زیرا  زیرساخت‌های لازم فراهم نیست و جنس بعضی از واحدهای درسی نیز حضوری است. البته قرار است این موضوع در جلسه پیش روی کمیته بررسی شده و راهکار لازم برای آن اتخاذ شود.

رییس دانشگاه صنعتی شریف در خصوص تخلیه خوابگاه‌ها نیز گفت: پیرو ابلاغ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تخلیه خوابگاه‌های دانشگاه صنعتی شریف در دستورکار قرار گرفته است. در صورت ادامه دار بودن تعطیلی دانشگاه‌ها و خوابگاه‌ها، تابع تصمیم‌های وزارتخانه‌های بهداشت و علوم هستیم.

وی ادامه داد: برای دانشجویان مقطع دکتری که درحال تحقیق برای رساله خود هستند، تلاش می‌کنیم در جایی دیگر اسکان داده شوند. البته شرایط این دانشجویان که جزو موارد خاص هستند، بررسی شده و سپس اجازه حضور آنها در خوابگاه داده می‌شود.

فتوحی درباره اینکه آیا تا امروز دانشجوی مشکوک به ویروس کرونا در دانشگاه شریف شناسایی شده یا خیر؟ گفت: یک نفر از دانشجویان که علائم ویروس آنفولانزا را داشت، به مراکز درمانی معرفی کردیم و منتظر جواب تست او برای ویروس کرونا هستیم.

رییس دانشگاه صنعتی شریف با ابراز نگرانی از کمیاب شدن وسایل بهداشتی و ضدعفونی کننده نیز گفت: شمار جمعیت خوابگاهی و دانشگاهی زیاد و قابل ملاحظه هستند و از طرفی تهیه وسایل ضدعفونی کننده و بهداشتی که در بازار کمیاب شده اند، مشکلاتی را برای پوشش بهداشتی این تعداد ایجاد کرده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top