تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/06/23 - 17:58
کد خبر: 370151

برگزاری مراسم معارفه وحید شمسایی و آغاز تمرین تیم فوتسال گیتی پسند

مراسم معارفه وحید شمسایی سرمربی جدید تیم فوتسال گیتی پسند امروز برگزار شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر؛ ظهر امروز یکشنبه با حضور بازیکنان، کادر فنی گیتی پسند و مدیران باشگاه مراسم معارفه بازیکنان و کادر فنی گیتی پسند در فصل ۱۳۹۹ -۱۴۰۰ برگزار شد.

محمد حسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه وعضو هیئت مدیره گیتی پسند در این مراسم که در هتل عالی قاپو برگزار شد، گفت: امسال هیئت مدیره تصمیم به مذاکره با وحید شمسایی گرفت و طولانی‌ترین مذاکره در چندین سال اخیر با یک مربی بود. پس از ساعت‌ها توانستیم در مسائل مختلف به توافق برسیم. تا سال ۹۰ افتخار داشتیم به عنوان بازیکن از شمسایی استفاده کنیم و امسال هم در کسوت مربیگری با او به توافق رسیده‌ایم.

قائم مقام باشگاه گیتی پسند، ادامه داد: همه مسائل فنی با وحید شمسایی است و حتی مسائل غیرفنی را گام به گام پیش می‌بریم و امیدوارم سال خوبی را داشته باشیم.

همچنین علیرضا جنتی مدیرعامل باشگاه گیتی پسند، گفت: در همه مباحث کرونا را جدی بگیرید و اگر عزیزان خود را دوست دارید بیشتر رعایت کنید. از همان ابتدا می‌خواستیم شرایط عالی داشته باشیم و در این ۱۰ سال که کار کردیم همیشه روی سکوی اول تا سوم بوده‌ایم. برای این باشگاه زحمت کشیده شده است و می‌خواهم برای باشگاه ارزش قائل شوید. با تلاشی که در باشگاه انجام شد توانستیم کار را پیش ببریم و برنامه ریزی سه ساله انجام دادیم.

وی همچنین ادامه داد: در باشگاه باید سلسله مراتب رعایت شود و همه وظایف خود را به خوبی انجام دهند. سعی کنیم وظیفه خود را انجام دهیم و رفاقت برای بعد از کار است و کار را با رفاقت یکی ندانید تا تیم نتیجه بگیرد و هر بحثی پیش بیاید به کل مجموعه ضربه خواهد زد. در مصاحبه‌ها عوامل باشگاه باید رعایت کنند تا مشکلی در حین کار پیش نیاید و گوش به فرمان کادر فنی باشید.

جنتی افزود: همیشه گفته‌ام در بحث پرداختی‌ها قول نداده ایم و طبق قرارداد پیش خواهیم رفت. از قراردادهای بازیکنان هیچ اطلاعی ندارم، اما طبق صحبتی که ابتدای فصل شده، کار را انجام می‌دهیم. در سه سال اخیر هیچ مشکل سخت‌افزاری نداشته‌ایم و همه چیز طبق تاریخ خود پیش خواهد رفت. متحدالشکل بودن تیم از همه چیز مهم‌تر است و امیدوارم با کمک همدیگر سال خیلی خوبی داشته باشیم و با هم قسم شدن با یکدیگر به هدف بزرگ خود دست پیدا کنیم.

مدیرعامل باشگاه گیتی پسند تصریح کرد: وحید شمسایی بازیکنان خوبی را گردهم آورده است و فکر می‌کنم امسال، سال خوبی داشته باشیم.

بعد از برگزاری مراسم معارفه، اعضای تیم فوتسال گیتی پسند تمرینات خود را برای فصل آینده آغاز کردند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top