تاریخ انتشار: سه شنبه 1393/03/13 - 14:27
کد خبر: 131197

اعترافات ناخواسته پس از «بازگشایی پرونده انتخابات 88 با درز اطلاعات جدید»

اعترافات ناخواسته پس از «بازگشایی پرونده انتخابات 88 با درز اطلاعات جدید»

تقلای رسانه ای امریکا و انگلیس بر حمایت از فتنه گران و سرپوش نهادن بر 8 ماه آشوب و تخریب بار دیگر آبشخور فتنه 88 را برهمگان مبرهن مینماید و این اعترافی ست بر اینکه فتنه ی سال 88 نه تنها یک "اعتراض مدنی" یا "سوء تفاهم داخلی" یا تعابیر نغزی از این قبیل نبود.

خبرنامه دانشجویان ایران: سید سجاد موسوی*// چند روزی ست فیلمی کوتاه از سخنان فرماندهی سپاه پاسداران در تحلیل انتخابات 88 در شبکه های اجتماعی و رسانه های کرایه ای نظیر بی بی سی و صدای آمریکا و ... منتشر شده که در یک اقدامی مشترک و هماهنگ سعی داشتند تا آبروی خود را که بخاطر دروغ های شاخ دار مدت هاست از کف داده اند را بتوانند قدری جبران کنند غافل از اینکه این شتابزدگی و دستپاچگی بازهم مایه ی بی آبرویی برایشان شد و البته مایه ی آبرومندی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهی محترم این ارگان انقلابی گردید.

رسانه های درباری انگلیس و امریکا این فیلم بریده شده از سخنان تحلیلی سرلشگر جعفری پیرامون انتخابات 88 را مدعایی برای تکرار ادعایی دروغین تقلب در این انتخابات دانسته اند، که البته این نتیجه گیری ناقص و غیر قابل استناد هم از آنجا که با تحریف سخنان سرلشگر جعفری و تفاسیر عجیب و غریب و دور از ذهن بدست آمده دروغی ست برای اثبات دروغ بزرگ تقلب که بارها از زبان مسببان فتنه بعنوان رمز آشوب تعبیر میشد. از آنجا که طبق قرار قطعی خداوند دشمنان اسلام از احمق ترین ها هستند لذا در لابلای این تحلیل های متعدد رسانه های زنجیره ای بر سخنان فرمانده سپاه پاسداران، اعترافات جالبی نهفته است که بخشی از آنان را بصورت مختصر بررسی میکنیم:

- تقلای رسانه ای امریکا و انگلیس بر حمایت از فتنه گران و سرپوش نهادن بر 8 ماه آشوب و تخریب بار دیگر آبشخور فتنه 88 را برهمگان مبرهن مینماید و این اعترافی ست بر اینکه فتنه ی سال 88 نه تنها یک "اعتراض مدنی" یا "سوء تفاهم داخلی" یا تعابیر نغزی از این قبیل نبود بلکه از آنجایی که متولیان معاند خارجی دارد یک کودتای نرم سازمان یافته علیه اصل نظام بوده است.

-اعتراف ناخواسته ی دیگر تحلیلگران بی بی سی به محبوبیت سپاه پاسداران در بین توده مردم است. از آنجایی که استناد بی بی سی برای ادعای دخالت سپاه پاسداران در انتخابات از طریق روشنگری ها و بصیرت افزایی های این ارگان انقلابی ست، به طور ضمنی اشاره به میزان اعتماد مردم به این نهاد ارزشمند دارد.

