تاریخ انتشار: دوشنبه 1395/10/20 - 15:30
کد خبر: 222532

وقتی «دانشگاه صنعتی اصفهان» با «انجمن» مماشات می‌کند؛

مبلغ همجنسگرایی و ازدواج‌های کوتاه مدت دو ساله! چگونه مجوز سخنرانی گرفت؟

مبلغ همجنسگرایی و ازدواج‌های کوتاه مدت دو ساله! چگونه مجوز سخنرانی گرفت؟

تائید و تبلیغ همجنسگرایی در بین دانشجویان و ترغیب آنها به استقبال از طرح ازدواج‌های کوتاه مدت یک ساله و دوساله و همچنین تعریف عشق‌های بدون ازدواج و این دست مسائل، از جدیدترین نظریات وی به شمار می‌رود.

خبرنامه دانشجویان ایران: مبلغ همجنسگرایی و ازدواج‌های کوتاه مدت دو ساله! در حالی در دانشگاه صنعتی اصفهان مجوز سخنرانی گرفته است که تشکل‌های انقلابی در دانشگاه‌های سراسر کشور، با فضای امنیتی و لغو سخنرانی میهمانان مدعو مواجه هستند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مصطفی ملکیان، دانش‌آموخته مکانیک از دانشگاه تبریز است که سابقه تحصیلات علمی دانشگاهی و حتی حوزوی در حوزه علمیه قم را در کارنامه دارد اما برخی از اظهارات وی درباره همجنسگرایی و تائید و تبلیغ آن در بین دانشجویان و همچنین پیشنهاد طرح ازدواج‌های کوتاه مدت یک یا دوساله! حالا اما در دانشگاه صنعتی اصفهان بدون هیج دردسری مجوز سخنرانی گرفت و به راحتی برای دانشجویان، شبهاتی را مطرح کرد که حتی صدای امام جمعه خمینی شهر اصفهان درآمد.

ملکیان که به دعوت انجمن دانشگاه صنعتی اصفهان در بین دانشجویان حاضر شد و بعد از سخنرانی، به پرسش و پاسخ با آنها پرداخت، مدتهاست که به علت نظریات عجیب در حوزه مسائل جنسی و جوانان، مورد انتقاد اقشار مختلف فکری و عقیدتی قرار گرفته است.

تائید و تبلیغ همجنسگرایی در بین دانشجویان و ترغیب آنها به استقبال از طرح ازدواج‌های کوتاه مدت یک ساله و دوساله و همچنین تعریف عشق‌های بدون ازدواج و این دست مسائل، از جدیدترین نظریات وی به شمار می‌رود.

آیت الله شیخ عباس رحیمی، امام جمعه خمینی‌شهر در واکنش به حضور ملکیان در دانشگاه صنعتی اصفهان و طرح شبهات عجیب بین دانشجویان، گفت: چرا رئیس دانشگاه اجازه سخنرانی به چنین شخصیتی را داده، چرا دفتر نهاد رهبری در این دانشگاه در برابر این سخنران سکوت کرده و در برابر مجوز سخنرانی این شخص فریاد نزدند تا جلوگیری شود .

وی با بیان اینکه امیدواریم این جریان دیگر تکرار نشود، اظهار کرد: باید دانشجویان با برخورد صحیح و به موقع اجازه سخنرانی به اشخاصی با این تفکرات را ندهند و مسوولان دانشگاه نباید اجازه دهند این افراد با سخنرانی هایی تفکر دانشجویان را خراب کنند و  باید کارشناسانی از قم بیایند و حرف های این شخص را با سخنرانی در مراسمی بین دانشجویان جواب دهند.

وی عنوان کرد: همانگونه که آن شخص در دانشگاه این تفکرات غلط را به دانشجویان القا کرده، باید رئیس دانشگاه هرچه سریعتر مراسمی را برگزار و کارشناسان متعهد را جهت پاسخ به شبهات بوجود آمده در دانشگاه به خوبی پاسخ دهند.

