تاریخ انتشار: چهارشنبه 1395/03/05 - 10:42
کد خبر: 200567

جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی کازرون +عکس

در این مراسم که در سالن استاد علی دوانی دانشگاه برگزار شد، 110 نفر از دانشجویان دانشگاه از شش رشته تحصیلی روانشاسی عمومی، مهندسی شهرسازی، مهندسی فناوری اطلاعات، علوم کامپیوتر، فیزیک و کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی که در نیمسال جاری دانش آموخته می شوند، حضور داشتند.

خبرنامه دانشجویان ایران: مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی کازرون روز گذشته با حضور دانشجویان و خانواده های آنان، هیات رئیسه، مدیران و اساتید دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از دانشجو، در این مراسم که در سالن استاد علی دوانی دانشگاه برگزار شد، 110 نفر از دانشجویان دانشگاه از شش رشته تحصیلی روانشاسی عمومی، مهندسی شهرسازی، مهندسی فناوری اطلاعات، علوم کامپیوتر، فیزیک و کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی که در نیمسال جاری دانش آموخته می شوند، حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم مهدی رضایی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن خوش آمدگویی به حضار از حضور ریاست، مسئولان دانشگاه و خانواده های دانشجویان تقدیر و تشکر کردند.

در ادامه مراسم فرهاد براتی، رئیس دانشگاه سلمان فارسی ضمن تشکر از حضار و خیر مقدم به مسئولان، اساتید و خانواده های دانشجویان گفت: خدای بزرگ را شاکرم که توفیق عنایت فرمود تا در ایام خجسته جشن میلاد حضرت ولی عصر(عج) و سالروز فتح خرمشهر، موفقیت دانشجویان عزیز را در جشن دانش آموختگی مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به آنان و خانواده های گرامی شان تبریک عرض کنم.

براتی با بیان اینکه در برنامه ریزی های کلان و سیاست های عمده کشور، به تربیت نیروی انسانی متخصص بهای زیادی داده می شود گفت: مطالعات نشان داده است که بین سود ناخالص ملی و شاخص نیروی انسانی متخصص نسبت مستقیمی وجود دارد و این بدان معناست که بهبود رفاه اجتماعی و اقتصادی جامعه در تناسب مستقیم با نیروهای متخصصی است که در آن به فعالیت می پردازند.  

رئیس دانشگاه سلمان فارسی بیان داشت: کار دانشگاه به عنوان اصلی ترین نهاد تربیت نیروهای متخصص از اهمیت و ارزش استراتژیک و راهبردی خاصی برخوردار است و بدین منظور اقدامات وسیعی برای بهبود شاخص های کمی و کیفی در دانشگاهها از طرف دولت صورت پذیرفته و ان شاءالله در آینده نیز ادامه خواهد یافت.

وی گفت: امروز در دانشگاه سلمان فارسی به عنوان یک دانشگاه نوپا، شاهد آنیم که دانش آموختگانش در مقاطع تحصیلات تکمیلی در دانشگاههای بزرگ و مادر کشور، در حال ادامه تحصیل هستند و این امر بیانگر همت و تلاش اساتید و دانشجویان این دانشگاه در ایفای نقش خویش در اعتلای نظام و ارتقاء جایگاه جمهوری اسلامی در منطقه است.

رئیس شورای فرهنگی دانشگاه با بیان اینکه در امور فرهنگی و اجتماعی شاهد فعالیت های قابل تقدیری از طرف دانشجویان هستیم، گفت: در ابعاد پژوهشی نیز امروز می بینیم که مقالات دانشجویان در نشریات علمی و پژوهشی به چاپ می رسد و در مجامع و کنفرانس های علمی حضور قابل تقدیری دارند و اینها همه نشان از کیفیت آموزش هایی است که اساتید گرانقدر به دانشجویان عزیز ارئه دادند و نیز بیانگر قابلیت های بالای خود این عزیزان دانشجو برای ورود به صحنه فعالیت های بزرگ در جامعه هست.

فرهاد براتی خطاب به دانشجویان گفت: امروز چشم امیدوار جامعه به دستان توانمند شما دوخته شده است، و بی تردید آینده با دستان شما ساخته خواهد شد. و بنابراین مسئولیت خطیر خود را در قبال جامعه و میهن عزیزمان نباید فراموش کنیم.

وی گفت: شما با این دانش و آموخته هایی که امروز به دست آورده اید وارد دنیایی جدیدی شده اید و مسئولیت شما به عنوان عالم نه تنها نجات خود که نجات جامعه ای است که در آن زندگی می کنید و امید دارم که در این مسیر و طریق نصرت و یاری الهی هموراه قرین راهتان باشد.

براتی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمت های مسئولانی که در برگزاری این مراسم باشکوه همکاری نموده اند، برای همه دانش آموختگان، آینده ای پر امید و درخشان آرزو کردند.

تقدیر از دانشجویان برگزیده فرهنگی با اهدای لوح سپاس، اهدای لوح دانش اموختگی از طرف هیات رئیسه دانشگاه به دانشجویان و قرائت دسته جمعی سوگندنامه دانش آموختگی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

با توجه به استقبال دانشجویان از این مراسم و پر شدن سالن اجتماعات تعدادی از دانشجویان از طریق ویدیو پروژکتور به تماشای برنامه نشستند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
ناشناس
1395/03/05 - 17:25

یه جشن مسخره ای بیش نبود!! که اگه بود مهمانان تو راهرو نمینشستن! نه بدلیل جمعیت زیاد بدلیل سالن کوچک و بی توجهی مسئولین که مهمان دعوت میکنن ولی جاشونو مشخص نمیکنن!!
تورهای مسافرتی آفری
با الگوی جدیدی با دشمن روبرو خواهیم شد
فیلم/ انفجار و آتش سوزی یک موتور برقی در بیروت
فیلم/ انفجار گوشی‌ها در یک مغازه موبایل فروشی در لبنان
۳ شهید و بیش از ۲۰ زخمی در انفجارهای جدید لبنان
عکس/ آیفون منفجر شده در بیروت
تصویری از انفجار دستگاه حضور و غیاب!
آتش بازی سردار آزمون و سعید عزت اللهی در آسیا
چه کسانی باید واکسن آنفلونزا بزنند؟
مشهد میزبان بازی‌ آسیایی پرسپولیس شد
ستاره‌ی ملی پوش پرسپولیس غایب قطعی دربی
ببینید | ابراز همدردی مردم تهران با مردم لبنان بعد از حادثه تروریستی
دور جدید انفجارها در لبنان؛ پنل‌های خورشیدی منفجر شدند!
عکس | تصویری از وضعیت فاجعه‌بار یک خودروی سواری پس از انفجار امروز در لبنان
اولین پیام سفیر ایران پس از جراحت در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی
چند نفر دیگر کشته شوند که حکام عرب ارتباط با اسرائیل را قطع کنند؟!
وجه مشترک بی‌سیم‌ها و پیجرهای منفجره افشا شد!
حزب‌الله سرزمین‌های اشغالی را به آتش کشید
ادامه انفجارها در لبنان؛ اینبار بی‌سیم‌ها منفجر شدند!
خبر خوش برای مستاجران
قصد ایران برای برگزاری نشست ۴جانبه با چین، پاکستان و روسیه
ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top