-در بخشی دیگر از این تحلیل های شاذ! با ذکر "بازگشایی پرونده انتخابات 88 با درز اطلاعات جدید"، سخنان فرماندهی سپاه را که به تامین امنیت و آرامش کشور در روزهای پرآشوب پس از انتخابات اشاره دارد را "درز اطلاعاتی جدید!" خوانده است که این مطلب از دو منظر جای خوشحالی دارد اول اینکه ما هم از بازبودن پرونده انتخابات 88 استقبال میکنیم چرا که هنوز سوال های بی جواب فراوانی از فتنه گران داخلی داریم که بی جواب مانده است، پس باز بودن این پرونده به ما این فرصت را میدهد تا ابعاد وسیع این کودتای نرم را بصورت علمی و دقیق بررسی و سران آن را به محاکمه و مجازات بکشانیم. دوم اینکه بی بی سی بازهم چشم بسته غیب گفته! چرا که رونمایی از این اطلاعات جدید! در واقع بازخوانی وظایف ذاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ست که این رسانه ها ناخواسته به این موضوع اعتراف کرده اند که سپاه در دفاع از کیان انقلاب اسلامی وظایفش را به خوبی انجام داده که این اعتراف هم توسط رسانه های معاند جای بسی خوشحالی و مسرت دارد.

-بی بی سی در بخشی از تحلیل های خاص خود پس از اشاره ناخواسته به ظرفیت های گسترده ی فرهنگی سیاسی سپاه با طرح این سوال که " اطلاعات جدیدی که منتشر شده دولت حسن روحانی را در چه موقعیتی قرار می‌دهد؟" سعی میکند تا ماموریت اختلاف افکنی روباه پیر را به خوبی انجام دهد که البته این بار هم ناخواسته به کمک سپاه پاسداران شتافته اند چرا که با این کار رئیس جمهور را متوجه ظرفیت های عظیم سپاه پاسداران در تحقق اهداف انقلاب اسلامی و به تبع آن تحقق شعارهای دولت آقای روحانی کرده است. از طرفی دولت آقای روحانی میبایست بابت اقدامات ارگان های امنیتی نظیر سپاه در جریان انتخابات 88 متشکر باشد چرا که آن اقدامات و اقدامات تکمیلی مایه ی عبرتی شد تا انتخابات 93 با آرامش برگزار گردد و دولت روحانی با اطمینان کامل به ساحل آسایش برسد.

-اقدام نخ نماشده ی دیگر این رسانه ی معاند متوسل شدن به یک روایت نا معتبر برای به کرسی نشاندن دروغ بزرگ تقلب است رسانه ی کرایه ای انگلیس در این رابطه نوشته: "شواهدی وجود دارد که نشان می دهد حتی خود آیت الله خامنه ای نیز، پیش از انتخابات امید زیادی به پیروزی محمود احمدی نژاد نداشته است. در شهریور ماه ۱۳۹۲، یکی از رسانه‌های نزدیک به آقای احمدی نژاد بخشی از سخنرانی او در آبان ۱۳۹۰ را کلیک فاش کرد که حکایت از عدم موافقت رهبر با ارزیابی خوش‌بینانه رئیس جمهور وقت در مورد نتایج انتخابات داشت. رئیس جمهور وقت گفته بود: محضر رهبری عزیز رسیدم به ایشان گفتم آقا ان‌شاءالله رای ما بیشتر است، انقلاب برنده است و ما پیروز انتخابات هستیم. آقا فرمودند: چطور این حرف را می‌زنید؟ گفتم چون در متن مردم هستم. گفتند: این حرف قابل قبول نیست، من هم در متن مردم هستم."
فارغ از اینکه این روایت نامعتبر هیچگاه تایید نشده است ولیکن خود دلیلی ست بر بی طرفی رهبری انقلاب در انتخابات و باز هم بی بی سی با زبان بی زبانی در اعترافی دیگر به شکلی ناخواسته سندی دیگر بر جمهوریت نظام و دموکراتیک بودن انتخابات به کارنامه ی انقلاب اسلامی افزوده است هرچند که این روایت هرگز تایید نشده است.

این رسانه ی درباری به اعترافات خاتمی در محافل خصوصی اشاره ای ندارد که بیان کرده اند: من نمی‌گویم که در انتخابات ۸۸ تقلب شده است. من نسبت به شعارها موضع گرفتم، راجع به جمهوری اسلامی، راجع به اهانت به حضرت اباعبدالله‌ موضع گرفتم. من موضع گرفته‌ام و همیشه هم گرفته‌ام. البته شاید توقع این بوده که بیشتر موضع بگیرم/.