آیت الله رحیمی تصریح کرد: این اقدام در دانشگاه جبران پذیر نیست و با دعوت از کارشناسان آبروی چنین دانشگاهی تاحدودی حفظ شده تا ذهن مردم نسبت به این مرکز علمی ضایع نشود.

این در حالی است که دانشگاه صنعتی اصفهان بعد از شروع اعتراضات مکرر به صدور مجوز حضور و سخنرانی ملکیان، تنها به علت برگزاری جلسه پرسش و پاسخ – که بدون مجوز بوده است – انجمن اسلامی دانشجویان را محکوم و در اصل ماجرای سخنرانی، این تشکل معلوم الحال را تبرئه کرد.

تنها واکنش دانشگاه

طبق مصوبه هیئت نظارت بر تشکل‌های دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان، در جریان برگزاری جلسه سخنرانی، انجمن دانشگاه مقصر نیست و محکوم نمی‌شود اما به علت ادامه پیدا کردن مراسم در قابل پرسش و پاسخ دانشجویان و ملکیان، این تشکل به محرومیت یکماهه از برگزاری مراسمات در قالب "سخنرانی" محکوم شد.

این در حالی است که اعضای محترم شورای نظارت بر تشکل‌های دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان نه تنها به علت صدور مجوز برگزاری این برنامه مورد سوال هستند بلکه مماشات و صدور حکم‌های بی تاثیر نیز برای تشکلی که خلاف قانون عمل کرده، مورد تعجب است.

هرچند رفتار دانشگاه صنعتی اصفهان با انجمن در این خصوص، مسبوق به سابقه است؛ فروردین ماه امسال بود که به علت درج مطلب موهن علیه امام خمینی(ره) و شورای نگهبان در نشریه "سلام" که اتفاقا متعلق به انجمن این دانشگاه است، شورای نظارت فقط، مدیر مسئول نشریه را به 6 ماه محرومیت موقت از تصدی مدیرمسئولی محکوم کرد و هیچگونه تصمیم دیگر مبنی بر توقیف یا جمع آوری این نشریات موهن، اتخاذ نکرد. (اینجــــــا)

حالا در روزهایی که به ایام شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ایران نزدیک می‌شویم، جای تعجب است که دانشگاه‌های زیر مجموعه وزارت علوم دولت جمهوری اسلامی، بستر آرام و راحت سخنرانی معتقدین به مطرودترین رفتارهای جامعه بشری، توصیه کنندگان به همجنسگرایی و نافیان امر مقدس ازدواج هستند!

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آتش بس، اسم رمز شکست اسرائیل در غزه
از اولین انسانی که به آنفلوآنزای پرندگان مبتلا شد چه می‌دانیم؟
صندوق‌های بازنشستگی/ از افزایش نرخ جایگزینی تا بی‌عدالتی در مستمری‌های پرداختی
عصر فناوری‌/ هوش مصنوعی چگونه آینده را تغییر می‌‍‌دهد؟
جشن برداشت زعفران در ایران
آموزش تیزهوشان نهم رایگان!
معرفی صرافی آبان تتر، نگاهی بر قابلیت ها و خدمات این صرافی ارز دیجیتال
راهنمای خرید ویپ از سایت ویپ دیاکو
پاپ اسمیر چیست؟ و بهترین زمان انجام آن
فرش ماشینی با فرش دستباف چه تفاوت‌هایی دارد؟
امیر تتلو در مدح امام علی (ع) شعر سرود + عکس
بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد
آمریکا این بار با اف ۱۵ های جدید جیب عربستان را خالی می‌کند
امام‌ جمعه این شهر در اثر سانحه تصادف درگذشت
صدایی که دستور جنایت صادر کرد!
مرگ؛ ایستگاه پایانی دو قاتل
سرکوب آمریکایی‌ها توسط چماقداران ایرانی - یهودی
باران بهاری در راه ۱۸ استان
چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
۳ روز مانده به بازگشایی نمایشگاه کتاب/ کارگران مشغول کارند
کمبود آب بلوچستان تا ۴ سال آینده رفع می شود
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top