تاریخ انتشار: جمعه 1399/02/12 - 11:43
کد خبر: 354206

وضعیت طرح ترافیک در ۱۳ اردیبهشت

وی افزود: از روز یکشنبه در 200 نقطه از ایستگاه‌های مترو و اتوبوس با هماهنگی وزارت صمت، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری و برخی از دستگاه‌هایی که اعلام آمادگی کرده‌اند، توزیع ماسک با قیمت مناسب و قانونی ارائه می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران  درباره دو موضوع استفاده اجباری از ماسک در حمل و نقل عمومی و احتمال اجرای طرح ترافیک به شیوه جدید از هفته آینده، اظهار داشت: در حال حاضر استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی اجباری شده است و اگر شهروندی از ماسک هنگام تردد با حمل و نقل عمومی استفاده نکند طبق مصوبه ستاد کرونا تخلف کرده است.

وی افزود: از روز یکشنبه در 200 نقطه از ایستگاه‌های مترو و اتوبوس با هماهنگی وزارت صمت، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری و برخی از دستگاه‌هایی که اعلام آمادگی کرده‌اند، توزیع ماسک با قیمت مناسب و قانونی ارائه می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران ادامه داد:  در جلسه‌ ستاد مدیریت کرونا کلانشهر تهران که روز چهارشنبه گذشته برگزار شد موضوع بسته پیشنهادی طرح ترافیک که با توافق سه‌جانبه، شهرداری، کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا و پلیس راهور جهت اجرا نهایی شده است مورد بحث قرار گرفت.

علیخانی بیان داشت:‌ بسته پیشنهادی طرح ترافیک در دوران کرونا نهایی شده و از سوی هاشمی رییس شورای شهر به ستاد مقابله با کرونا ارسال شده است.

وی اعلام کرد: قرار است این بسته هفته آینده در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که احتمالا شنبه یا یکشنبه با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود، به سرانجام برسد و تکلیف طرح ترافیک تهران مشخص شود و حمایت‌های لازم انجام و اجرای طرح به تصویب برسد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: طرح ترافیکی که قرار است هفته آینده احتمالاً اجرا شود همه جوانب در آن دیده شده به طوری که کارکنان بتوانند قبل از 8 در طرح حضور یابند و از ساعت 2 تا 4 بدون هزینه خارج شوند همچنین طرح ترافیک برای کادر پزشکی، آژانس‌ها و تاکسی‌های اینترنتی رایگان خواهد بود.

علیخانی با اشاره به اینکه فردا طرح ترافیک همچنان لغو است، گفت: ساکنین محدوده طرح ترافیک در صورت تصویب طرح در ستاد مقابله با کرونا و بر اساس بسته پیشنهادی، تخفیف بیشتری برای عوارض طرح ترافیک را دارند و میزان آن از 50 درصد به حدود 70 درصد خواهد رسید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
به جای اینکه کارکرد گرایانه حرف بزنیم، تکلیف گرایانه حرف می‌زنیم!
توصیه چند دانشگاه برتر جهان به دانشجویان جدید
بزرگترین «آی.سی.یو» کرمانشاه افتتاح شد
نتایج اولین عمل پیوند چشم دنیا منتشر شد
اعمال شب و روز ۱۷ ربیع‌الاول
کاراته قهرمانی آسیا؛ اباذری دومین فینالیست کاراته ایران
یامگا مقابل استقلال به فوتبال بازگشت!
جزئیات ارائه دروس عمومی به دانشجویان علوم پزشکی از مهر ۱۴۰۳
واکنش عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی به اظهاراتی درباره مصوبه کنکور
عراقچی راهی نیویورک شد
مشارکت مردم از طریق شرکت‌های سهامی عام پروژه افزایش می‌یابد
صعود ۳۱ دلاری اونس جهانی در معاملات امروز
اعلام فراخوان جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان در هفته آینده
بودجه سال ۱۴۰۴ در سه بخش به مجلس تقدیم می‌شود
اعلام ترکیب استقلال و نساجی
جایزه جهانی هم مخالفان زاکانی را راضی نکرد
افزایش خشونت در ایالات متحده
ارسال ۴۷ پرونده دارای احکام انضباطی اخراج از دانشگاه دانشجویان به وزارت علوم
معرفی ۶ کتاب تحسین شده ازجانب رهبر انقلاب در ویژه برنامه کتاب یک
هدایای عجیب شهردار و استاندار کرمانشاه به قهرمان المپیک/ شکلات خوری و زمینی که ۱۱ صاحب داشت!
تلاش برای تأمین اعتبار خرید گندم برای سال زراعی آتی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top