-بی بی سی در اعترافی دیگر به تندرو بودن بخشی از اصلاح طلبان گفته: "اساسا قابل تصور نبود که در صورت اعلام پیروزی میرحسین موسوی در انتخابات ۱۳۸۸، کسانی به دولت راه یابند که از سوی محافظه کاران، "اصلاح طلبان تندرو" لقب گرفته اند. به عنوان مثال کسانی از قبیل اعضای جبهه مشارکت، جزو حلقه افراد نزدیک به آقای موسوی محسوب نمی شدند ." اینکه جبهه مشارکت جزو حلقه افراد نزدیک به میرحسین محسوب میشوند یا خیر بحثی جداست ولیکن همین اندازه که بی بی سی ناخواسته سعی بر جداکردن این جبهه منحله از میرحسین دارد و از نزدیکی این حزب به میرحسین ترس دارد اعتراف به این موضوع است که این حزب کارنامه به شدت سیاه و عریانی در مقابله با انقلاب اسلامی دارد.

-در بخشی دیگر از این اعترافات ناخواسته آمده : "... ظاهرا پس از خرداد ۱۳۸۸، همان نوع افرادی که به گفته فرمانده سپاه ورودشان به حکومت "خط قرمز" محسوب می شد و قرار بود جلوی آنها با صرف هزینه های نامعمول گرفته شود، در اولین فرصت موجود، خرداد ۱۳۹۲، وارد دولت شدند!".  این اعتراف آخر حرف دل این روزهای دلسوزان انقلاب است خطاب به آقای روحانی که مراقب اطرافیان خودتان باشید که ناخواسته اطرافتان را مین گذاری نکرده باشید ....

به نظر میرسد که تلاش های بی بی سی و دیگر رسانه های کرایه ای و زنجیره ای سلطنتی برای جمع کردن آبرویی که سالهاست بخاطر دروغ های خنده دار و شاخ دار از کف داده اند نه تنها بی نتیجه ماند بلکه مایه ی آبروریزی مجدد خود گردید و ناخواسته با اعترافات خود گل به خودی های دیدنی و شنیدنی انجام داده است.

*دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور

مرتبط ها
پاسخ مشروع
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
حمیدرضا
1393/03/13 - 14:43

تحلیل جالبی بود و نکات خوبی از لابلای صحبتهای اینها بیرون اومده
ایول!
کار درست
1393/03/13 - 18:38

بی بی سی حیا کن! این مردمو رها کن!
کلی خندیدیم! جدا احمقن. نکات لطیفی بیرون آوردین.
دمت گرم.
گرشاسب
1394/11/29 - 21:45

الله اعلم بالصواب حرف ما را که کسی قبول نمیکنه .
تورهای مسافرتی آفری
نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال
استقلال همچنان در صدر/ کامبک لحظات پایانی استقلال مقابل ذوب آهن
سرمربی پرسپولیس: می خواهیم قهرمانی فصل گذشته را تکرار کنیم
جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس در غزه
حاشیه بازی استقلال مقابل ذوب آهن
ترابی: اورنوف فوق العاده است
نامه تاج به وزیر ورزش و جوانان درمورد فصل آینده لیگ برتر
نمایشگاه مجازی کتاب آغاز به کار کرد
اولین داروی رشد مجدد دندان وارد فاز آزمایش انسانی می‌شود
لغو مراسم فارغ‌التحصیلی در دانشگاه کلمبیا به دلیل اعتراضات
حماس: آماده مقابله با هر گونه حمله اسرائیل به «رفح» هستیم
موافقت حماس با پیشنهاد مصر و قطر برای آتش‌بس در غزه
گفت‌وگوی بایدن و نتانیاهو درباره رفح
برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
رشد ۱۸ دلاری قیمت طلا در معاملات امروز
تامین ۶ میلیارد دلار ارز برای واردات در سال جاری
حاشیه بازی پرسپولیس مقابل نساجی
تساوی سپاهان مقابل استقلال خوزستان
معرفی بهترین تشک یک نفره برای حل مشکل بی‌خوابی دانشجویان
تصمیم‌های داور بازی نساجی و پرسپولیس تایید شد
ارتش ۱۰ نفره پرسپولیس با برد مقابل نساجی موقتا صدرنشین شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top