تاریخ انتشار: چهارشنبه 1394/07/15 - 17:09
کد خبر: 181432

با حضور دانشجویان، اساتید و آیت‌الله نمازی، امام جمعه کاشان؛

مراسم جدیدالورودهای دانشگاه کاشان برگزار شد +عکس

مراسم جدیدالورودهای دانشگاه کاشان برگزار شد +عکس

معاون فرهنگی دانشگاه کاشان در این مراسم، دانش اجتماعی را منشاء توسعه علمی دانست و افزود: هرچه سطح دانش اجتماعی ارتقاء یابد آسیبهای اجتماعی و فرهنگی کاهش می‌یابد و رشد و توسعه همه جانبه در کشور سرعت چشمگیرتری به خود خواهد گرفت.

خبرنامه دانشجویان ایران: جشن استقبال از سه هزار جدیدالاورود دانشگاه کاشان با دانشجویان و اساتید این دانشگاه و امام جمعه کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار صنفی - آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ معاون فرهنگی دانشگاه کاشان در این مراسم، دانش اجتماعی را منشاء توسعه علمی دانست و افزود: هرچه سطح دانش اجتماعی ارتقاء یابد آسیبهای اجتماعی و فرهنگی کاهش می‌یابد و رشد و توسعه همه جانبه در کشور سرعت چشمگیرتری به خود خواهد گرفت.

حسین ستار ارتقاء سطح فرهنگی و ایجاد نشاط و شادابی در بین دانشجویان برای آموزش بهتر را از جمله وظایف معاونت فرهنگی دانشگاه بیان کرد و اظهار داشت: معاونت فرهنگی دانشگاه سعی دارد با سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، اجرا و هدایت و نظارت و ارزیابی کلیه امور فرهنگی دانشگاه، تمهیدات لازم برای تأمین نیازهای فرهنگی و رفاهی دانشجویان را فراهم آورد.

وی خاطر نشان کرد: مدیریت فرهنگی دانشگاه نیز با مجموعه‌ای از انجمن‌های علمی و تشکل های دانشجویی سیاسی و کانون‌های فرهنگی و هنری و مذهبی آماده جذب دانشجویان مستعد و خلاق است.

 دکتر ستار دانشجویان را بهترین مددکار برای ارتقاء سطح علمی و فرهنگی دانشگاه عنوان کرد و افزود: باید دانشجویان سعی کنند تا نشاط اجتماعی و خرد جمعی را در سطح دانشگاه و جامعه گسترش دهند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان نیز در این مراسم تلاش و توکل به خدا را به دانشجویان توصیه کرد و گفت: اگر در هدفی که داشتید زمانی به نتیجه نرسیدید بدانید که حکمت الهی در آن نهفته است و در بازه زمانی دیگری خدواند برای شما رقم خواهد زد.

محمد الماسی احترام به پدرو مادر را به دانشجویان تاکید کرد و اظهار داشت: با نیت رضای خدا با والدین خود صحبت کنید و به آنها احترام بگذارید.

وی احترام متقابل استاد و دانشجو را در محیط دانشگاه خواستار شد و افزود: شما دانشجویان وارد مرحله جدید از زندگی شده‌اید و به خاطر اینکه خداوند به زندگی شما برکت دهد به آن فردی که آموزش به شما فرا می دهد احترام بگذارید.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان، تلاش و پشتکار و علاقه به رشته تحصیلی را شرط موفقیت در تحصیل دانست و خاطر نشان کرد: توکل به خدا، تلاش و پشتکار و اعتماد به نفس رمز موفقیت در تحصیل است.

معاون دانشجویی دانشگاه کاشان نیز در این نشست گفت: حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه مجری سیاست ها و خط مشی دانشگاه ، برنامه ریزی، نظارت و اجرا بر ارائه خدمات رفاهی ( تغذیه، خوابگاه، وام، بیمه، مراکز خدماتی، سرویس ایاب و ذهاب دانشجویی و... )، ورزشی ، درمان و مشاوره به دانشجویان ایرانی و غیر ایرانی است.

قنبرعلی شیخ زاده از دانشجویان خواست تا قوانین و مقررات دانشگاه را ملاحظه و مورد توجه قرار دهند تا در امر تحصیل با مشکل مواجه نشوند.

وی خاطر نشان کرد: این معاونت سعی دارد با فراهم‌کردن شرایط مناسب و رفع موانع و مشکلات در امر تحصیل هرچه بهتر و ارتقاء سطح علمی دانشجویان گام بردارد.

اجرای برنامه‌های متنوع و شاد، موسیقی و تئاتر و تجلیل از دانشجویان نمونه از دیگر برنامه های این مراسم بود.

در این مراسم سرپرست فرمانداری کاشان و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان و معاونین دانشگاه حضور داشتند.

پس از پایان مراسم دانشجویان با حضور آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، رئیس و معاونین دانشگا بر سر مزار شهدای گمنام تدفین شده این دانشگاه حضور یافته و پس از تجدید میثاق با شهدا سال تحصیلی خود را شروع نمودند.

در ادامه تصاویری از این مراسم را می‌بینید:

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
امکان تحصیل دختران متأهل در مدارس روزانه
ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان
روایت جالب وزیر راه پاکستان از استقبال مردم از رئیسی
بارش‌ ها ادامه دارد/ کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار
کنایه سنگین یک استقلالی به پرسپولیس
واکنش‌ها به گفته‌های تازه اشکان خطیبی
گلایه بازیگر نقش سلمان از مردم +فیلم
مرگ شهروند آمریکایی پس از دستگیری توسط پلیس
واکنش رسانه‌های بیگانه به اعتراض دانشجویان آمریکایی +فیلم
حضور رئیس مخالفان کابینه نتانیاهو در تظاهرات شهرک‌نشینان
ادعای گاردین درباره طرح اعزام نیروهای انگلیس به غزه
جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
لیونی خطاب به نتانیاهو: اسرائیل در ورطه «سقوط آزاد» است
بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه آریزونا +فیلم
وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشت
شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
خوش خدمتی عجیب نشریات زنجیره‌ای به دلالان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top